OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ LENIN ANSAITSEE PATSAAN!
HÄN ANTOI SUOMELLE ITSENÄISYYDEN, VAIKKA MITÄÄN VARSINAISTA SYYTÄ SIIHEN EI OLLUT!
MITEN ME KIITIMME NEUVOSTOLIITTOA TÄSTÄ HYVÄN TAHDON ELEESTÄ!?
KIELTÄYDYIMME LUOVUTTAMASTA MITÄTÖNTÄ ALUETTA LENINGRADIN ALUEELTA!
TALVISOTA OLISI VÄLTETTY VÄHÄISELLÄ MYÖNNYTYKSELLÄ!
NIIN!
LENIN PATSAS!
14
<50
Vastaukset
- brinslaw vyats rukrk
Mukavaa että olet taas päässyt mielisairaalan koneelle. Onko osastollasi tunti yleensä netti-aika.
- Vaka Vanha
IME NATSIPOJU KEPPIÄ!
- nh lethafc kanav 4
Vaka Vanha kirjoitti:
IME NATSIPOJU KEPPIÄ!
Ja pistä sinä se viinapullo piiloon ettei hoitajasi näe.
- LaD
Balttia 1939 on vastaus miksi miinkään ei myönnytty
- punainen kappeli
Me finskit olemme uhittelevaa porukkaa.
Realiteettejä emme tunne, emmekä osaa myöntää olleemme väärässä.
Leningradissa asui melkein saman verran ihmisiä kuin Suomessa oli siihen aikaan väestöä.
Antamalla hieman periksi olisi säästytty kahdesta tuhoisasta sodasta.
Kiitos Mannerheim, Ryti ja muut sen aikaiset suomalaiset sotahullut ja Suur-Suomi vouhottajat.- LaD
Antamalla periksi olisi maamme miehitetty ja itsenäisyys menetetty.
Talvisodan päätökset olivat ainoita oikeita päätöksiä
- Pahalle pikkusormi
Eestiläiset antoivat hiukan periksi. Kuin kävi?
Onko miehitysporukka vieläkään poistunut?- Hitlerille pikkusorm
Suomi antoi lopulta enemmän periksi kuin mitä Stalin vaati. Meni itäKarjala ja Suomenlahdet saaret. Lisäksi jatkosodan jälkeen meni vielä koko käsi.
Baltia ei voinut maantieteelle mitään vaan se ilmeisimminkin tulisi jatkossa olemaan osa kahden suurvallan taistelutannerta.
Ruotsi säilyi koskemattomana ja Suomen osalta N-liitto vaati Suomenlahden lähes täydellistä hallintaa.
Tosin Suomi jo ennen Barbarossan alkua miinoitti Suomenlahtea joten suomalaisten merimiinojen ja sukellusveneiden tuhoaminen olisi pitänyt kuulua Moskovan rauhan ehtoihin.
- Aluevaihdot
olivat kysymyksessä.
"Suursaaren, Seiskarin, Lavansaaren, Tytärsaaren ja Koiviston sekä osan Karjalan kannasta, yhteensä n. 2761km2 luovuttaminen NL:lle aluevaihtoa vastaan. Vaihtoalueena NL luovuttaa Suomen tasvallalle NL:n aluetta Repolan ja Porajärven piiristä 5529km2."
http://www.repola-seura.org/kyla/historia1.html- LaD
...Sitten?
Alueet joita NL vaati olivat suomen puolustusstrategialle elintärkeitä. - ...Jälkeen?
LaD kirjoitti:
...Sitten?
Alueet joita NL vaati olivat suomen puolustusstrategialle elintärkeitä.Eivät muuten olleet koska Neuvostoliitto otti tuon alueen korkojen kera.
Jatkosodan jälkeen Hanko muuttui Porkkalaan joten aina vaan paheni.
Silti Suomea ei miehitetty. - LaD
...Jälkeen? kirjoitti:
Eivät muuten olleet koska Neuvostoliitto otti tuon alueen korkojen kera.
Jatkosodan jälkeen Hanko muuttui Porkkalaan joten aina vaan paheni.
Silti Suomea ei miehitetty.Ei niin koska suomi oli onnistunut ottamaan torjuntavoiton
- luovuttaa ilmaiseksi
LaD kirjoitti:
Ei niin koska suomi oli onnistunut ottamaan torjuntavoiton
Stalinin tarjoamat aluevaihdot vaihtuivat suuriin alueluovutuksiin.
Jos eduskunta ei olisi hyväksynyt välirauhanehtoja syksyllä 1944 niin Suomi olisi miehitetty.
Kesästä 1943 lähtien alkoi Saksan torjuntavoittojen sarja.
- v30
Suomen eduskunta ei itsenäisyyden alkuvuosina kyennyt nopeaan reagointiin.
Siitä olivat rajaselkkaukset merkkinä.
Seuraavan vuosikymmenen aikana tilanne ei oleellisesti muuttunut.Keinoja puuttui,muttei tahtoa.
Sitten istui rinkiin mies nimeltä Shiclgruber,ja alkoi jo tapahtua.
Suomea kehoitettiin myöntymäänVenäjän oikeuttuihin vaatimuksiin,sillä pian tapahtuva muutos suurvaltain suhteissa antaisi Suomelle ennen näkemättömät laajentumis-mahdollisuudet.
Tuhoisan suursodan jälkeen Venäjä oli ja silvottu Suomi eli,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483