EN VAIKENE ENÄÄ!

Vaka Vanha

OLEN PITÄNYT NÄITÄ AJATUKSIA VUOSIA SISÄLLÄNI!


1. MIKSI ME SUOMALAISET VIHAAMME VENÄLÄISIÄ IHMISIÄ!?

2. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN TAIPUVAISIA KAPITALISMIIN!?

3. MIKSI ME SUOMALAISET IHANNOIMME SOTAA!?

4. MIKSI ME SUOMALAISET ÄÄNESTÄMME ÄÄRIOIKEISTOA!?

5. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN ALKOHOLISOITUNEITA!?

6. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN TUNTEETTOMIA JA JULMIA!?


VOIKO KUKAAN VASTATA!?

10

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit vaiennut

      edelleen. Ei tuollaista pötyä kaivata edes tälle palstalle.

    • Pussinperä

      Hieno puhe!

      Ehkä me suomalaiset olemme pahoja.

      Muistan kun kävin viime vuonna Venäjällä, niin ihmiset hymyilivät ja olivat ystävällisiä minua kohtaan.

      Onko kukaan tavannut koskaan mielyttävää Suomen kansalaista?

      • Vaka Vanha

        EI TODELLAKAAN OLE!

        PUUKKOA TULEE SELKÄÄN KUN MENEE NAKKIKIOSKILLE!

        LAPSET KÄYTTÄVÄT HUUMEITA!

        MIKÄ MEITÄ OIKEIN VAIVAA!?


      • Jaajaa. Noinhan on!!

        Vaka vanha kirjoittaa ja Pussinperä kannattaa. Sitten vaihdetaan. Sama tyyppi ratsastaa toisten nikeillä.


      • capsit pois jo
        Jaajaa. Noinhan on!! kirjoitti:

        Vaka vanha kirjoittaa ja Pussinperä kannattaa. Sitten vaihdetaan. Sama tyyppi ratsastaa toisten nikeillä.

        Ei taida Vaka Vanhasta ja Pussinperästä olla seuraaviksi shakkimestareiksi...


    • Koroljov

      "MIKSI ME SUOMALAISET VIHAAMME VENÄLÄISIÄ IHMISIÄ!?"

      1) Venäläiset kelpaavat syntipukeiksi Suomen historian tragedioihin, joista suomalaiset eivät itse halua ottaa vastuuta. 2) Venäläisiin ja Venäjään on kätevää projisoida kaikki suomalaisten ja Suomen omat ongelmat, epäkohdat ja puutteet.

      "MIKSI ME SUOMALAISET IHANNOIMME SOTAA!?"

      Koska suomalaiset eivät ole kokeneet sotaa niin paljon eivätkä kärsineet sodasta niin paljon kuin venäläiset. Sotaisin kansa nykymaailmassa on Yhdysvallat, jonka maaperällä ei ole taisteltu lähes 150 vuoteen ja jota ei kummassakaan maailmansodassa edes pommitettu.

      "MIKSI ME SUOMALAISET ÄÄNESTÄMME ÄÄRIOIKEISTOA!?"

      Koska Suomelta puuttuu oma Putin, koska toista Kekkosta ei ole Suomeen syntynyt ja koska suomalaiset eivät osaa arvostaa sitä, että Suomella sentään on yhä Paavo Väyrynen.

      • LaD

        Suomessa ei ole hyvin kannatusta saanutta äärioikeistopuoluetta, Perussuomalaiset eivät ole äärioikeistoa, he sopivat huonosti vasen-oikea akselille.

        Miksi taivumme kapitalismiin?
        Päättelen tästä että olet kommunisti.
        Oikein toteutettu kapitalismi on aina parempi kuin kommunismi.


    • Trollijovit

      Historian vääristelyt ja Pussinperä.

      Taitaa Koroljovin poppoota todellakin ottaa kupoliin kun historian vääristelyt kumotaan faktoilla.

    • LaD

      Miksi ihannoimme sotaa? emme ihannoikkaan saatanan pölö.
      Mutta miehittäjiä vastaan taistelleita saa kunnioittaa.

      miksi vihaamme venäläisiä?
      Koska venäjältä ei ole tullut koskaan mitään hyvää, muutoin kun tahattomasti.

      Kaiken lisäksi Venäjä on hirvittämän arvaamaton ja sen kanssa täytyy olla varuillaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe