OLEN PITÄNYT NÄITÄ AJATUKSIA VUOSIA SISÄLLÄNI!
1. MIKSI ME SUOMALAISET VIHAAMME VENÄLÄISIÄ IHMISIÄ!?
2. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN TAIPUVAISIA KAPITALISMIIN!?
3. MIKSI ME SUOMALAISET IHANNOIMME SOTAA!?
4. MIKSI ME SUOMALAISET ÄÄNESTÄMME ÄÄRIOIKEISTOA!?
5. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN ALKOHOLISOITUNEITA!?
6. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN TUNTEETTOMIA JA JULMIA!?
VOIKO KUKAAN VASTATA!?
EN VAIKENE ENÄÄ!
10
72
Vastaukset
- Olisit vaiennut
edelleen. Ei tuollaista pötyä kaivata edes tälle palstalle.
- Pussinperä
Hieno puhe!
Ehkä me suomalaiset olemme pahoja.
Muistan kun kävin viime vuonna Venäjällä, niin ihmiset hymyilivät ja olivat ystävällisiä minua kohtaan.
Onko kukaan tavannut koskaan mielyttävää Suomen kansalaista?- Vaka Vanha
EI TODELLAKAAN OLE!
PUUKKOA TULEE SELKÄÄN KUN MENEE NAKKIKIOSKILLE!
LAPSET KÄYTTÄVÄT HUUMEITA!
MIKÄ MEITÄ OIKEIN VAIVAA!? - Jaajaa. Noinhan on!!
Vaka vanha kirjoittaa ja Pussinperä kannattaa. Sitten vaihdetaan. Sama tyyppi ratsastaa toisten nikeillä.
- capsit pois jo
Jaajaa. Noinhan on!! kirjoitti:
Vaka vanha kirjoittaa ja Pussinperä kannattaa. Sitten vaihdetaan. Sama tyyppi ratsastaa toisten nikeillä.
Ei taida Vaka Vanhasta ja Pussinperästä olla seuraaviksi shakkimestareiksi...
- Koroljov
"MIKSI ME SUOMALAISET VIHAAMME VENÄLÄISIÄ IHMISIÄ!?"
1) Venäläiset kelpaavat syntipukeiksi Suomen historian tragedioihin, joista suomalaiset eivät itse halua ottaa vastuuta. 2) Venäläisiin ja Venäjään on kätevää projisoida kaikki suomalaisten ja Suomen omat ongelmat, epäkohdat ja puutteet.
"MIKSI ME SUOMALAISET IHANNOIMME SOTAA!?"
Koska suomalaiset eivät ole kokeneet sotaa niin paljon eivätkä kärsineet sodasta niin paljon kuin venäläiset. Sotaisin kansa nykymaailmassa on Yhdysvallat, jonka maaperällä ei ole taisteltu lähes 150 vuoteen ja jota ei kummassakaan maailmansodassa edes pommitettu.
"MIKSI ME SUOMALAISET ÄÄNESTÄMME ÄÄRIOIKEISTOA!?"
Koska Suomelta puuttuu oma Putin, koska toista Kekkosta ei ole Suomeen syntynyt ja koska suomalaiset eivät osaa arvostaa sitä, että Suomella sentään on yhä Paavo Väyrynen.- LaD
Suomessa ei ole hyvin kannatusta saanutta äärioikeistopuoluetta, Perussuomalaiset eivät ole äärioikeistoa, he sopivat huonosti vasen-oikea akselille.
Miksi taivumme kapitalismiin?
Päättelen tästä että olet kommunisti.
Oikein toteutettu kapitalismi on aina parempi kuin kommunismi.
- Trollijovit
Historian vääristelyt ja Pussinperä.
Taitaa Koroljovin poppoota todellakin ottaa kupoliin kun historian vääristelyt kumotaan faktoilla. - LaD
Miksi ihannoimme sotaa? emme ihannoikkaan saatanan pölö.
Mutta miehittäjiä vastaan taistelleita saa kunnioittaa.
miksi vihaamme venäläisiä?
Koska venäjältä ei ole tullut koskaan mitään hyvää, muutoin kun tahattomasti.
Kaiken lisäksi Venäjä on hirvittämän arvaamaton ja sen kanssa täytyy olla varuillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659