OLEN PITÄNYT NÄITÄ AJATUKSIA VUOSIA SISÄLLÄNI!
1. MIKSI ME SUOMALAISET VIHAAMME VENÄLÄISIÄ IHMISIÄ!?
2. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN TAIPUVAISIA KAPITALISMIIN!?
3. MIKSI ME SUOMALAISET IHANNOIMME SOTAA!?
4. MIKSI ME SUOMALAISET ÄÄNESTÄMME ÄÄRIOIKEISTOA!?
5. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN ALKOHOLISOITUNEITA!?
6. MIKSI ME SUOMALAISET OLEMME NIIN TUNTEETTOMIA JA JULMIA!?
VOIKO KUKAAN VASTATA!?
EN VAIKENE ENÄÄ!
10
76
Vastaukset
- Olisit vaiennut
edelleen. Ei tuollaista pötyä kaivata edes tälle palstalle.
- Pussinperä
Hieno puhe!
Ehkä me suomalaiset olemme pahoja.
Muistan kun kävin viime vuonna Venäjällä, niin ihmiset hymyilivät ja olivat ystävällisiä minua kohtaan.
Onko kukaan tavannut koskaan mielyttävää Suomen kansalaista?- Vaka Vanha
EI TODELLAKAAN OLE!
PUUKKOA TULEE SELKÄÄN KUN MENEE NAKKIKIOSKILLE!
LAPSET KÄYTTÄVÄT HUUMEITA!
MIKÄ MEITÄ OIKEIN VAIVAA!? - Jaajaa. Noinhan on!!
Vaka vanha kirjoittaa ja Pussinperä kannattaa. Sitten vaihdetaan. Sama tyyppi ratsastaa toisten nikeillä.
- capsit pois jo
Jaajaa. Noinhan on!! kirjoitti:
Vaka vanha kirjoittaa ja Pussinperä kannattaa. Sitten vaihdetaan. Sama tyyppi ratsastaa toisten nikeillä.
Ei taida Vaka Vanhasta ja Pussinperästä olla seuraaviksi shakkimestareiksi...
- Koroljov
"MIKSI ME SUOMALAISET VIHAAMME VENÄLÄISIÄ IHMISIÄ!?"
1) Venäläiset kelpaavat syntipukeiksi Suomen historian tragedioihin, joista suomalaiset eivät itse halua ottaa vastuuta. 2) Venäläisiin ja Venäjään on kätevää projisoida kaikki suomalaisten ja Suomen omat ongelmat, epäkohdat ja puutteet.
"MIKSI ME SUOMALAISET IHANNOIMME SOTAA!?"
Koska suomalaiset eivät ole kokeneet sotaa niin paljon eivätkä kärsineet sodasta niin paljon kuin venäläiset. Sotaisin kansa nykymaailmassa on Yhdysvallat, jonka maaperällä ei ole taisteltu lähes 150 vuoteen ja jota ei kummassakaan maailmansodassa edes pommitettu.
"MIKSI ME SUOMALAISET ÄÄNESTÄMME ÄÄRIOIKEISTOA!?"
Koska Suomelta puuttuu oma Putin, koska toista Kekkosta ei ole Suomeen syntynyt ja koska suomalaiset eivät osaa arvostaa sitä, että Suomella sentään on yhä Paavo Väyrynen.- LaD
Suomessa ei ole hyvin kannatusta saanutta äärioikeistopuoluetta, Perussuomalaiset eivät ole äärioikeistoa, he sopivat huonosti vasen-oikea akselille.
Miksi taivumme kapitalismiin?
Päättelen tästä että olet kommunisti.
Oikein toteutettu kapitalismi on aina parempi kuin kommunismi.
- Trollijovit
Historian vääristelyt ja Pussinperä.
Taitaa Koroljovin poppoota todellakin ottaa kupoliin kun historian vääristelyt kumotaan faktoilla. - LaD
Miksi ihannoimme sotaa? emme ihannoikkaan saatanan pölö.
Mutta miehittäjiä vastaan taistelleita saa kunnioittaa.
miksi vihaamme venäläisiä?
Koska venäjältä ei ole tullut koskaan mitään hyvää, muutoin kun tahattomasti.
Kaiken lisäksi Venäjä on hirvittämän arvaamaton ja sen kanssa täytyy olla varuillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483