Uusnatsien ja äärioikeistolaisten sivusto rankkasi Persuehdokkaat jotka parhaiten ajavat maata muukalaisvihaan ja totalitarismiin:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/nettifoorumi-nain-ps-edustajat-rankattiin/art-1288463957805.html
Näiden ehdokkaiden avulla Suomesta saataisiin ihannevaltio joka on yhdistelmä Afganistania ja Pohjois-Koreaa... rajat olisivat suljettu, taide-elämä nujerrettu, vähemmistöjä vainottaisiin avoimesti, demokratia olisi vaihtunut totalitarismiin.. yhteiskunnan päällä velloisi raskas suvaitsemattomuuden ja ahdasmielisyyden ilmapiiri.
Uusnatsit rankkasivat Perussuomalaiset ehdokkaat
10
152
Vastaukset 10
Tällaisissa ihannevaltioissa "puhdasoppisuudella" ei ole mitään rajaa. Listan henkilöistäkin luultavasti kaikki joutuisivat vuorotellen "puhdistuksen" kohteiksi.
- EIpersuille
Persut kahden asian puolue, maahanmuuttajavastaisuus ja ruotsinkielisten suomalaisten vihaaminen. Ei noilla asioilla montaa vaalikautta menestytä, eikä hallitukseen ole asiaa, tosin ei nilä sinne ole tarkoituskaan mennnä, pelkkiä populisteja kun ovat, puskista huutelijoita.
- Suomi Seppo
no ei ole, mutta tää on se kuva, jota viherkommarit yrittää levittää
Suomi Seppo kirjoitti:
no ei ole, mutta tää on se kuva, jota viherkommarit yrittää levittää
Näyttäisi siltä, että savu leviää suoraan nuotiosta, ei sitä ole tarvinnut pistää pussiin ja kuljettaa minnekään.
- Latvahompanssi
jjeeves kirjoitti:
Näyttäisi siltä, että savu leviää suoraan nuotiosta, ei sitä ole tarvinnut pistää pussiin ja kuljettaa minnekään.
Peruspersulle nuotiokin on osa kommunistista salaliittoa jota on aivan turha alas puusta laskeutua ihmettelemään ainakaan ennen seuraavaa jääkautta.
- peruSShookkans´
Hompnasseja eivät naiset näytä kiinnostavan?
- a r a r
Olet oikeassa. Ei meitä naiset kiinnosta.
- lahjusluikurit?
Tällästä itkua rehellisistäpersuista!
- akkain asema nolo
Persuissa naiset vain vitsikkäitä kahvinkeittäjiä tai vessansiivoojia?
- ...ja ylpeä siitä
Mie sain kerran kiillottaa Timpan kengät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4301126- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618