Minulla on ollut unettavana masennuslääkkeenä Azona 200 mg ja lopetin sen melko äkkiä ja sain lääkäriltä Tenox-reseptin, minkä lisäksi on myös Oxamin. Olen ottanut edellisiä jo kahtena yönä mutta nukun ehkä pari tuntia yhdellä Tenox 20 mg:lla ja yhdellä Oxamin 15 mg:lla ja herään taas enkä meinaa saada unta. Sitten otin toiset tabletit mutta ei mitään apua. Huomenna pitäisi mennä töihin mutta olen ihan kuitti unettomuudesta ja sekaisin lääkkeistä!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksei Tenox auta unettomuuteen?
3
222
Vastaukset
- insomniaaaa
Siksi kun eivät ne bentzot kaikille tehoa ja jos sinulla on ennen Tenoxia jo ollut toinen bentzo, Oxamin, niin sitä suuremmalla syyllä Tenox ei toimi.
Ei se Tenox mikään ihmelääke ole. Kannattaa kokeilla vaikka melatoniinia, Triptyliä, Mirtaa matalalla annoksella jne. Valinnan varaa kyllä on.
Itselläni on unitutkimusten jäleen saadut lääkkeet joilla tällä hetkellä nukun sen minkä nukun, bentzoilla minun on aivan turha edes yrittää saada unta. kokeillut olen, Tenoxiakin, annos oli korkeimmillaan (ihan lääk.ohjeen muk., sic!) 60 mg, enkä nukkunut, joten lopetin koko Tenoxin kokeilun. - .
Miksi Azona jäi pois "melko äkkiä"?
- Valeria
Koska minulta vaihdetaan kaksi lääkettä yhteen, en tiedä miksi psykiatri halusi jättää Azonan pois, ehkä siksi ettei se ole tehonnut kunnolla pitkään aikaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786