Köyhän käsityöohjeet?

Köyhäilijä.

Kun täällä käydessäni olen lukenut mainioita köyhän ruokaohjeita niin tulipa nyt mieleen että onko täällä käsistään käteviä köyhiä joilla olisi antaa hyviä vinkkejä köyhälle soveltuvista käsitöistä? Virkkaamalla ja neulomalla tehdyistä käsitöistä. Minua kiinnostaisi joku helppo virkkaustyö jota voisi kuljettaa työmatkoilla ja väkertää milloin missäkin - siis vähän tilaa vievä ja malliltaan helppo. Esim. joku palavirkkaus.

5

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Kudon, siis puikolla, paljon.
      Sukkia pipoja kaulaliinoja kaulureita sormikkaita säärystimiä.
      Olen kehitellyt neuletyöt apuvälineitä myöten, helpoiksi tehdä missä vaan.

• naulannarinaa

Uuden mallin "rekipeitteet" eli kirjotaan neulalla kankaan palalle kuvia, palat ommellaan yhteen, joko peitteeksi tai seinävaatteeksi verhoiksi tai vaatteeksi tai kassiksi

http://puutarha.net/keskustelu/aihekuva.asp?id=644256 tällä tyylillä tilkkuja kokoa 20x20 cm joista ompelemalla vaate peite jne.

• köyhä ja kipeä

Isoäidin neliö on sopiva virkkaustyö, paloista voit koota vaikka liivin tai peitteen.
      Myös neuloen, langat sain tarjouksesta 15 euroa, 4 x 150 gr helmineule-villaliiivi.
      Laita vaikka korkit puikkojen päähän etteivät silmukat karkaa.
      Osataan niinku muutakin muttei oo rahhaa.

• voi tulla kalliiksi

Tekijänoikeuslaki kieltää tekemästä myyntiin netistä otetuilla ohjeilla. Vain omaan käyttöön tarkoitettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2106
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1858
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1300
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      885
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      72
      857
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      829
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      826
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      763
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      681
    Aihe