Eli olen menossa tallinnaan toukokuun puolessa välissä ottamaan silikoonit rintoihin. Valitsin laatukirusgian paikaksi. Asiakaspalveluun olin täysin tyytyväinen kun sitten eri asia oli The lookin palveluun.
Mittani ovat 159/53 Tissini ovat aina olelet pienet.
Päädyimme pyöreään ja kooltaan 2.5dl per tissi.
Mietin 2.5 ja 2.75 välillä, leikkaava kirurgi vahvisti omalla mielipiteellään päätökseni kun näki kuvani, että pienempi noista on parempi ja sillä tulee kauniimpi lopputulos.
Ennen konsultaatiota olin ajatellut että haluan pisaran mallisen, jos se olisi luonnollisemman näköinen mutta mieleni muuttui konsultaatiossa. Silikoonit ajanmyötä kuitenkin veltostuvat hiukan, niin pisara näyttää helpommin hiukan roikkuvammalta kuin pyöreä... Tiä siitä sitten. Varmasti kaikin puolin myös yksilöllistä :) Kuulemma etuprofiili on molemmissa saman näköinen, vain sivuprofiili hiukan eri.. Toki riippuen taas laitetaanko lihaksen alle vai päälle.
Jännittää hiukan, ehkä lähinnä nukutus ja se ettei vain tule liian isot.
Olen todella urheilullinen eli tissien koko on tärkeää ettei ne vain mene liian isoiksi, saatika häiritse urheilua, saatika kiinnitä salilla liikaa huomiota =)
En siis halua niitä muiden takia, uskonkin että lopputulos on sellainen ettei kaikki edes huomaa niitä ensimmäisenä minussa.
En ole myöskään asiasta kertonut muille kun miehelleni, juuri tämänkin takia että en hae niillä huomiota muilta, enkä myöskään hyväksyntää. En myöskään ota niitä missään nimessä huonon omantunnon takia.
Suurin syy on varmaankin se että en halua menettää naisellisia muotojani kovan urheilun takia (kuten jokainen nainen tietää niin tissithän ne ensimmäisenä on mitkä katoaa).
Toimin kauneudenhoitoalalla , yrittäjänä, ja pyrin palaamaan töihin kevyesti (1-2 asiakasta päivässä) jo 3-4n päivän jälkeen leikkauksesta. Ja vtoivottavasti viikko leikkauksesta jo suht normaali työtahti. Työni on paikoillaan istumista. Ei käsien heiluttamsita eikä muutakaan raskasta. Jos on kipeä olo niin tietenkin siirrän asiakkaita muutamalla päivällä, olen heidän kanssaa sen jo alustavasti sopinut/kertonut että niille päiville saattaa tulla muutamia aikataulumuutoksia =) .. mutta en tietenkään ole kertonut minkä takia.. ;)
Voin kertoa oman kokemukseni tänne reissun jälkeen :)
Toki muidenkin kokemuksia otetaan vastaan =)
Otan silikoonit toukokuun puolessa välissä
18
259
Vastaukset
- "huonon omantunnon"
takia? Ei niitä sen takia kantsi ottaakaan. Eikä varsinkaan huonon itsetunnon ;)
- takuuton
Laatukirurgiasta kannattaa vaatia kirjallisena se kumpi on vastuussa kun tulee ongelmia.Välittäjä vai kirurgi.
- Lukemista
Tutustu tähän ketjuun niin tiedät mihin olet pääsi pistämässä, jos tulee ongelmia.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9907337#comment-0 - heikki helppo
Ongelmien ilmaantuessa saat kulla ettei maitokaan sovi kaikille=takuu ei korvaa
Toivotan onnea.Tarvitset sitä. - Heräsi mielenkiinto
Onko tämä "takuu ongelma" kaikissa firmoissa vai ainoastaan laatukirurgialla?
- Kokenuton
Sama ongelma kaikissa firmoissa. Suomessa ja Virossa. Kun rahat on saatu niin ootte omillanne.
- 20min :)
Laskeskelin aivan oikein, että noin 20 minuuttia kestää ennenkuin nimimerkki "Heräsi mielenkiinto" vastaa itselleen :) Yleensä mainospelle malttaa tuon ajan, sitten on pakko kirjoittaa. Eli ensin alustus ja sitten huomio puheenaiheesta muualle ja muihin.Ihme ettei tullut jotain kauhutarinaa. No sitä joudutaan ehkä odottamaan ensi yöhön kello 03:een jolloin tämä tyyppi yleensä ryömii kivensä alta .Tämä on niin nähty. Kovasti on poika taas aktivoitunut viime päivinä.Palstojen luotettavuus meni sen siliän tien. Mielenkiintoista että nimimerkki "kokenuton" on käynyt kauneusleikkauksissa kaikissa suomen ja viron firmoissa.Mahtaa olla paljon muutoksia,tosin sen jälkeen voi hyvällä omallatunnolla sanoa että kokemusta on...
- mitä kokenut
20min :) kirjoitti:
Laskeskelin aivan oikein, että noin 20 minuuttia kestää ennenkuin nimimerkki "Heräsi mielenkiinto" vastaa itselleen :) Yleensä mainospelle malttaa tuon ajan, sitten on pakko kirjoittaa. Eli ensin alustus ja sitten huomio puheenaiheesta muualle ja muihin.Ihme ettei tullut jotain kauhutarinaa. No sitä joudutaan ehkä odottamaan ensi yöhön kello 03:een jolloin tämä tyyppi yleensä ryömii kivensä alta .Tämä on niin nähty. Kovasti on poika taas aktivoitunut viime päivinä.Palstojen luotettavuus meni sen siliän tien. Mielenkiintoista että nimimerkki "kokenuton" on käynyt kauneusleikkauksissa kaikissa suomen ja viron firmoissa.Mahtaa olla paljon muutoksia,tosin sen jälkeen voi hyvällä omallatunnolla sanoa että kokemusta on...
Ja vielä kummempaa, että sekä Virossa, että Suomessa ovat menneet leikkaukset piloille :D
- Maitokaupan täti
Muistattehan maitokaupan tädin: ei ole hänen vikansa, kun maito ei sovi kaikille.
- Md:Chase
En suosittele silikoneja kenellekkään, mutta enhän minä voi sinua estääkkään!
- ahahhahah
Hahhahah siis mä kuolen nauruun.. Miten täällä forumilla on enemmän ihmisiä ketkä vastustaa silikooneja??!! Hahhahahahhaha!! Taitaa teitäkin aika paljon nää jutut kiinnostaa kun jaksatte kommentoida tänne turhia kommenttejanne! kateellisuutta taitaa olla vaan.. Eikö ole rahaa ottaa itse vai mikä on oikea ongelma.. ;) Silti mielenkiintonne tuo tänne turhamaisuuden forumille.. ;)
- kyllästynyt3
Miksi ihmeessä pitää tulla aukomaan päätään,jos ei kiinnosta silikonitissit,plastiikkakirurgiset leikkaukset ja kaikki kirurgit on surkeita, Viroakin vaan haukutaan ja jokainen jolla on hyvä kokemus, teilataan mainokseksi???? voisitteko luikerrella takaisin sinne yleisiin keskusteluihin ja antaa täällä keskustella vapaasti niiden,jotka oikeasti haluavat jakaa kokemuksia ja kysellä vinkkejä. Lienee turha toive. Huoh.
- Mihin.-.
helkkariin sä niitä kumitissejä tarviit?
Ei tuossa tarinassa ole päätä eikä häntää. - Tuskimpa
Aktiivisesti urheilua harrastavan kannattaa ottaa silikooneja,nehän on jatkuvassa liikkeessä ja hankauksessa ja todennäköisesti ongelmia tulee.
- Raukka
Luuletko näin? Mitenkäs fitneksen harrastus? Oletko sitä mieltä ettei silikoonit kuulu siihenkään urheiluun? Et ole itse tainnut harrastaa päivääkään liikuntaa.. Voi raukkoja.. Tääällä palstalla on kyllä enemmän niitä ketkä on silikooneja vastaan.. Kateellisia varmasti suurinosa tässäkin asiassa. Miten te edes päädytte tänne palstalle jos silkkarit on teille niin vastenmieliset?? :D hahah
- No koska
Se on niin järkeä vailla oleva villitys niin väkisinkin se kiinnostaa..
Silikoneilla ja urheilulla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Olen liikkunut koko elämäni työssä ja vapaa-ajalla.
- Menee aivot
Solmuun kun yrittää miettiä miten silikonit vois ottaa huonon omantunnon takia?
- =)=)=)=)
..johan se asia tuossa ylempänä korjattiin että taisi alkuperäisellä kirjoittajalla tulla kirjoitusvirhe. Turhaa siihen keskittyä kun se ei ole asian pääpointti! ;)
Zemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057