että se on aika pitkälti refleksinomaista tai sinne päin jotain, että se tapahtuu monestikkin täysin kaivelijan tiedostamatta. Eli jos joku siitä huomauttaa, niin kaivelija vasta silloin itse huomaa kourivansa elimiään.
Olisikin todella väärin jos munien kaivelu julkisesti kiellettäisiin lailla. Teknisiä ratkaisuja ongelmaan voisi olla esim käsien sitominen selän taakse julkisilla paikoilla. Tämä saattaisi kuitenkin johtaa liialliseen persvaon kaiveluun henkilön sitä itse täydellisesti tiedostamatta.
munien kaivelusta vielä
16
138
Vastaukset
- fdsgfds
rgdfgdf
- ggggrgrgsfxxz
Mä runkkasin unissani viime yönä (ihan oikeesti)
joillain "yksilöillä" on tapana kaivella muniaan lastenaltaassa....
- vaik kkaa
ja persettään
mutta ei omia vaan jonkun toisen
Ai ootsä nokkiintunu tästä asiasta?
Kuules en ole ikinä nähnyt suomalaisen edes juopon kaivelevan munia.
Etkä sinä siellä pöpelikössä Pupujen kanssa asuessasi ilmeisesti edes tiedä mitä tämä Hesan homma on.
No voinpa valaista : Ne kävelee munat kädessä, haarat levällään ja kantaa niitä kuin täyttä lastia kuljettamassa jonnekin kuin jotain arvokasta lastia.
Tuleekin mieleeni sen sinun pipetti-homma.
No se on yksi tapa
Toinen tapa on tämä punapartainen ukko Turunlinnan tien dösäpysäkillä kun kaiveli ihan onnessaan kun niillä on niitä ohuita housuja joissa se muna lötkyy muutenkin ympäriinsä.
Kai suomalaisetkin kaivelee mutta jossain piilossa.
Siis tämähän on tiedostettu jo 70 luvulla kun tytöt lähti E-Eurooppaan ja takas tullessaan sanoi että ”muuten ihan kivaa mutta ällöttää kun miehet kaivelee muniaan kokoajan”
No nyt se tapa on Suomessakin ja nyt ällötää kaikkia suomalaisia, eikä suomalaiset ikinä kaivele muniaan näyttävästi. Älä nyt tästä möksähdä.
Suuriosa fiksuista jätkistä menee puun taakse runkulle, eikä näyttele toimintojaan ihmisille.
Eikö jokainen suomalainen terve mies runkkaa joka aamu, ellei ole vaimoa.
Lopeta jo se möksöttäminen ja kirjoita miulle jotain- ¢
ei oo kyllä mieltä siinä sähköpostilootien täyttämisessä. Unoha koko idea.
Eikä oo mitään möksötetty. Tässä on vaan ollu kaikennäköstä muuta hässäkkää. Nytkin oon täällä jossain hevonvitunpersiessä, enkä oikeen tiijä mihin tästä on seuraavaks singahdettava ja millon.
Saanko sinulta postia huomenna?
ღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღ pliis- ¢
minkä tähen huomena? Saatan minä kirjottaaa vaikka tänääänkin.
En oo kattonu sitä lootaaa aikoohin. Voi olla täynnä jotain erektio,ainolsia ja muuta roskaa.
Mihin osotteeseen kirjotan. ? ¢ kirjoitti:
minkä tähen huomena? Saatan minä kirjottaaa vaikka tänääänkin.
En oo kattonu sitä lootaaa aikoohin. Voi olla täynnä jotain erektio,ainolsia ja muuta roskaa.
Mihin osotteeseen kirjotan. ?olisko se ihme ?
- ¢
fennis kirjoitti:
olisko se ihme ?
ööööööööööööh...
Siellä näkyy olevan 62 postia ja noin puolet niistä sulta.
En tiedä miten tästä selviydyn, mutta ilmeisesti mulla on jääny jotain vähän rästiin.
Se nyt kuitenkin on sanottava, että politiikasta en ymmärrä mitään. Jutta Urpilaista meinasin kerran moikata, ku se katto silmiin niin seksikkäästi. Oli mulla kerran silmäkontakti Tanja Karpelaankin, mut se ei taida olla enää ministeri. ¢ kirjoitti:
ööööööööööööh...
Siellä näkyy olevan 62 postia ja noin puolet niistä sulta.
En tiedä miten tästä selviydyn, mutta ilmeisesti mulla on jääny jotain vähän rästiin.
Se nyt kuitenkin on sanottava, että politiikasta en ymmärrä mitään. Jutta Urpilaista meinasin kerran moikata, ku se katto silmiin niin seksikkäästi. Oli mulla kerran silmäkontakti Tanja Karpelaankin, mut se ei taida olla enää ministeri.Politiikka on samanlaista kuin rasismi isi ottaa kaikki perheen rahat ja ryyppää ne.
Illalla menee kotiin ja hakkaa vaimon lapset jos ne kiinni saa....
Koska isillä on eniten voimaa se voi hakata kaikki jotka kiinni saa.
isi on siis perheen rasisti, siis jos on, voi se äitikin olla, ja lapsetkin sitten kun isommiksi kasvaa....
Se ero on siinä että politiikassa on raha mukana, muuten samalaista kuin rasismi.
- .fenn.
No lähetini sulle tän
jokusanoi :persujen politiikan voikin kiteyttää kahteen sanaan: kansallinenitsekkyys
minävastasin : ja islamin politiikan voikinkiteyttää kahteen sanaan : kaiken tappamiseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10591612/#comment-54852027
Se onkin jo Moverisoitu eli poistettu
Ja tän
EtköSinä oikeesti tykkää lukea näitä pitkiä kirjeitä?
Minä en taas paljon käy tuolla palstalla lukemassa kaikkea luin vain omiin kommennetihin tulleita vastauksia.
Tein äsken
http://sinnef.blogspot.com/2012/05/ville-ja-kalle.html
Lue se sotaa ypiää vastaan
Sitten sulle pari nimeä rekattavaksi :
Mä sain niin raivarin kun taas näen vaan : viesti poistettu jokaisen kohdalalla- ¢
mahtuko se kuva sinne sun lootaan?
Ei tässä nyt tänään kerenny mitään lukemaan. Nyt pitäs vetää unta kaaliin ku aamulla pitää taas lähtee ja väsyttää niin perkuleesti.
On mulla varmaan huomenna iltapäivällä aikaa lukee ja vastaan sitte jotain siihen ihmeeseen.
Mahtui se aika hilkulla oli kun olet pupua syöttänyt jo iso poika viidakossaan;)
Ei niihin kaikkiin tarvi vastaa kunhan luet. Vanhojahan ne jo on. Suuriosa linkeistä on poistettujakin!! Turha avat sitä isoa nippua kaikki on Moppe tallentanut omiin teidostoihinsa.
Se pupu ei mahtunu luukun luukkuun kun se on niin jämä loota. Mä lopetin koko fäffäilyn kun unohdin sen tunnuksenkin kun ne pakotti vaihtaa sen ....
Mutta ihmeeseen mahtuu kaikki mitä lähetät luulen niin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862