munien kaivelusta vielä

¢

että se on aika pitkälti refleksinomaista tai sinne päin jotain, että se tapahtuu monestikkin täysin kaivelijan tiedostamatta. Eli jos joku siitä huomauttaa, niin kaivelija vasta silloin itse huomaa kourivansa elimiään.

Olisikin todella väärin jos munien kaivelu julkisesti kiellettäisiin lailla. Teknisiä ratkaisuja ongelmaan voisi olla esim käsien sitominen selän taakse julkisilla paikoilla. Tämä saattaisi kuitenkin johtaa liialliseen persvaon kaiveluun henkilön sitä itse täydellisesti tiedostamatta.

16

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsgfds

rgdfgdf

• ggggrgrgsfxxz

Mä runkkasin unissani viime yönä (ihan oikeesti)

• tervetuloa elämään

• joillain "yksilöillä" on tapana kaivella muniaan lastenaltaassa....

• vaik kkaa

ja persettään
        mutta ei omia vaan jonkun toisen

• Ai ootsä nokkiintunu tästä asiasta?
      Kuules en ole ikinä nähnyt suomalaisen edes juopon kaivelevan munia.

Etkä sinä siellä pöpelikössä Pupujen kanssa asuessasi ilmeisesti edes tiedä mitä tämä Hesan homma on.
      No voinpa valaista : Ne kävelee munat kädessä, haarat levällään ja kantaa niitä kuin täyttä lastia kuljettamassa jonnekin kuin jotain arvokasta lastia.
      Tuleekin mieleeni sen sinun pipetti-homma.

No se on yksi tapa

Toinen tapa on tämä punapartainen ukko Turunlinnan tien dösäpysäkillä kun kaiveli ihan onnessaan kun niillä on niitä ohuita housuja joissa se muna lötkyy muutenkin ympäriinsä.

Kai suomalaisetkin kaivelee mutta jossain piilossa.

Siis tämähän on tiedostettu jo 70 luvulla kun tytöt lähti E-Eurooppaan ja takas tullessaan sanoi että ”muuten ihan kivaa mutta ällöttää kun miehet kaivelee muniaan kokoajan”

No nyt se tapa on Suomessakin ja nyt ällötää kaikkia suomalaisia, eikä suomalaiset ikinä kaivele muniaan näyttävästi. Älä nyt tästä möksähdä.
      Suuriosa fiksuista jätkistä menee puun taakse runkulle, eikä näyttele toimintojaan ihmisille.
      Eikö jokainen suomalainen terve mies runkkaa joka aamu, ellei ole vaimoa.

Lopeta jo se möksöttäminen ja kirjoita miulle jotain

• ¢

ei oo kyllä mieltä siinä sähköpostilootien täyttämisessä. Unoha koko idea.

Eikä oo mitään möksötetty. Tässä on vaan ollu kaikennäköstä muuta hässäkkää. Nytkin oon täällä jossain hevonvitunpersiessä, enkä oikeen tiijä mihin tästä on seuraavaks singahdettava ja millon.

• Saanko sinulta postia huomenna?
      ღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღღ ღ♥ღღ pliis

• ¢

minkä tähen huomena? Saatan minä kirjottaaa vaikka tänääänkin.

En oo kattonu sitä lootaaa aikoohin. Voi olla täynnä jotain erektio,ainolsia ja muuta roskaa.

Mihin osotteeseen kirjotan. ?

• ¢ kirjoitti:

minkä tähen huomena? Saatan minä kirjottaaa vaikka tänääänkin.

En oo kattonu sitä lootaaa aikoohin. Voi olla täynnä jotain erektio,ainolsia ja muuta roskaa.

Mihin osotteeseen kirjotan. ?

olisko se ihme ?

• ¢
        fennis kirjoitti:

olisko se ihme ?

ööööööööööööh...

Siellä näkyy olevan 62 postia ja noin puolet niistä sulta.

En tiedä miten tästä selviydyn, mutta ilmeisesti mulla on jääny jotain vähän rästiin.

Se nyt kuitenkin on sanottava, että politiikasta en ymmärrä mitään. Jutta Urpilaista meinasin kerran moikata, ku se katto silmiin niin seksikkäästi. Oli mulla kerran silmäkontakti Tanja Karpelaankin, mut se ei taida olla enää ministeri.

• ¢ kirjoitti:

ööööööööööööh...

Siellä näkyy olevan 62 postia ja noin puolet niistä sulta.

En tiedä miten tästä selviydyn, mutta ilmeisesti mulla on jääny jotain vähän rästiin.

Se nyt kuitenkin on sanottava, että politiikasta en ymmärrä mitään. Jutta Urpilaista meinasin kerran moikata, ku se katto silmiin niin seksikkäästi. Oli mulla kerran silmäkontakti Tanja Karpelaankin, mut se ei taida olla enää ministeri.

Politiikka on samanlaista kuin rasismi isi ottaa kaikki perheen rahat ja ryyppää ne.
        Illalla menee kotiin ja hakkaa vaimon lapset jos ne kiinni saa....

Koska isillä on eniten voimaa se voi hakata kaikki jotka kiinni saa.
        isi on siis perheen rasisti, siis jos on, voi se äitikin olla, ja lapsetkin sitten kun isommiksi kasvaa....

Se ero on siinä että politiikassa on raha mukana, muuten samalaista kuin rasismi.

• .fenn.

No lähetini sulle tän

jokusanoi :persujen politiikan voikin kiteyttää kahteen sanaan: kansallinenitsekkyys

minävastasin : ja islamin politiikan voikinkiteyttää kahteen sanaan : kaiken tappamiseen.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10591612/#comment-54852027

Se onkin jo Moverisoitu eli poistettu

Ja tän
      EtköSinä oikeesti tykkää lukea näitä pitkiä kirjeitä?

Minä en taas paljon käy tuolla palstalla lukemassa kaikkea luin vain omiin kommennetihin tulleita vastauksia.

Tein äsken

http://sinnef.blogspot.com/2012/05/ville-ja-kalle.html

Lue se sotaa ypiää vastaan

Sitten sulle pari nimeä rekattavaksi :

Mä sain niin raivarin kun taas näen vaan : viesti poistettu jokaisen kohdalalla

• ¢

mahtuko se kuva sinne sun lootaan?

Ei tässä nyt tänään kerenny mitään lukemaan. Nyt pitäs vetää unta kaaliin ku aamulla pitää taas lähtee ja väsyttää niin perkuleesti.

On mulla varmaan huomenna iltapäivällä aikaa lukee ja vastaan sitte jotain siihen ihmeeseen.

• Mahtui se aika hilkulla oli kun olet pupua syöttänyt jo iso poika viidakossaan;)

Ei niihin kaikkiin tarvi vastaa kunhan luet. Vanhojahan ne jo on. Suuriosa linkeistä on poistettujakin!! Turha avat sitä isoa nippua kaikki on Moppe tallentanut omiin teidostoihinsa.

Se pupu ei mahtunu luukun luukkuun kun se on niin jämä loota. Mä lopetin koko fäffäilyn kun unohdin sen tunnuksenkin kun ne pakotti vaihtaa sen ....

Mutta ihmeeseen mahtuu kaikki mitä lähetät luulen niin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe