Suositelkaa leffoja

torrrrent

Antakaa hyviä leffavinkkejä sinkun yksinäisten iltojen iloksi. Mitä suosittelette? Leffa saa sivuta toki aihettakin, eli parisuhdetta tai sen puuttumista.

En ole paljoa katsellut leffoja, jotenkin olen vasta viime aikoina löytänyt elokuvat.
Viimeisin löytöni on Katkera kuu vuodelta 1993, siis nyt vasta katsoin. jotenkin vaan aivan loistava elokuva, suosittelen.

Viimeksi kävin leffassa katsomassa Almodovarin Iho jossa elän, sekin on hyvä. Meneekö teattereissa nyt mitään, mikä kannattaisi käydä katsomassa ihan paikan päällä?

34

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FilmFilmfilm
      • Oli kyllä

        tosi vaikuttava leffa. Varsinkin Tilda Swinton (on muuten suosikkinäyttelijäni) pääosassa vakuutti.


      • neiti-X

    • Vuosi elämästä (Another Year), brittileffa, on dvd:nä:

    • ......

      Oletko nainen? Edes vähän feministi? Yli 30v? Maalta kotoisin? Jos vastasit kyllä, niin tällä hetkellä pyörivistä Tähtitaivas talon yllä saattaisi kiinnostaa. Ei elokuvana mikään huippu, mutta ihan katsottavaa huttua ja kaiketi kiinnostavaa ajankuvaa aikalaisilleen (ainakin seuralaiseni oli sitä mieltä). Kertoo kolmen sukupolven naisista itäsuomalaisella sukutilalla.

    • Naisasialooseri.

      Katkerassa kuussa Peter Coyote näyttelee YTM panomiestä, joka panee naisia kuin liukuhihnalta.

      Siinä myös käy hyvin selville, mitä kaikkea nainen sietää alfaurokseltaan.

      • trueurt

        Kerta kaikkiaan loistava tiivistys yli kahden tunnin elokuvasta.

        Se on muuten YT-panomies, YTM panomies olisi Ylemmän Tason Mies panomies


    • JS

      Miehen työ.

      Tommi Korpela esittää miesprostioitua. Ei tosin mikään varsinainen feel-good leffa mun mielestä, mutta katon niin vähän leffoja muuteski... Paha Maa on tosi hyvä kotimainen leffa, mutta sen lienee melkein kaikki nähneet.

      Nyt kuulemma salkkareistakin tehdään jotain leffaa, en kyllä ikipäivänä mene kattomaan sitä -.-

      • jgghfjfg

    • Naisasialooseri.

      Taksikuski, siinä se Travis on alemman tason mies.

      • rtyutew

        Miten niin?


      • Naisasialooseri.
        rtyutew kirjoitti:

        Miten niin?

        Koska hän ei saa naista ja se elokuvateatterin kassatyttökin uhkaa soittaa johtajan paikalle kun Travis häntä erehtyy lähestymään.


      • Ja Travis
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Koska hän ei saa naista ja se elokuvateatterin kassatyttökin uhkaa soittaa johtajan paikalle kun Travis häntä erehtyy lähestymään.

        tappaa.....


    • kokeiles tätä
      • eternal sunshine

        komppaan, on kaunis elokuva


      • Tosi hyvä

        Tykkäsin tosta tosi paljon. Ja siedin ihoamaani Jim Careytä


      • angst :(

        Niin just :D en ymmärrä noita miinus peukkuja :O


      • torrent

        Oon jostain kumman syystä kauan sitten nähnyt tuon.

        Outo leffa, vaikka outous kiehtookin. Niin kuin ehkä aloituksesta olis huomannutkin. Iho jossa elän ja bitter moonissa on pari aika perverssiä kohtausta. Salò menee kyllä jo perverssin tekotaidepaskan puolelle.


    • sinkku 86

      Joe Black. Brad Pitt näyttelee pääosaa. Romanttinen elokuva, paljoa muuta en muista.

      • brad pitt ei riitä

        Jos et muista muuta niin ei varmaan ollut hyvä leffa.

        Pitt on kyllä ihan ok näyttelijä.


      • sinkku 86
        brad pitt ei riitä kirjoitti:

        Jos et muista muuta niin ei varmaan ollut hyvä leffa.

        Pitt on kyllä ihan ok näyttelijä.

        No Star Wars sitten.


    • A Dangerous Method
    • leffailta

      JK:n pohjattoman kiinnostava elämä.

    • ATM:t

      40v ja neitsyt.

      • ja elokuva huono

        Ajatella, ATM:yydestäkin on tehty elokuva. En yhtään ihmettele, että genre on komedia.


    • -

      Vaahteramäen Eemeli. Loistava soundtrack.

    • leffailta

      Free Willy - Pelastakaa Willy.

      Eli toisinsanoen: vapauta pili - pelasta pili.

      • ninni03

        tsihihihihii


    • Ja komeakin

      Zorro. Se vaan on hyvä.

      • Fantasiaa

        - Nyt pyörivä John Carter
        - Kerro, kerro kuvastin oli myös hienosti tehty.
        - Tulossa kesäkuussa: Lumikki ja metsästäjä
        - Tulossa joulukuussa: Hobitti - odottamaton matka


      • ......
        Fantasiaa kirjoitti:

        - Nyt pyörivä John Carter
        - Kerro, kerro kuvastin oli myös hienosti tehty.
        - Tulossa kesäkuussa: Lumikki ja metsästäjä
        - Tulossa joulukuussa: Hobitti - odottamaton matka

        John Carten oli musta ihan hyvä. Oli sääli, että se floppasi eikä jatko-osia todennäköisesti tehdä. Harmi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe