jo vuonna 2008 ja tulee yhä jatkumaan.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/omaraha/uutiset.jsp?oid=201204160119
Nokian alamäki alkoi
11
60
Vastaukset
- ttkk
Ostakaa paljon Nokliaa! Kohta arvo nousee, kun oppivat käyttämään Lumiaa, winphonea!
Älkää ostako vielä Nokiaa, jonka osakkeen arvo laskee vielä noin kahteen euroon,
koska patenteilla ei ole mitään arvoa kasvavilla markkinoilla: Kiinassa, Afrikassa,
Intiassa, Venäjällä jne.No, mitäs minä Nokialle ennustin?
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201204160387- nokia elop konkkaan
Zte ja Haiwei puhelimet tulevat olemaan paljon parempia kuin Nokia. Ovat myös huomattavasti edullisempia ja paljon paremmalla käyttöjärjestelmällä kuin onneton ja ylihintainen Nokia
www.taloussanomat.fi/informaatioteknologia/2012/04/23/zten-johtaja-tuplaamme-alypuhelinmyynnin/201227917/12?non=1 Nokian konkka saattaa tulla jo tänä vuonna. Todellisuudessa Nokialla on miljardien velat, mutta patenttien omistajat salaavat sen, jotta pikkuporvaristo ostaisi vielä sen
osakkeita.- Stephen Flop
Ostakaa vauhkona Mokiaa! Nyt on halpaa! Saatte toimitusjohtajan vähän käytetyt kalsarit kaupan päälle!
- lapsityötä tarjolla
Nokia siirtää kaikki tuotannon sellaisiin maihin, joissa ei lähes mitään tarvitse maksaa palkkaa ja muita sosiaali kuluja. Kiinakin näyttää olevan jo Nokialle liian kallis maa, jossa palkat nousee nopeasti
www.talouselama.fi/nokialandia/nokia rakentaa vietnamiin 17 hehtaarin tehdasta/a2096787?mobileRedirect=false - konkurssi nokia
Kuksaa2 oli oikeassa jälleen kerran.
Pahin moka mitä mokia eikuin nokia teki oli että alkoivat potkimaan suomalaisia pellolle ja siinäkö oli sitten kiitos siitä että nokia kehittyi suomessa?
Nyt on paha saanut palkkansa. - dfdfdfdfdf
Älkää ostako petturi mokiaa... älkää myöskään applen tuotteita.
- Kiinailmiö
Kiinalaiset kopsaa kaikki nokian ja muiden patentit ja tekee esim. omia puhelinmerkkejään, kuten huawei ja zte ym. Ei ketään mahda Kiinalle mitään kun se kopioi kaiken länsimaisen teknologian ja tekee samaa tavaraa paljon halvemmalla.
Kuluttajalle tuo on vain voittoa, koska hinta on halvempi, eli hyvä vaan. Todellisuudessa Nokian älypuhelimien maailmanmarkkinahinta on kolme kertaa liian kallis. Repikää siitä huumoria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027