Mulla oli ruusu, johon sain V-Pen -antibioottikuurin, jonka toinen lääkäri totesi liian vahvaksi ja se vaihdettiin V-Pen Megaan. Ruusu onneksi hävisi jalasta, mutta tämä uusi lääke on aiheuttanut ikäviä haittavaikutuksia; kutinaa, näppylöitä ja tänä aamuna kun heräsin niin silmäluomeni olivat turvonneet. Soitin lääkärille ja käski heti lopettaa lääkkeen käytön. Onko kenellekään muulla vastaavanlaisia kokemuksia kyseisestä lääkkeestä?
V-Pen megan haittavaikutukset
eienääkoskaan
3
6594
Vastaukset
- ei enää penisil.
Hyvin moni ihminen on allerginen penisilliinille, itsekin olen, sitten vain toisen lääkeryhmän antibiootti käyttöön. Onhan noita mistä valita ja ruusukin taltuu useammalla eri antibiootilla.
Muista sitten jatkossa sanoa ettet enää voi käyttää penisilliiniä - omainen36ä
jep. Etsi täältä tietoa stevens johnson oireyhtymästa. Diaesitys. Sairastaneilla fb ryhmä.
- Anonyymi
Minulle nousi kuume ja sain hengitys vaikeuksia. Tosi huono olo oli monta tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122