Mulla oli ruusu, johon sain V-Pen -antibioottikuurin, jonka toinen lääkäri totesi liian vahvaksi ja se vaihdettiin V-Pen Megaan. Ruusu onneksi hävisi jalasta, mutta tämä uusi lääke on aiheuttanut ikäviä haittavaikutuksia; kutinaa, näppylöitä ja tänä aamuna kun heräsin niin silmäluomeni olivat turvonneet. Soitin lääkärille ja käski heti lopettaa lääkkeen käytön. Onko kenellekään muulla vastaavanlaisia kokemuksia kyseisestä lääkkeestä?
V-Pen megan haittavaikutukset
eienääkoskaan
37845
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Hyvin moni ihminen on allerginen penisilliinille, itsekin olen, sitten vain toisen lääkeryhmän antibiootti käyttöön. Onhan noita mistä valita ja ruusukin taltuu useammalla eri antibiootilla.
Muista sitten jatkossa sanoa ettet enää voi käyttää penisilliiniä
jep. Etsi täältä tietoa stevens johnson oireyhtymästa. Diaesitys. Sairastaneilla fb ryhmä.
Minulle nousi kuume ja sain hengitys vaikeuksia. Tosi huono olo oli monta tuntia.