Mistä johtuvat haureuden teot?

joke ihmeissään

En halua puuttua yhteiskunnan moraalisiin käsityksiin sen kun jokainen tietää mitä maata ovat ulkopuoliset, mutta mitä maata ovatkaan helluntailiikkeessä olleet ja vieläkin siellä olevat saarnamiehet jotka haureuden ja huoruuden teoista ovat tuomittuja mutta pian palautettu puhtaana kansansa helluntailaisten pariin sankarina.
Näiden esimerkki on johdattanut helluntaikansan tekemään yksin tai yhteistuumin sellaisia tekoja joista Paavali on ankarasti varoittanut, mutta mistä se johtuu että nk. uudestisyntynyt helluntailainen eroaa vaimostaan ottaa tilalle yleensä nuoremman tai käyttää hyväksi vielä alaikäistä sitä en osaa selittää mikä on se syy joka saa tekemään helluntailaisen tekoja joita kauhistukseksi Raamatussa sanotaan?
Kerro jos tiedät minä kuuntelen.

10

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokkeri,

Eiköhän se johdu että helluntailainen syntyy lihasta eikä hengestä?

• perämela

Se johtuukaikennimisestä lepsuilusta.

ensin se uskova helluntalainen on lepsu, kun ei valvo uskoaan eikä elämäänsä, kukas sen sitten tekee, ei Jumala ainakaan.

toinen lepsu porukka löytyy seurakuntien vanhimmista, jotka eivät näytä tajuavan Jumalan armahtamisen ja anteeksiannon, sekä seurauksien kantamisen välistä eroa.

ja edelleen lökäpöksyjä ovat yleensäkin uskovat joissa ei ole miestä seisoa lankeemuksiensa takana, vaan keplottelevat siitä ulos käsiään pesten.

jos joku eturivin helluntai lankeaa julkiseen kompurointiin, niin eikö se ole selviö, että luottamus on mennyt ihmistasolla, jälelle jää tehtävät sivuosissa, jossa ei olla loukkaukseksi kenellekkään.

• joke ihmeissään

Eikö mielestäsi näitä "lepsukoita" löydy aivan liikaa helluntailaisten parista kun nk. "kirkonkin" piiristä löytyy näitä "lepsukoita" ja kun moni uskovainenkin kuuluu "lepsukoihin" niin eikö mielestäsi usko ole joka miehen väärtti?
        Jos saarnaaja homoilee, huoraa tai rosvoaa jäseniltään tahi julistaa poikkeavaa oppia eikä tälläisen saarnaajan pitäisi lähettää hornan kitaan pikavuorossa?
        Kyllä se "lepsuilu" viittaa omaan moraalittomuuteen ja suhtautumisen pejoratiivisesti Jumalan sanaan?

• Uskova, niin kuin uskosta osatonkin ihminen, voi seurata omaa lihaansa ja sen himoja mikäli hän niin tahtoo ja valitsee. Tai sitten uskova antaa Jeesuksen vallata itsensä. Hän antaa Jeesukselle elämänsä herruuden. Silloin uskova elää vanhurskasta Jeesuksen tahdon mukaista elämää.

Kysymys on siitä kuka minua hallitsee missäkin tilanteessa. Siitä sitten riippuu miten toimin. Jos minua hallitsee Jeesus Kristus Henkensä kautta, minä en tee syntiä. Mutta jos minua hallitsee minun himo, minä seuraan himojani ja teen niiden mukaan.

Sitten henkivalloilla on myös sormensa pelissä ihmisten synnin tekemisessä. Henkivallat kiihottavat ja kehottavat ihmisiä tahalliseen jatkuvaan synnin harjoittamiseen. Mitä enemmän ihminen tekee tahallista syntiä, antautuu synnin valtaan, sitä enemmän henkivallat saavat sidottua ihmistä syntiin.

Tuhatvuotisessa valtakunnassa ei tehdä mitään pahaa. Tämä johtuu siitä että Saa.tana demoneineen, jotka villitsevat ihmisiä synnin tekemiseen, on sidottu tuhanneksi vuodeksi. Näin Raamattu ilmoittaa ja minä uskon Raamatun Sanan. Sitten kun Saatana päästetään irti vähäksi aikaa tuhatvuotisen valtakunnan lopussa, ihmiset hyökkäävät jopa Jeesusta Kristusta vastaan näkyvällä ja tuntuvalla tavalla. Eikö tämä puhu jotakin Saata.nan ja demonien osuudesta synnin tekemisessä? Ihmiset, jotka aikaisemmin elivät rauhassa ja sovussa Jeesuksen kanssa sotivat nyt Häntä vastaan. MITÄ HULLUUTTA!!!

Ihmisellä on vastuu siitä ketä hän seuraa ja ketä tottelee ja kenen tekoja tekee. Ihmisen ei tarvitse totella lihaansa ja Saa.tanaa.

• joke ihmeissään

Niinpä ettei tuhatvuotisessa, mutta silloin leijonan kita onkin suljettu mutta ihmisessä kuitenkin vaikuttaa perisynti vaikkakin silloin sinä aikana ihmisen on helpompi kilvoitella uskossa ja sinä aikana ei ole noita haureellisia ja homoja seurakunnissa ja liekö ne tuhotut perverssit sodoman raunioilla juoksentelevat...alushoususillaan ihmetellen kuinka on kuumat paikat.
        Jos nuhtelet, puhut synnin kadottavuudesta osoitat sanalla mikä on syntiä niin saat suurimman osan pask. uskovista kimppuusi mutta älä välitä heistä sillä he ovat vain...haisevia p....kaläjiä.

• Kasvatus hukassa?

Henkivaltojen syyksihän voi tietysti laittaa kaiken mistä itse on vastuussa.
        tosiasiahan on kuitenkin että meillä jokaisella on omantunnonääni ja sitä voi noudattaa tai vaientaa se. Se on jokaisen oma valinta.
        Lusmuilijat voi tietysti syyttää jotakin näkymätöntä, helppoa eikö vain.
        Henkivalloilla ei ole mitään tekoa ihmisessä jos ihminen ei anna itse sellaiselle valtaa.
        Aloittaja luulee että uskovat ja ei uskovat ovat erilaisia haureuden ja rikoksien teoissa. Sehän ei pidä paikkaansa. Kaikkihan ovat lihallisia ihmisiä ja päättävät itse tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. Kotikasvatus ja kotiolot vaikuttavat paljon siihen minkälainen ihminen lapsesta muokkautuu. Useimmissa perheissä sentään opetetaan lapselle vastuunottamista omista tekemisistään eikä hyväksytä syyn vierittämistä jonkun toisen niskoille.
        Täytyy olla ennenkaikkea rehellinen itselleen, se on tärkeä opettaa myös lapsilleen, sillä jonkun lapsiahan nämä kaikki rikolliset ovat joskus olleet.

• perämela

Jos helluntaissa lepsuillaaan, seuraa siitä siitä suuri haloo, kuinka sellaisia ne ovat.

Jos helluntaissa ollaan tiukkana, seuraa siitä suuri haloo, kuinka sellaisia pipoja ne ovat.

mikä olsi hyvä, olisiko Raamatun malli hyvä ?

ainakaan se ei kelvannut aikalaisilleen, vaan silloiset ääriJeesuslaiset, lienevätkö helluntain esipolvea, tulivat tapetuiksi koko kansan villitsijöinä ja p...leen lähetteinä.

siis, mikä olisi hyvä joka saisi jumalattomalta kansalta kiitosta,ja jota Jumala taivaassa kiittäisi ?

• Kasvatus hukassa?

Kuinka "jumalaton" kansa voisi antaa "jumalaiselle " kansalle kiitosta kun kaikki ovat samanlaisia? Miksi pitäisi kerjätä kiitosta jos kukaan ei ole sitä ansainnutkaan. Ihmiset ovat yksilöitä. Poikkeuksena on tietysti lahkot joissa kaikkien täytyy olla täydellisiä tai ainakin hyviä, mutta sehän onkin utopiaa ja lahkolaishenkeä.

• NO KUN TORONTO-HENGEN RANTAUTUI JOSKUS 80-LUVULLA NIIN ALKOI USKOVAISET TULLA NIIN YLI-HIMOKKAITTA ETTEIVÄT PYSYNEET HOUSUISSA OLLENKAAN ENÄÄ SEKÄ NAISET ETTÄ MIEHE.....T JA NYT OLLAAN SIIS TÄSSÄ AJASSA KUN UUSKARISMA PUOLUSTELEE HAUREUTTA.....
      NÄIN OVELA ON TÄÄ UUSKARISMAATTISEN HENGEN JOKA TEKEYTYY VALKOISEX ENKELI JA ANTAA SYNNEISTÄ ANTEEXI NÄITTEN USKOVIEN KAUTTA JOTKA EIVÄT TULEVAT MIELEEN LAUSUA ETTÄ ÄLÄ ENÄÄ SYNTIÄ TEE TAI TEE NIINKUIN JEESUS ON KÄSKENYT SUA TEKEMÄÄN...

JOS OLISI JOSKUS 60 LUVULLA SAARNAMIES JÄÄNYT KIINNI PEDOFIILISTÄ TAI HOMOUSTA NIIN KOKO SEURAKUNTA OLISI PYÖRTYNYT HÄPEÄSTÄ MUTTA NYT YLISTETÄÄN HERRA ETTÄ HÄN ON NIIN ANTEEXIANTAVA..

JUU ANTEEXIANTAVA JOS TEKEE PARANNUXEN MUUTEN ON SUORA REITTI HEL-VETTIIN...

• Kasvatus hukassa?

En usko että helluntailaisuudessa hyväksytään pedofiliaa tai homoutta.
        Kirjoitat höpöjä.
        Mutta niitähän on ollut aina, myös helluntailaisuudessa. Niistä vain ei ole jääty aina kiinni ja jos on jääty niin nehän on painettu villaisella siihen aikaan.
        Suuntahan on nyt parempaan helluntailaisuudessakin kun kaikki saasta paljastetaan ja tuodaan päivänvaloon. Eihän asioita voi muuten korjata ja saada paremmiksi jos kaikki maineenmenetyksen pelossa lakaistaisiin maton alle niinkuin ennen tehtiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe