Sain reseptin merciloneihin(enkä siis ole vielä hakenut niitä), mutta luin netistä Cypretylin olevan parempi jos on lievää aknea ja se on vielä todella edullinenkin! Pitääkö minun varata aika lääkärille että saisin reseptin Cypretyliin? Vai pitääkö minun ensin kokeilla Mercilonia?
Mercilonista Cypretyliin
2
81
Vastaukset
- huoooohh
Hohhoijaa. Vaikutukset ovat yksilöllisiä, mutta joo, Cypretyl on vähän normaalia erikoisempi e-pilleri, kun on suunniteltu erityisesti esim. karvojen liikakasvuun. Se ei siis ole e-pillerimerkki, jota ensisijaisesti määrättäisiin.
Olen syönyt itse Mercilonia, on sekin melko halpa pillerimerkki (3kk jtn reilun 20e) ja paransi itselläni lievän aknen. Aknen parantuminen on kuitenkin siis yksilöllistä; joillakin kaikki pillerimerkit voivat aknea pahentaa, mutta useimmilla iho paranee pillerimerkistä riippumatta.
Eli vastaus: kokeile nyt vain sitä Mercilonia, kun voi hyvin sulle sopia ja on matalahormoninen. Ja sitten jos 3kk:n päästä on jtn sivuvaikutuksia vielä, niin voi kokeilla eri merkkiä. - trolollotto
Joo. Cypretyl ei siis ole ensisijaisesti raskauden ehkäisyyn, vaikka sekin vaikutus sillä on. Mercilon sen sijaan on hyvin yleisesti käytetty e-pilleri.
"Cypretyl
Käyttötarkoitus
Valmistetta käytetään naisten aknen, ihon hilseilyn ja ihokarvoituksen lisääntymisen hoitoon, kun nämä ovat yhteydessä miespuolisten hormonien liikaeritykseen. Tällaisissa tilanteissa valmiste ehkäisee myös raskaaksi tuloa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3335687- 755163
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484246- 523901
- 433554
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1493304Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923115Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky192597- 432239
- 492158