Kun synnyin minulla karsasti molemmat silmät. Kun olin n. 4-5 vuotias itsestäni päin oikea silmä leikattiin jo, ja meille sanottiin, että toinen silmä leikataan, kun olen vanhempi ja että he ottavat sitten meihin yhteyttä.
Olen nyt 16-vuotta, eikä meihin olla vieläkään otettu yhteyttä. Soitimme sinne ja kysyimme, miksi meihin ei ole vieläkään otettu yhteyttä. Nyt meille sanottiin, ettei leikkausta tehdä. Tää oli suuri järkytys mulle, koska tää karsastus häiritsee tosi paljon mua ja oon jo monta monta vuotta odottanu, että pääsen siiihen leikkaukseen! Mulla on tosi huono itsetunto tän karsastuksen takia, ja musta tuntuu, ettei kukaan ymmärrä kuinka kamalaa tää on. Mä en voi unohtaa tätä ja itken varmaan joka päivän tän takia. En kestä enää, pelkään koko ajan, että joku huomaa, kun silmä menee kieroon.
Toivoisin, että jollain olis jotain vinkkejä. Mitä mun pitäis tehdä? Paljonko leikkaus maksaisi? Ite oon opiskelija eikä mulla paljoa rahaa oo, eikä äiti tunnu ymmärtävän kuinka paljon tää vaikuttaa mun elämään ja koulun käyntiin joka päivä! Oon sanonut monta monta kertaa, että haluisin siihen leikkaukseen, mutta se vaan sanoo, että eihän toi sun karsastukses ees oo paha, ei se ymmärrä sitä kuinka paljon tää vaikuttaa mun elämään, ja kuinka paljon onnellisempi olisin jos pääsisin tästä, eikä mun tarvis itkee tän takia joka ikinen päivä :''(
Tarvitsen apua, minulla on karsastus ja...
Susannew-
1
<50
Vastaukset
- Susannew-
Unohdin mainita, että olen lähettänyt sinne sähköpostiakin mutta vastausta ei ole kuulunut. En tiedä minne pitäisi ottaa yhteyttä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422988Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602802Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954- 1111949
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371544Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3681407- 871051