Mikä ois kestävä, hyvät lähdöt ja ja kohtuu hintanen max 400€ M4 tai M16 (Eikä mitään vemppuu)
M4/16 ettimässä
14
275
Vastaukset
- fps-mestari
G&P on aika kiva, myöskin juoksuhaudasta tuolla hinnalla saa melkein mitä vaan, viritettynä ja vakiona
Onko semmost M4/M16 olemas missä on pneumaattinen blowback kuten GK 99?
- kakkapoika44
TM M4 Sopmod ja Socom
- fps-mestari
Ne menee todennäköisesti yli ton 400e, osta kaasuase niin saat realistisen blowbackin
- Kelju-koo
Gybergunin colt m4a1 on paras koska se on täys metallinen ja kestävä hinta on 209€
- kakkapoika44
Mee pois sun kyrpäkumejen kaa.
- softaaja
älä osta kaasuasetta. Yhellä kaasupatruunalla ampuu 250 kuulaa eli aika vähän
ja kaasun hinta nousee pian. - kakkapoika44
Ei ammu edes sitäkään, hyvällä tuurilla saa lippaan ammuttua(30bb)
Kyllä miä tiiän ettei kaasul tee paskaakaan... Etin vaan M4/16 tai jenkki aseen jäljennöstä jos o Pneumaattinen blowback joka ei rasita koneistoo :P
- Marked One
En kyllä pikaisella googlettamisella löytänyt kyseisenkaltaista asetta edes ulkomailta, g&g:llä tosiaan olisi noita combat machineja, mutta ne eivät ole metallisia eivätkä edes täyspituisia. G&P:llä on todella laadukkaita armalite-sarjalaisia tuotannossa, mutta niin on kyllä g&g:lläkin (proline). Tuo pneumaattinen blowback on kyllä Maruin sopmodeja lukuunottamatta melko turhanaikaista kilinää, joka vie pikkasen tehojakin, joten suosittelen sen jättämistä välistä. Se myös koventaa aseen ääntä huomattavasti, eikä edes kuulosta loppujen lopuksi kovin munakkaalta. Suosittelen G&P:n M16A4 sen suuren akkutilan, jämäkkyyden, tarkkuuden ja klassikkouden takia. Voithan toki ostaa tuon combat machinen ja asentaa siihen metallirungon, mutta se saattaa vaatia hieman viilaamista. Voisi kuitenkin ehkä jopa tulla halvemmaksi kuin G&P:n ostaminen.
- Mario ;P
Pneumaattinen blowback ei ainaskaan GK 99 (RK 95) viä tehoja.
- :-V
Mario ;P kirjoitti:
Pneumaattinen blowback ei ainaskaan GK 99 (RK 95) viä tehoja.
Mistäs tuon tiedon olet saanut? Varaanki lukenut oikein Proairsoftin tuotekuvauksesta... Jos näin on, niin ole hiljaa kun toiset puhuu asiaa :p
- Mario ;P
:-V kirjoitti:
Mistäs tuon tiedon olet saanut? Varaanki lukenut oikein Proairsoftin tuotekuvauksesta... Jos näin on, niin ole hiljaa kun toiset puhuu asiaa :p
nemesiksestä
- fps-mestari
MIten ois tommonen echo 1 xcr http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_Echo1_Echo_1_Robinsons_Armament_XCR_AEG.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
