mä en tuu ikinä tottelee

never again

jumalaa... mä toivon että joku voima on joka kuulee ku kirjota tätä..ku tää ny on rukous palsta missä pyydetää "korkeimmilita" voimilta apua omaan tilanteesee.. mä en tuu ikinä tottelee jumalaa, en mistää hinnasta, makso mitä tahansa.. jos se on minun tahdosta kiinni ni en koskaa tottele jumalaa...koska minä en tottele.

mä en lähe tälle tielle, makso mitä makso...en varmasti lähde...jos jumala ny kylmästi mut raiskaa tähä...missäs se vapaa tahto on?

MÄ EN LÄHE TÄLLE SUN TIELLE ENÄÄ PASKA JUMALA, MONELLAKO ERI VIRRELLÄ SE PITÄÄ VISERTÄÄ JA KUIN MONTA VUOTTA ENNEN KU TAJUA, EN LÄHE...en todellakaa lähe...en varmana lähe

9

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • never agaun
      Ei jumala ole väkivaltainen sitä on sun aivan turha luulla,sun oma ahdistuksese siinä on kaikein paihn vastusja,sulle itsellesi sinä olet sen pauloissa juuri niin kauvan kun haluat.
      Yksi pahimmista on itse sääli että toiset sen näkisi,he eivä voi tehdä mitään.

• never again

en mitä tätä teidän takia tee runkkarit..tää kaikki todistaa jumalalle ku kokoaja päivästä päivään vastustan tääl missä on jumalan omia ja ne näkee tän...vähä ku rukoilla jumalaa etten halua olla sun kaa missää tekemisis...en mä nii säälittävä ole et teidä myötätuntoa kaipaisi..itte asias mä haluisi et te kaikki painusitte vaikka vittuun...?

• sama mies
        never again kirjoitti:

en mitä tätä teidän takia tee runkkarit..tää kaikki todistaa jumalalle ku kokoaja päivästä päivään vastustan tääl missä on jumalan omia ja ne näkee tän...vähä ku rukoilla jumalaa etten halua olla sun kaa missää tekemisis...en mä nii säälittävä ole et teidä myötätuntoa kaipaisi..itte asias mä haluisi et te kaikki painusitte vaikka vittuun...?

ei mitenkää henkilökohtasesti...pure practicality...tarpeeks kauan ku mä märise tääl ni jumalan on pakko hyväksyä etten lähe sen tielle...aika epätoivosta...mut eipä täs oo paljo muuta jäljellä enää..viimene toivo

• sama mies kirjoitti:

ei mitenkää henkilökohtasesti...pure practicality...tarpeeks kauan ku mä märise tääl ni jumalan on pakko hyväksyä etten lähe sen tielle...aika epätoivosta...mut eipä täs oo paljo muuta jäljellä enää..viimene toivo

never again
        Yhden asian olet unhoittanut, Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi." Sitä ete pakoon pääse.

• life sucks
        kuulija1 kirjoitti:

never again
        Yhden asian olet unhoittanut, Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi." Sitä ete pakoon pääse.

nojoo mee vaihtaa jo vaippas pentu ja sit ku oot kasvanu aikuseksi tuu sit mulle esittää viisasta..vitu sankari

• jep jep
        life sucks kirjoitti:

nojoo mee vaihtaa jo vaippas pentu ja sit ku oot kasvanu aikuseksi tuu sit mulle esittää viisasta..vitu sankari

mä oon aika viisas ku oon jumalassa..jopa jumalaki aika hyvin sen myöntää..mut en mä tee tätä jumalan takia, en totisesti koskaan tekis sitä jumalan takia..mä teen koska mun on pakko totella jumalaa..en mä voi vastustaa enää jumalaa...ja sattuu nii vitusti ku tietää miten puhtaa törkeästi se kohtelee mua ja silti mun on pakko totella sitä...se mua ny polttelee... ei nää teinit mitkä yrittää esittää isoa poikaa, syön isompia aamu paloja ku nää pellet mitkä tääl heiluu..niille on noussu kusta päähän ja nyt ne luulee olevasa sankareita...mut me otetaan niiltä ne luulot pois 8)

• TeH mies24v
        jep jep kirjoitti:

mä oon aika viisas ku oon jumalassa..jopa jumalaki aika hyvin sen myöntää..mut en mä tee tätä jumalan takia, en totisesti koskaan tekis sitä jumalan takia..mä teen koska mun on pakko totella jumalaa..en mä voi vastustaa enää jumalaa...ja sattuu nii vitusti ku tietää miten puhtaa törkeästi se kohtelee mua ja silti mun on pakko totella sitä...se mua ny polttelee... ei nää teinit mitkä yrittää esittää isoa poikaa, syön isompia aamu paloja ku nää pellet mitkä tääl heiluu..niille on noussu kusta päähän ja nyt ne luulee olevasa sankareita...mut me otetaan niiltä ne luulot pois 8)

hehe.. :D viel mä osaan 8)

• life sucks kirjoitti:

En näköjään ymmärrä mitä ajatelaet,talutus nuorassa kulkija kylä hän sua kulejetta pitää orjaan jota et edesn näy ymmärtävän.
        Sano yhteisty irti sen sunnitelmista pääset eroon.

• teh mies24v
        kuulija1 kirjoitti:

En näköjään ymmärrä mitä ajatelaet,talutus nuorassa kulkija kylä hän sua kulejetta pitää orjaan jota et edesn näy ymmärtävän.
        Sano yhteisty irti sen sunnitelmista pääset eroon.

mambo jambo mambo jambo opettele kirjottaa rölli...taj pakene vuorille siit vosottamasta :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe