Charles Taylor tuomiolla

Liberian entinen presidentti Charles Taylor on saamassa tuomion Haagin sotarikostuomioistuimessa.

"Sierra Leonen sisällissodan julmuuksissa vuosina 1991-2001 arvioidaan kuolleen 120 000 ihmistä. Kapinalliset murhasivat ja raiskasivat siviileitä ja amputoivat näiden käsiä ja jalkoja."

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012042415491460_ul.shtml

9

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

      Jeps. Taylor oli läheisessä yhteistyössä mm. ameriiikkalaisen sikaniskaevankelista Pat Robertsonin kanssa, jonka paskahedelmät myös tunnetaan.

      • Vaikutusvaltaisten uudestisyntyneiden avulla Taylor on näinkin pitkään onnistunut kiertämään oikeutta.
        Pat Robertson keikkuu baptismin ja helluntailaisuuden mukana keräten rahaa molemmilta ja läheisiähän nuo lahkot ovat opeiltaan ja helluntailaiset laskevatkin jäsenmäärissään baptistit helluntailaisiksi.
        Robertsonilla on miljardiomaisuus, eikä pelkästään omaa lentokonetta, vaan on oma lentokenttäkin.
        Erään valtion presidenttiä hän uskalsi ehdottaa salamurhattavaksi.

        Baptistit ovat ihan kuin helluntailaisuuden sotilaallinen siipi.
        Kansanmurhat ovat vakavia asioita joihin pitää puuttua ja Ruandan "miljoona-murhan" selvitys on alkutekijöissään, mutta sentään saatiin tuomittua se helluntailaisen lakimiehen puolustama pastori.


      • Niin, hänet on palkittu "paskahedelmistään" Ig Nobel-pakinnolla.

        hän puoltaa myös kannabiksen käyttöä.

        http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/2288/pat_robertson_vapauttaisi_kannabiksen

        kuinka tv7 sortui päästämään Robertsonin ohjelmiinsa?

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=12027

        "Robertson väittää käyttäneensä rukouksensa voimaa ohjatakseen hurrikaaneja; hän on väittänyt ohjanneensa muun muassa hurrikaaneja Gloria ja Felix USA:n itärannikolta."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pat_Robertson


      • pakis__ kirjoitti:

        Niin, hänet on palkittu "paskahedelmistään" Ig Nobel-pakinnolla.

        hän puoltaa myös kannabiksen käyttöä.

        http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/2288/pat_robertson_vapauttaisi_kannabiksen

        kuinka tv7 sortui päästämään Robertsonin ohjelmiinsa?

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=12027

        "Robertson väittää käyttäneensä rukouksensa voimaa ohjatakseen hurrikaaneja; hän on väittänyt ohjanneensa muun muassa hurrikaaneja Gloria ja Felix USA:n itärannikolta."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pat_Robertson

        Joo, juu aika sankari tämä Ropertsoni ja onnistunut nyhtämään uudestisyntyneiltä rahaa miljarditolkulla.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Joo, juu aika sankari tämä Ropertsoni ja onnistunut nyhtämään uudestisyntyneiltä rahaa miljarditolkulla.

        nii, eikä varmaan samettisella kolehtihaavilla...


      • pakis__ kirjoitti:

        nii, eikä varmaan samettisella kolehtihaavilla...

        Juu se tuo rahan keruu on tapahtunut tehokkaammalla menetelmällä.

        Helluntailaiset ovat massiivisesti kaupanneet Pat Robertsonin tuotantoa.
        Myös Suomessa ja Ristin Voittokin on ollut kustantajana.

        Helluntailaiset rahoittivat suurimmaksi osaksi myös Robertsonin vaalikampanjaa 1988 republikaanien ehdokkaaksi USA:n presidentinvaaleihin, mutta ei sentään riittänyt se.


      • KTS (Ei kirj.)
        Pe.ku kirjoitti:

        Juu se tuo rahan keruu on tapahtunut tehokkaammalla menetelmällä.

        Helluntailaiset ovat massiivisesti kaupanneet Pat Robertsonin tuotantoa.
        Myös Suomessa ja Ristin Voittokin on ollut kustantajana.

        Helluntailaiset rahoittivat suurimmaksi osaksi myös Robertsonin vaalikampanjaa 1988 republikaanien ehdokkaaksi USA:n presidentinvaaleihin, mutta ei sentään riittänyt se.

        Älä ny vaan sano että nää Suomen luuserit on oikeesti lähettäny rahaa sille koiranoksennukselle?

        NIIN tyhmiä ei helaritkaan voi olla!

        :o


    • kunnon mies

      "Jos hän lusii tuomionsa loppuun..."

      Runoilee Peku. Heh, lusii, kovin tutun ja kotoisana oloisesti Peku rallattelee vankeustuomion kärsimisestä. Onhan itse Peku myös tuomittu rikollinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe