Ristiinnaulitsee Jeesusta yhä uudelleen ja uudelleen!
Ei saa tehdä syntiä!
2
101
Vastaukset
- Älkää antako
vartaloanne synnin harjoittamiseen vaan pyhittykää eroon kaikesta synnistä ja varsinkin haureudesta, koska se on pahasta!
- synt-y-inen
Kuulehan nyt ja yritä ymmärtää: Jeesus on kuollut parituhatta vuotta sitten (erään kirjan kertomusten mukaan) ja siksi aivan varmasti siirtynyt kuoleman rajan takaisiin olemisen tiloihin (johonkin 'taivaista') eikä kärsi enää yhtään mitään eikä kenenkään syntejä varsinkaan! Kyllä me jokainen synnintekijä itse niistä synneistämme joudumme vastuuseen! Vaan jos joku haluaa itse omassa mielikuvituksessaan ryvetellä veressä ja kidutuksen kauhuissa, niin senkun vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614238KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1232865Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452292Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?302016- 241853
- 281566
- 801541
- 191457
- 1471347
- 311188