"Juutalaisvastaiset yrittivät ajaa autolla amerikkalaisen rabbi Shneur Kesselmanin ja kolmen muun juutalaisen päälle Ruotsissa Malmön keskustassa maaliskuussa. Tapahtuma oli yksi noin 90:stä juutalaisvastaisesta tapahtumasta, jonka amerikkalainen rabbi on kokenut asuessan Malmössa seitsemän vuotta, kertovat ruotsalaislehdet Expressen ja Dagen.
Yhdysvaltojen hallitus pitää tapahtumaa niin vakavana, että presidentti Barack Obama lähtetti Malmöön erikoislähettiläs Hannah Rosenthalin tutkimaan tilannetta, lehdet uutisoivat."
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/121997-juutalaisviha-karjistyi-malmossa-–-barack-obama-reagoi
Barack Obama on siis rasisti, joka ei ymmärrä suvaitsevaisuutta, toiseutta ja monikulttuurisuuden ihanuutta.
Juutalaisviha kärjistyi Malmössa – Barack Obama reagoi
3
66
Vastaukset
- unohdin nikkini
rassu on reppana 24.4.2012 17:25
Toivotavasti tekstiä ei poisteta sillä perusteella, ettei asia koske Suomen ihmisiä ja voidaantrulkita rasismiksi
Onneksi tuossa on yksilöitynä henkilöt ja nimet joten sillä perusteella asiaa ei voi sivuuttaa. Olen tuhat ja yksi kertaa puhunut näistä ongelmista..mutta saanut vastauksen," että tavallinen ihminen ei pelkää tuolla tavalla koska se ei satu Suomessa eikä koske siten suomalaisia. Sitäkautta asiaa ei kannata ottaa täällä esiin.." - surkeaa-
Eri Euroopan maiden mediat ovat raportoineet juutalaisvihasta Ruotsissa ja Malmössa nimenomaan - sekä siitä että tämän vihan takana on muslimit ja äärivasemmistolaiset.Juutalaiset ovat itse kertoneet asiasta.
Ruotsin ja Suomen media ei kerro ketkä ovat juutalaisvihan takana,vaikka se hyvin tiedetään. - ehjmfgm
Kotoutus
huomaa että et ole tutustunut suomen kotouttamispolitiikkaan. Siitä on maahanmuuttovirasto laatinut ihan ohjeen.
Kotouttamisessa lähi-idän maista tulleet miehet joutuvat tehopesuun ja vahaukseen kotoutuksen yhteydessä jolloin juutalaisten tappaminen ja hunnuttomien naisten raiskaaminen kiteketään heistä pois
eikö näin ole
olemme usean kerran kyselleen maahanmuuttovirastosta ko asiasta ja he vastaavat joka kerta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181