Pyydän sinulta Jeesuksen Kristuksen nimeen! AUTA MINUA! Tarvitsen sinua nyt enemmän kuin koskaan! Minulla on itsetuhoisia ajatuksia ja kärsin kamalasta yksinäisyydestä. Anna minulle paljon voimia, jotta jaksan elää yksinäisyyteni kanssa ja vie minulta nämä itsetuhoiset ajatukset pois. Pyydän anteeksi syntejäni, olen turvautunut alkoholiin ahdistuksen keskellä vaikka tiedä että se on väärin. Minä pyydä, anna anteeksi kaikki synnit joita olen tehnyt ja anna minulle paljon voimaa ja kestävyyttä!
Aamen!
Rakas Jumala
1
<50
Vastaukset
Kaikki sun menneisyytesi, synnit, epäusko, heikkoudet, kaikki pahat ajatukset, aivan kaikki, on naulittu ristille. Koko Jumalan ihmeellinen Agaperakkaus on jo vuodatettu sinun puolestasi. Sä kelpaan Jumalalle juuri sellaisena kuin olet, ilman yhtäkään itsesyytöstä. Jumalan rakkaus ei voi hylätä, Jeesus on siitä tae. Hän uhrautui sinun tähtesi, kuolemaan asti, jotta sinä saisit elää.
Isä Jumala, Jeesuksen Kristuksen tähden, antaa kaikki sinun syntisi anteeksi, aivan kaikki. Mitään emme tingi sielunviholliselle. Pöytäsi on puhdas, Jeesuksen verellä pesty. Muista, että Jumala ei koskaan syytä sinua anteeksiannetuista synneistä, ei koskaan. Se on sielunvihollinen, joka syyttää, turhaan.
Älä enää yritä omin voimin. Kiitä Herraa. Pelastus on muuri, jonka sisältä ei voi kukaan ryöstää. Uskon, että olet Jeesuksen oma.Muistatko, kun pyysit Jeesusta pelastamaan sinut? Ei Hän aikaillut, vaan Hän pelasti sinut heti, ilman minkäänlaisia ansioita, armosta. Sä olet jo siis pelastettu, eikä sitä voi kukaan muuttaa. Jeesus kuoli sun syntien ja entisen elämän tähden, mutta Hän kuoli myös tulevan elämän tähden. Jeesus antaa elämän, toisenlaisen, mitä ennen on ollut. Kiitos on portti siihen. Pelastettuna voit vain kiittää Herraa, mitä Hän sulle tekee. Itse sun ei pidä, etkä voikkaan itseäsi muuttaa. En voi minäkään. Se on Herran tehtävä.
Älä siis syytä itseäsi, äläkä arvostele itseäsi. Jumalan hyvä siemen on kylvetty sinuun. Olet siis Jumalan kylvömaa, eikä sun pidä arvostella Jumalan kylvömaata. Jumala antaa kasvun.
Jos olet lankeileva, niin kuin minä olen ollut ja vieläkin olen, niin ei pidä silti syyttää itseään. Tämäkin voi olla ja on monelle sitä kasvua. Jumala kaivaa meistä sen vanhan ihmisen esiin ja näyttää, että sillä omalla yrityksellä ei voi päästä pitkälle. Hän kaivaa meistä esiin sen oman uskon, jotta voisimme tuoda sen ristin juurelle ja vaihtaa Jeesuksen uskoon.
Jumalahan sanoo, että en minä sinua hylkää, enkä jätä. Jos Jumala jotakin lupaa, niin se on vaan niin, tuntui miltä tuntui. Siksi meidän ei pidä takertua tunteisiin, vaan Jumalan Sanaan. Se pitää vaan hyväksyä, tunteista huolimatta.
Ja koskaan et ole yksin, mutta ymmärrän kyllä, että ihminenkin on tärkeä. Eikä meitä tänne yksineläjiksi luotukkaan.
Onko sulla seurakuntayhteys? Etsi sellainen, jossa sinua rakastetaan, sellaisena kuin olet. Ja että saisit myös ystävän.Rukoillaan siihenkin johdatusta.
Jumalan siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032