Pyydän sinulta Jeesuksen Kristuksen nimeen! AUTA MINUA! Tarvitsen sinua nyt enemmän kuin koskaan! Minulla on itsetuhoisia ajatuksia ja kärsin kamalasta yksinäisyydestä. Anna minulle paljon voimia, jotta jaksan elää yksinäisyyteni kanssa ja vie minulta nämä itsetuhoiset ajatukset pois. Pyydän anteeksi syntejäni, olen turvautunut alkoholiin ahdistuksen keskellä vaikka tiedä että se on väärin. Minä pyydä, anna anteeksi kaikki synnit joita olen tehnyt ja anna minulle paljon voimaa ja kestävyyttä!
Aamen!
Rakas Jumala
1
<50
Vastaukset
Kaikki sun menneisyytesi, synnit, epäusko, heikkoudet, kaikki pahat ajatukset, aivan kaikki, on naulittu ristille. Koko Jumalan ihmeellinen Agaperakkaus on jo vuodatettu sinun puolestasi. Sä kelpaan Jumalalle juuri sellaisena kuin olet, ilman yhtäkään itsesyytöstä. Jumalan rakkaus ei voi hylätä, Jeesus on siitä tae. Hän uhrautui sinun tähtesi, kuolemaan asti, jotta sinä saisit elää.
Isä Jumala, Jeesuksen Kristuksen tähden, antaa kaikki sinun syntisi anteeksi, aivan kaikki. Mitään emme tingi sielunviholliselle. Pöytäsi on puhdas, Jeesuksen verellä pesty. Muista, että Jumala ei koskaan syytä sinua anteeksiannetuista synneistä, ei koskaan. Se on sielunvihollinen, joka syyttää, turhaan.
Älä enää yritä omin voimin. Kiitä Herraa. Pelastus on muuri, jonka sisältä ei voi kukaan ryöstää. Uskon, että olet Jeesuksen oma.Muistatko, kun pyysit Jeesusta pelastamaan sinut? Ei Hän aikaillut, vaan Hän pelasti sinut heti, ilman minkäänlaisia ansioita, armosta. Sä olet jo siis pelastettu, eikä sitä voi kukaan muuttaa. Jeesus kuoli sun syntien ja entisen elämän tähden, mutta Hän kuoli myös tulevan elämän tähden. Jeesus antaa elämän, toisenlaisen, mitä ennen on ollut. Kiitos on portti siihen. Pelastettuna voit vain kiittää Herraa, mitä Hän sulle tekee. Itse sun ei pidä, etkä voikkaan itseäsi muuttaa. En voi minäkään. Se on Herran tehtävä.
Älä siis syytä itseäsi, äläkä arvostele itseäsi. Jumalan hyvä siemen on kylvetty sinuun. Olet siis Jumalan kylvömaa, eikä sun pidä arvostella Jumalan kylvömaata. Jumala antaa kasvun.
Jos olet lankeileva, niin kuin minä olen ollut ja vieläkin olen, niin ei pidä silti syyttää itseään. Tämäkin voi olla ja on monelle sitä kasvua. Jumala kaivaa meistä sen vanhan ihmisen esiin ja näyttää, että sillä omalla yrityksellä ei voi päästä pitkälle. Hän kaivaa meistä esiin sen oman uskon, jotta voisimme tuoda sen ristin juurelle ja vaihtaa Jeesuksen uskoon.
Jumalahan sanoo, että en minä sinua hylkää, enkä jätä. Jos Jumala jotakin lupaa, niin se on vaan niin, tuntui miltä tuntui. Siksi meidän ei pidä takertua tunteisiin, vaan Jumalan Sanaan. Se pitää vaan hyväksyä, tunteista huolimatta.
Ja koskaan et ole yksin, mutta ymmärrän kyllä, että ihminenkin on tärkeä. Eikä meitä tänne yksineläjiksi luotukkaan.
Onko sulla seurakuntayhteys? Etsi sellainen, jossa sinua rakastetaan, sellaisena kuin olet. Ja että saisit myös ystävän.Rukoillaan siihenkin johdatusta.
Jumalan siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481