Kuka on kauniaisten rikkain jäbä ? :P
Haluisin vaan tietää
4
237
Vastaukset
- Iso. Pate
Minä
- millejä taskussa
Kaippa tuo Sarasvuon Jartsa on.
- soon äveriäs
Sarrasvuola mitän rahoja oo, lainaa muijaltaan sen hiihto-tipenteistä että voi ostaa safkaa koo-kaupasta taikka valintatalosta.
Sen sijan toi Garlo B. on toosi rikas jäbä.
Mut ei se rahojaan sulle anna, se kylvää fyffet venälästen ja virolasten huorrien perrseeseen.
- kaikkea sattuu.
Mun veljeni Thorbjoern on muutaman vuoden päästä Grankullan rikkain jäbä. Se on käyny töissä joka päivä jo monta kymmentä vuotta ja se ei ryyppää eikä käyt huorrissa vaan pistää aina rahat korkeakorkoiselle talletustilille. Nyt sillä on aika paljon fyffeä pankkikirjalla ja lisää tulee koko ajan.
Ja kaikesta parasta on se, ettei sillä ole muijaa eikä kakaroita vaan sitten kun se heittää vieivinsä, mä olen Thorbjoernin perijä.
Niin että vähän päästä MÄ olen Grankullan rikkain jätkä, mutta se ei kestä kauan. Meinaan vaan sitä, että meitsi pistää rahat meneen viinaan ja huorrien perrseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221