Haluaisin vaan tiedustella että sattuko joku muistamaan kappaleen tai kappaleen sanat??? "Helsingin herra" jonka (Maisa esittää itse tekemänsä kappaleen) "Helsingin herra osa:4" Olen koittanut etsiä joka paikasta mutta kun ei vaan tuppaa tietoa löytyvän mistään :( Itse en muista edes sanoja mutta sävelen kyllä kun vain kuulen sen ja ei mitään hajua kenen biisi oikeasti on?
Helsingin herra kappaleista?
4
365
Vastaukset
- JariTH
Aina tulen muistamaan
vaaran tunteen kun me katseet vaihdetaan
tiedän miksen pelännyt
jälkeesi hymyn iho on särkynyt
sulle antaudun
käännyn perääsi huudan "antaudun"
mä sulle antaudun vie mut ihan mihin vaan
kun kerran sait mut nauramaan
Maisa esittää tämän kyseisen kappaleen kokonaisuutena 7 jaksossa.
Tämä on todennäköisesti Iina Kuustosen itse sanoittama/säveltämä/sovittama biisi.- trivial666
Jes, kiitoksia paljon...
ehkäpä jotakin lisää löydän noilla tiedolla.
Juu ja niin taisi muuten esittää siinä jaksossa kokonaan sen kipaleen
- sssssssssssss
koko laulu menis näin:
Aina tulen muistamaan
vaaran tunteen kun me katseet vaihdetaan
tiedän miksen pelännyt
jälkeesi hymyn iho on särkynyt
sulle antaudun
kun kerran sait mut nauramaan.
Tämän mielen sekoitit,
puhuit huusit ja pian taas katosit.
Vilkaisin vain taakseni,
yön pimeydessä tiesin sen virheeksi.
sulle antaudun
kun kerran sait mut nauramaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760