Haluaisin vaan tiedustella että sattuko joku muistamaan kappaleen tai kappaleen sanat??? "Helsingin herra" jonka (Maisa esittää itse tekemänsä kappaleen) "Helsingin herra osa:4" Olen koittanut etsiä joka paikasta mutta kun ei vaan tuppaa tietoa löytyvän mistään :( Itse en muista edes sanoja mutta sävelen kyllä kun vain kuulen sen ja ei mitään hajua kenen biisi oikeasti on?
Helsingin herra kappaleista?
4
385
Vastaukset
- JariTH
Aina tulen muistamaan
vaaran tunteen kun me katseet vaihdetaan
tiedän miksen pelännyt
jälkeesi hymyn iho on särkynyt
sulle antaudun
käännyn perääsi huudan "antaudun"
mä sulle antaudun vie mut ihan mihin vaan
kun kerran sait mut nauramaan
Maisa esittää tämän kyseisen kappaleen kokonaisuutena 7 jaksossa.
Tämä on todennäköisesti Iina Kuustosen itse sanoittama/säveltämä/sovittama biisi.- trivial666
Jes, kiitoksia paljon...
ehkäpä jotakin lisää löydän noilla tiedolla.
Juu ja niin taisi muuten esittää siinä jaksossa kokonaan sen kipaleen
- sssssssssssss
koko laulu menis näin:
Aina tulen muistamaan
vaaran tunteen kun me katseet vaihdetaan
tiedän miksen pelännyt
jälkeesi hymyn iho on särkynyt
sulle antaudun
kun kerran sait mut nauramaan.
Tämän mielen sekoitit,
puhuit huusit ja pian taas katosit.
Vilkaisin vain taakseni,
yön pimeydessä tiesin sen virheeksi.
sulle antaudun
kun kerran sait mut nauramaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419