Haluaisin vaan tiedustella että sattuko joku muistamaan kappaleen tai kappaleen sanat??? "Helsingin herra" jonka (Maisa esittää itse tekemänsä kappaleen) "Helsingin herra osa:4" Olen koittanut etsiä joka paikasta mutta kun ei vaan tuppaa tietoa löytyvän mistään :( Itse en muista edes sanoja mutta sävelen kyllä kun vain kuulen sen ja ei mitään hajua kenen biisi oikeasti on?
Helsingin herra kappaleista?
4
369
Vastaukset
- JariTH
Aina tulen muistamaan
vaaran tunteen kun me katseet vaihdetaan
tiedän miksen pelännyt
jälkeesi hymyn iho on särkynyt
sulle antaudun
käännyn perääsi huudan "antaudun"
mä sulle antaudun vie mut ihan mihin vaan
kun kerran sait mut nauramaan
Maisa esittää tämän kyseisen kappaleen kokonaisuutena 7 jaksossa.
Tämä on todennäköisesti Iina Kuustosen itse sanoittama/säveltämä/sovittama biisi.- trivial666
Jes, kiitoksia paljon...
ehkäpä jotakin lisää löydän noilla tiedolla.
Juu ja niin taisi muuten esittää siinä jaksossa kokonaan sen kipaleen
- sssssssssssss
koko laulu menis näin:
Aina tulen muistamaan
vaaran tunteen kun me katseet vaihdetaan
tiedän miksen pelännyt
jälkeesi hymyn iho on särkynyt
sulle antaudun
kun kerran sait mut nauramaan.
Tämän mielen sekoitit,
puhuit huusit ja pian taas katosit.
Vilkaisin vain taakseni,
yön pimeydessä tiesin sen virheeksi.
sulle antaudun
kun kerran sait mut nauramaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648