Tämän päivän iskut ja harmagedon

Utelias neiti

Miten jehovan todistaja suhtautuu, jos kuulee, että 'vääräoppisia', jehovan kieltäviä on kuollut esimerkiksi itsemurhaiskussa?

Vertaako hän tapahtumaa jehovan laajempaan puhdistukseen harmagedonissa?

8

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nynnylit

      Terrori-iskut tänä päivänä ovat ihmisten suorittamia.

      Harma on tapahtuma jossa yksikään jt ei taatusti tapa ketään.

      • Mietippä

        >>>Harma on tapahtuma jossa yksikään jt ei taatusti tapa ketään.


    • Kukabah

      Kysymyksen takana tuntuu kajastavan ajatus robottimaisista olioista. Siis että JT olisivat niitä robotteja.

      Vaikka heidän oppinsa vieraannuttaa monista luonnollisista tunteista. Esim karttamiskäytäntö harjaannuttaa kylmään suhtautumiseen, niin ihmisiä JT silti ovat.

      Silloin kun olin itsekin Jeh tod, niin koko sana "vääräoppinen" oli aika outo. Jehovan todistajakin on aidon järkyttynyt terrori-iskuista.

      Esim Wt- iskun näkeminen sai sitä katsoneen JT pariskunnan sanatttomaksi. JT ovat metrin loitompana inihimillisyydestä, kuin ev lut, mutta kilometrin lähempänä, kuin kiihkomuslimi.

      • pii on 3.0

        ..." ..Metrin loitompana inhimillisyydestä, kuin ev lut ... " -
        Etpä ole tutustunut , varmaan Suomen ev, lut , Kirkon inhimillisyyteen vaikka sadan vuoden ajalta, -
        Siihen riemusotaan , johon ev-Lut papisto oli ensimmäisenä syöksemässä koko kansan ns, jatkosodan aikana Hitlerin kelkkaan , valloittamaan maailman natsiaatteen nimissä .
        Vuoden -42 alussa Hitler piti erittäin salaisen esitelmän natsien korkeimmalle natsijohdolle. siinä hän sanoi, että on heti, erittäin varovaisesti, alettava suunnitella Suomen liittämiseksi Valtakuntaan . Siis Suursaksaan .
        Kirja ; - " Kolmannen valtakunnan nousu ja tuho ,"- osa 2
        Sitten kun Suomen natsiporukan omat housut paloivat, tuli kiire ruveta nöyräksi .


      • Kukabah
        pii on 3.0 kirjoitti:

        ..." ..Metrin loitompana inhimillisyydestä, kuin ev lut ... " -
        Etpä ole tutustunut , varmaan Suomen ev, lut , Kirkon inhimillisyyteen vaikka sadan vuoden ajalta, -
        Siihen riemusotaan , johon ev-Lut papisto oli ensimmäisenä syöksemässä koko kansan ns, jatkosodan aikana Hitlerin kelkkaan , valloittamaan maailman natsiaatteen nimissä .
        Vuoden -42 alussa Hitler piti erittäin salaisen esitelmän natsien korkeimmalle natsijohdolle. siinä hän sanoi, että on heti, erittäin varovaisesti, alettava suunnitella Suomen liittämiseksi Valtakuntaan . Siis Suursaksaan .
        Kirja ; - " Kolmannen valtakunnan nousu ja tuho ,"- osa 2
        Sitten kun Suomen natsiporukan omat housut paloivat, tuli kiire ruveta nöyräksi .

        Taas menee aiheen ulkopuolelle, mutta menköön.

        Suomi ei joutunut jatkosotaan valloittaakseen uusia alueita. Talvisodassa menetettyjen takaisinotto varmaan kiinnosti. Jatkosotaan jouduttiin, koska Neuvostoliitto painosti koko välirauhan ajan Suomea ja olisi liittänyt Suomen itseensä jos vain se olisi sopinut Hitlerin suunnitelmiin.

        Tuskinpa papisto on yllyttänyt valtionjohtoa seikkailupolitiikkaan. Yksittäisiä AKS:aan kuuluneita pappeja kyllä oli. Siellä oli varmasti muutama sellainen, joiksi leimaat koko papiston.


    • pahuus surettaa aina

      Näin monen todistajan itkevän kun katsoivat
      uutisia terrori-iskuista.

    • kyssärimalttia

      Aloitus on aika pahansuovan provo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe