Mitä te naiset oikeasti etsitte

missä olette

Suomi24 sivuilla on paljon naisia jotka etsivät kumppania/seuraa. Lisäksi vastaavanlaisia sivustoja on kymmeniä.
Naiset kun teihin on yhteydessä niin ette kuitenkaan vastaa takaisin. Itse olen saanut vain kaksi vastausta ja kiitos näille kahdelle jotka viitsivät vastata edes lyhyestikin. Vaikka mitään jatkoa ei niistä seurannutkaan niin arvostan heitä suuresti.
Onhan seuran/ kumppanin hakeminen vaikeaa kuva ja profiiliteksi on vain osa sitä ihmistä.
Vain yhteyden ottaminen ja mahdollinen tapaaminen kertoo lopun. Se vaatii aikaa tai sitten se tapahtuu hetkessä.

15

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä kukin etsii...

      Moi!

      Riippuu pitkälti siitä, minkälaisille naisille vastaat. "Te naiset" kun ei ole mikään sen homogeenisempi joukko kuin "te miehetkään". Itse olen vastannut miehille, jotka ovat jollakin tavalla kiinnostavia, persoonaltaan. Tulotaso, ulkonäkö ja menestys eivät ole niin tärkeitä. Joillekin ne ovat tärkeämpiä, huhutaan. Jokainen valitkoon seuransa. Jos haluat vastauksen, pyydä sellainen. Ja etsi naista, jonka kanssa sulla voisi olla jotain yhteistä.

      Deitti-ilmoitukset ovat kuin ansioluetteloita. Suurin osa on sellaisia, joista tulee paha mieli. Haluaa vain pois näiden ihmisten keskeltä. Kun ilmoituksia lukee, huomaa kuinka mahtavia, upeita kaikki ovat, ja kuinka yläpuolella muita. Paskat! Kas kun se mahtavuus ei sitten loista sädekehänä vastaantulijoiden päiden päällä... Ja yksi kaunis päivä niitäkin elämä opettaa.

    • Ihan sama pätee miehiin, ei heiltäkään tule vastauksia. Tämä on ikuisuusaihe näissä keskusteluissa enkä usko, että tulee muuksi muuttumaan.

      • anteeksi kun kokemuksesta voin sanoa et jos olen lähettänyt 500 naiselle viestiä niin vastauksia on tullut tulvimalla (paskat on ) oikeasti 2 naista vastasi vielä jopa kuvanikin nähneenä mut muutaman sanasen laittoivat ja varmaan huomasivat jonkun paremman ja siihen viestit yleensä loppuivat. kyllähän tuollainen ylimielisyys ottaa päähän mut minkäs voit


      • kajan62 kirjoitti:

        anteeksi kun kokemuksesta voin sanoa et jos olen lähettänyt 500 naiselle viestiä niin vastauksia on tullut tulvimalla (paskat on ) oikeasti 2 naista vastasi vielä jopa kuvanikin nähneenä mut muutaman sanasen laittoivat ja varmaan huomasivat jonkun paremman ja siihen viestit yleensä loppuivat. kyllähän tuollainen ylimielisyys ottaa päähän mut minkäs voit

        Minun on tosi vaikea uskoa, että kovinkaan moni täällä roikkuisi vain huvikseen saati kiusaa tehdäkseen. Ainakin itse olen laittanut profiilini sillä mielellä, että haluaisin löytää elämänkumppanin, ja kaikki ystäväni joilla on ilmoitus, ovat aidosti hakemassa seuraa.

        Olen myös vastannut jokaiselle asiallisesti kirjoittaneelle. JA olen itse ottanut yhteyttä kun olen löytänyt profiilin joka kiinnostaa ja jonka kriteereihin itse mahdun. Mutta neljän kuukauden saldo on nolla.


    • turha mies

      Naiset on huvikseen laittaneet niitä ilmoituksia. Olen vastannut ainakin 200 naisen ilmouitukseen mut olens aanut yhen vastauksen takas ja sitäkään ei kiinnostanut vaikka kuulemma tykkäs mun profiilista ja vastauksesta.

      • Olet löytänyt täältä 200 kriteereihisi mahtuvaa naista, joista olet kiinnostunut, ja joiden kriteereihin sinä mahdut? Wow! Itse olen löytänyt ehkä kymmenkunta sellaista miestä, joiden kanssa on kriteerit ja kiinnostukset molemmin puolin täsmänneet.

        Noille 200 naiselle olet jokaiselle kirjoittanut yksilöllisen viestin?

        Melkoinen urakka...


    • turha mies

      Naisten ilmoituksia on tuhansia et vaihtoehtoja on. Ei mulla ole paljon mitään kriteerejä mut olen koittanut sopivan tuntuisille vastailla. En vastaa parilla lauseella vaan ihan sivun mittaisella kirjeellä. En mä niitä kaikkia tänä vuonna ole kirjoittanut vaan parin vuoden aikana. Mut ei kelpaa niin ei...Pelkän teksin perustella kukaan ei löydä kumppania vaan pitäis uskaltaa tavatakkin. En ole mikään juoppo retku, tai rikollinen. Naiset vaan ei uskalla ketään tavata ja sit ne valittaa kun ketään ei löydy. Ei naiset tee itse aloitteita lainkaan vaan tuntuu et ne vaan pelleilee ja on huvikseen niitä profiileja luonut.

    • Ei naiset välttämättä etsi täältä yhtään mitään..saa kait sitä muutenkin täällä olla..korkeintaan etsiä ystäviä.

    • jotain tapoja

      Tuo on kyllä totta; naisilla on uskomattomia aukkoja käytöstavoissa, kun jättävät jatkuvasti vastaamatta asiallisiin ja henkilökohtaisesti kirjoitettuihin viesteihin. Ei luulisi vievän paljon aikaa naputella lyhyttä vastausta, että ei kiinnosta. Se on kai kiva antaa miesten odottaa ja ihmetellä, että tuleeko vastaus vai ei...

    • lgjfghsebitch

      Mutta jos ystävällisesti vastaa tämän "et ollut ihan minun tyyppiäni, kiitos viestistä, hyvää jatkoa!" niin miehiltä alkaa satelemaan painostavia viestejä tyyliin "aijaa, eikö muka seuraa kelpaa, bitch? oletpa kyllä ihan liian vaativa paska akka" ja "yritätkö leikkii vaikeesti saatavaa" ja muuta sellaista. Siihen tyssäsi minun vastailuni! Parempi olla reagoimatta ollenkaan jos ei kiinnosta.

    • 44v ihanainen

      Itsekin etsin jokuaika sitten suomi24:n kautta miestä elämääni ja mahdollisesti jopa loppuelämän kumppaniksi.

      Oma profiilini oli kuvallinen, kerroin itsestäni, harrastuksistani, toiveistani rehellisesti.

      Valitettavasti sain yllättävän paljon todella asiattomia ja ääliömäisiä viestejä sekä ehdotuksia.
      Osa miehistä oli juuri eronneita,etsivät ns. laastarilappusta elämäänsä, osa alkoholia paljon käyttäviltä, olipa osa jopa vielä perheellisiä ja parisuhteessa eleleviä miehiä, vaikka profiilissani luki etten etsisi varattuja , juuri eronneita ,enkä seksin perään vonkaavia miekkosia.

      Mutta onneksi sain myös asiallisia viestejä ihan mukavan tuntuisilta miehiltä , vastasin kaikille , osalle heti kohteliaasti kiittäen yhteyden otosta ja rehellisesti kertoen etten olisi kiinnostunut , jos heidän profiilinsa luettuani en kokenut että meillä olisi ollut mitään yhteistä . Osa heistä otti asian asiallisesti vastaan osa jäi ns. louskuttamaan typeyyksiä.

      Jokusen miehen kanssa kirjoittelin pidempäänkin , muttei ei sitten kuitenkaan tullut mitään ns. yhteen kuuluvuuden tunnetta, voi olla että kun osa heistä asui niin kaukana ja osalla oli kuitenkin vielä menneisyyden luurankoja kaappissaan eli oman eroprosessin käsittely kesken ,meillä kaikilla kun siihen menee eripituisia aikoja... toisilla kestää pitempään, toisilla lyhyempään, ennenkuin ovat valmiita uuteen ja tasapainoiseen parisuhteeseen.

      Omassa profiilissani toivoinkin että mahdollinen kumppaniehdokas asustelisi samalla suunnalla kuin minä,,, silti suurinosa miehistä kirjoittelivat aivan toiseltapuolelta suomea.

      Toki olen onnellinen että sain myös omalta paikkakunnaltakin viestejä , kirjoittelin ja tapailinkin paria ehdokaan kanssa ja nyt tässä sitten yhden ihastuttavan miehen kanssa, kuulostellaan mitä tuleman pitää " potkaisisiko onni meitä kumpastakin viimeinkin.

      Tsemppiä vain kaikille teille jotka vielä sitä omaa kumppaniaan etsii, rehellisyyttä ja avoimuutta , laita profiiliisi oma kuva sekä kerro itsestäsi ja toivestasi reilusti profiilissasi , kyllä se mahdollinen oikea löytyy varmasti melkein jokaiselle.

    • yksin kotona

      No niistä alkoholisteista naiset just tykkää joten siks ne juopot vastaavatkin sulle. Mulle ei ketään vastaa kun en juopottele niin usein kuin muut. Olen sit vissiin aikas erilainen ja sellanen ei naisia kiinnosta. Enkä ikinä kehtais ehdotella mitään seksiä missään kirjeissä kun tiedän et sellasiin ei vastata.

    • Epätoivon haistaa viestistä, vaikkei sitä uskoisikaan. Sillon valitsee esimerkiksi sanojaan eri tavalla. Kokeile joskus kirjoittaa "vain" niille, joista sulla tulee profiilista "hyviä viboja" ja sitten muuta mielialaasi itsevarmaksi ja itsenäiseksi, kiinnostuneeksi. Kirjoita. Kuulostaa varmaan typerältä, mutta näin.

      Itse yleensä vastaan kaikille vaikka ei kiinnostaisi, joskus se jää, koska viestejä tulee useampi. Joskus vain menee aikaa, koska en käy jatkuvasti kyttäämässä profiilia. Älä ota henkilökohtaisesti vastaamattomuutta, se kertoo itsestäsi enemmän kuin naisista ;) Jos syytät muita pahasta mielestäsi, niin helposti se menee överiksi. Jos toteat, että "et välitä" vastauksesta, helpompi itsesi olla. Kukaan tääl ei ole vastuussa toisen tunteista kuitenkaan siinä suhteessa, että pystyisi toisen puolesta päättää, mitä hän tuntee.

      Relaa. Ei tää oo ainoa paikka, mistä naisia löytyy. Luota itseesi, hyvä mies ;)

    • miksei kelpaa?

      Raitis mies ei ainakaan kelpaa naisille. Eikä sellane joka harrastaa jotain urheilua. Juopolla saattaa olla mahiksia löytää joku jos oikein hyvin valehtelee.

    • nainen23v.

      vaikka etsin kumppania en kelpuuta kumppaniksi ketä tahansa. saan niin paljon viestejä miehiltä, etten aina jaksa vastata miehille, jotka eivät millään lailla säväytä.

      esim:

      -monta kymmentä vuotta vanhemmat
      -miehet jotka eivät ulkonäöllisesti vetoa minuun
      -miehet jotka lähettävät massaviestiltä kuulostavia viestejä
      -miehet joilla ei ole profiilikuvaa

      jne :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe