http://www.youtube.com/watch?v=_MGZff35XmQ
Ateistien suosikkivideo, jolla saadaan niputettua kaikki uskovaiset
samaan karsinaan. Tämähän on jokaisessa uskovaisessa perheessä
siis arkipäivää kun omaa tukkaa revitään päästä, vai onko?
Serotoniin puute vaivaa videon ukkoa, mutta myös niitä lintukotoja, jotka virkistävät mieltänsä tekemällä epäloogisia stereotypioita, jotka ovat erittäin mieluisia, koska
niillä lisätään mielihyvähormoonien, serotoniinin ja dopamiinin määrää.
Hihhulin esiintymisellä voidaan siis luoda mielekäs stereotypia, hormonipiikki kaikkien uskontojen yhteisestä sirkuksesta, joka sekoittaa kannattajiensa päät yhtä totaalisesti. Tässä on myös ateismin suola ja samalla vahvin mixtuura, koska itse epäusko on negaatio ja se ei riitä tuottamaan riittävää mielihyvää tai hengellistä ravintoa. Syvällisempiin filosofisiin kysymyksiin elämän synnystä ilman Luojaa, ateismilla ei ole mitään järkevää vastausta. Sisältö kumisee tyhjyyttään. Siksi ateismi elää parhaiten uskonnoista saatavalla negatiivisella ravinteella, energialla kuin loinen. Uskontojen tuomat positiiviset seikat eivät ole ravinteikkaita, siksi niihin ei kajota vaan rusinat kerätään ikävistä asioista ja sen jälkeen ne yhdistetään kaikkia uskovia koskeviksi.
Serotoniinin puutetta
3
79
Vastaukset
Taisit kaivata tätä linkkiä
http://www.tiede.fi/uutiset/1711/kiihkouskovaisuus_sikiaa_serotoniinista
Auts, osu ja uppos.............- sdfghjkli
Sopii miettiä...
http://www.youtube.com/watch?v=iq6aJxNlsIQ&feature=related >>Syvällisempiin filosofisiin kysymyksiin elämän synnystä ilman Luojaa, ateismilla ei ole mitään järkevää vastausta. Sisältö kumisee tyhjyyttään.
Luojan laskelmiin ottaminen tässä asiassa ei tee asiasta yhtään järkevämpää. Monimutkaisempaa kyllä. Ja herättää vain sen kysymyksen että mistäs se Luoja tupsahti? Ei tarvi vastata... asia on käsitelty jo tarpeeksi monesti.
Tietenkään ateismilla ei ole mitään sisältöä. Siinähän sen hienous onkin: ota laput silmiltä ja katso maailmaa ilman uskonnon suodatinta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483