tuli enste mieleen, kun luin muutaman alotuksen.
Se on Jopen laulamana ihan ok, muttei se oikein sopinut tälle palstalle kuiteskaan ;)
Mitä enemmän luin, niin sain sen käsityksen, että jollakin on nyt pahasti asiat.
Taitaa olla reikiä taskuissa ja vettä korvissa :( Se ei ole hauskaa olleskaan.
Laitetaas hälle musiikkia, jos vaikka olo helpottas :)
http://www.youtube.com/watch?v=ocvnfgBCxc0&feature=related
Ai niin. On se taas hieno aika vuodesta, kun naiset kaunistuu päivä päivältä :))
Niin ja muistaako kukaan, että vappu on ihan kohta ? Keuhkot täyteen ilmaa jne.
Notta Pohojanmaalta
10
190
Vastaukset
- .;)
Totta. Pahalta näyttää. Sairaita pilkka-aloituksia, vaikka pitäisi olla huuhaata.:)
- sillee viisii
Ootko varma, et oli Jope, mulla tuli mieleen Lauri Tähkä :)
- Paavali Pohja
Pohojanmaa on hienoa seutua. Sieltä on tullut monta kuuluisuuttakin.
Joo, jollain taitaa olla asiat pahasti joka päivä mutta syyttömiä me siihen ollaan.;)
http://www.youtube.com/watch?v=DvToS2W-fMs - Viivi.
Kyllä oli aika mauttomia linkkejä... en mitenkään vihaa pohjanmaalaisia, ei sen puoleen, onhan itsellänikin siellä päin (viimeisten tutkimusteni mukaan) sukujuuria (yllätys).
Oisko muuten kellään mökkiä myydä pohjanmaalta, mieluiten väliltä Oravainen-Närpiö. Saa olla kurjempikin tönö ja aikas pieni, joku suojeltu sotilastorppa tms.... ?- .
hienoa
- härmäläänen
Juuri mökistä en tiedä, mutta jos juuri muut historiat kiinnostavat, niin näiltä voi kysyä:
http://www.etelapohjalaiset-juuret.fi/kuka_tutkii_keta.html - Viivi.
härmäläänen kirjoitti:
Juuri mökistä en tiedä, mutta jos juuri muut historiat kiinnostavat, niin näiltä voi kysyä:
http://www.etelapohjalaiset-juuret.fi/kuka_tutkii_keta.htmlKiitos vinkistä!... ja hyvää vappua!
- Viivi.
härmäläänen kirjoitti:
Juuri mökistä en tiedä, mutta jos juuri muut historiat kiinnostavat, niin näiltä voi kysyä:
http://www.etelapohjalaiset-juuret.fi/kuka_tutkii_keta.htmlAhaa... noi... nyt kun tarkemmin katsoin sivuja, huomasin että linkit olivat ennestään hyvinkin tuttuja. :D
- .)))
Hauskaa Vappua Mikelle ja Ilonalle .))
http://img1.imagehousing.com/60/6806c6f8c698f0089eb987205189a023.jpg
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402