Ainakin tähdellä on tähän mennessä tarkotettu julkkista ei b-luokan julkkiksia jotka yrittävät pysyä väkisin pinnalla mm. vastaavalla ohjeelmalla.
Seuraavassa tuotantokaudessa on varmaan tukiaisten siskokset joku bb-tohelo ja marika fingeroos, jukolan viestissä vuonna 1997 persettä kameralle näyttänyt kaveri!
Viidakon tähtöset on kusetusta!
7
471
Vastaukset
- HELLU92
VIIDAKON TÄHTÖSET AIVAN TURHA ALA-ARVONEN OHJELMA.AKAT TISSEJÄNSÄ NÄYTTELEE,SIIHENKIN ON JO TURTUNUT!!!!
- tissit rules
katsos niillä on mitä näytää...tissejä nääs
- pimutiinu
tissit rules kirjoitti:
katsos niillä on mitä näytää...tissejä nääs
No ne tissit on kyllä pelkkää silikonimössöä. Aika tyhmää, et miehet kattoo jotain keinotekosta uloketta.
- Kaikkea kanssa
Ja mua ällöttää erityisesti se Salkkarit- näyttelijä. Akka kun laihtui niin paljon niin sai tietenkin itsetuntoa lisää, blondasi hiukset ja on itteensä näytillä jokapaikassa. Taitaa olla keski-iän kriisi menossa.
- täh?
Eikös tuo homo ole joku bb-tohelo? Ohan homot aika neitejä mut eiks tuo ole naisten ohjelma?
- vienotuuli
Meinaat Nikoa, olihan hän BB:ssä joutui pois kun raivoissaan heitteli astioita.
Tuubista löytyy video jossa hän synttäreistään tai niiden puutteesta saa itkupotku raivareita, yod. hauskaa katsottavaa.
Näin pätkän klipistä jossaNiko jäkätti et ME ollaan kaikki julkimoita...kuka sinä oot tjs.?
Kellehän noin kiukkusi, tirdättekö?
- xfcghvubjiopl
No ei kai tuollaisiin ohjelmiin kukaan täysjärkinen lähdekään, siksi siellä on vain ja ainoastaan B- tai C-luokan julkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst449298- 2234433
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1543880Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1453341PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija373119Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58272141Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201810Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621706Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251435Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk321389