Tänään sitten juhlitaan!

JuhIija

Nyt sitten grillataan! Juhlitaan Jypin voittoa ja muuten vaan. Hyvällä porukalla tietysti. Ja on nimittäin sen verran iso grillikota, että mahtuu sitä porukkaa. Ja grillikin on kunnollinen, ei mikään puhkipalava peltinen kaasu- tai sähköpiiperrys! Puhumattakaan grilliritilästä joka on sillä ainolla ja oikella tavalla valmistettu, ihan käsityönä vieläpä.
Ja rokki soi, koko illan soi! Eikä muuten haittaa naapureita; sen verran on matkaa, että kun lehti ei ole puissa niin valot näkyy. Ja sitäpaitsi ne ittekin pitää samanmoiset mökät ja käydään kylässä puolin sun toisin.
Ja ruoka on sitten ihan perinteistä mutta lihaista makkaraa. Ja juomana on olut. Ja sitten terävämpää tottakai riippuen siitä mitä kukakin tuo.
Grillikodassa jo onkin tulet, pitää lähteä pistämään saunaankin tulet.
Kaupungilla käydään sitten myöhemmällä.

http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/2012/04/1534124/jyvaskylaan-kansalaisjuhla-perjantaina-jypin-kunniaksi

http://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY&ob=av3n

8

82

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .;)

Niin tehdään. Jyväskylä rules. Täällä on kaikki.;)

• JuhIija

Niin on. Kaikki tarvittava löytyy.

• .

hienoa

• Kylmät kädet

Monennennenneksikko mun Kärpät tuli? Joku väitti, että 8.ksi. Järkyttävää, ottaen huomioon, että Oulun Kärpät on voittanut Suomenmestaruuden monta kertaa!

• JuhIija

Taisi olla runkosarjassa seitsemäs. Kyllä Kärpät vielä nousee.
        Asuin muuten minäkin Oulussa vajaat pari vuotta. Mukava kaupunki, vähän rauhattomia kaupunginosia siellä on toki. Mites se meni sanonta, Heinäpäässä tapetaan puukolla ja Kaukovainiossa ammutaan.
        Kerran murtautuivat minunkin autooni ja kelkasta oli yritetty viedä tuulilasi tai rikkoa muuten se.

• Kylmät kädet
        JuhIija kirjoitti:

Taisi olla runkosarjassa seitsemäs. Kyllä Kärpät vielä nousee.
        Asuin muuten minäkin Oulussa vajaat pari vuotta. Mukava kaupunki, vähän rauhattomia kaupunginosia siellä on toki. Mites se meni sanonta, Heinäpäässä tapetaan puukolla ja Kaukovainiossa ammutaan.
        Kerran murtautuivat minunkin autooni ja kelkasta oli yritetty viedä tuulilasi tai rikkoa muuten se.

Hehheh kyllä taas näkee, että maine on aina paljon pahempi, mitä paikka oikeasti on. Olen ikäni asunut Oulussa ja monella eri alueella, myös Kaketsulla Kanahaukantiellä ja Puokkarilla kasikoilla.

Ikinä mitään ongelmia ollut. Ne harvat kännitönimiset, mitä joskus Piccolo-grillillä tullut, ollut paljolti omasta asenteestaki kiinni.

• JuhIija
        Kylmät kädet kirjoitti:

Hehheh kyllä taas näkee, että maine on aina paljon pahempi, mitä paikka oikeasti on. Olen ikäni asunut Oulussa ja monella eri alueella, myös Kaketsulla Kanahaukantiellä ja Puokkarilla kasikoilla.

Ikinä mitään ongelmia ollut. Ne harvat kännitönimiset, mitä joskus Piccolo-grillillä tullut, ollut paljolti omasta asenteestaki kiinni.

Kanahaukantiellä minäkin asuin, siitä on reilut kymmenen vuotta aikaa. Muita ongelmia ei ollut kuin nuo pari tapausta. Tosin en siellä montaakaan viikonloppua viettänyt, työkomennuksella kun olin vain.

• Kylmät kädet
        JuhIija kirjoitti:

Kanahaukantiellä minäkin asuin, siitä on reilut kymmenen vuotta aikaa. Muita ongelmia ei ollut kuin nuo pari tapausta. Tosin en siellä montaakaan viikonloppua viettänyt, työkomennuksella kun olin vain.

Meikä asu Kanahaukantiellä vuodet 2005-2007. Puukotuksia ja pankkiryöstökin mun aikana siinä Kaukovainion keskustassa (silloin kait oli pankeissa käteistä), mutta vaikka liikuin tosi paljon siinä alueella, pelkästään ystävällisiin ihmisiin törmäsin.

Tai sitten olen vain Sunnuntai-lapsena onnekas?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1116
    2. 65
      1070
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      862
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      686
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      602
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21