Saatteko miehet viestejä naisilta jos olette tehneet profiilin? Omassa profiilissa on 1 tyyppi käynyt katsomassa viikon aikana.
Pitäiskö sitä mennä vaan naisten profiileihin häiriköimään muiden urpojen kanssa? vitsivitsi...
Saatteko miehet viestejä naisilta?
80
2552
Vastaukset
- lollollo0
ei saada, eikös samasta aiheesta ole jo kymmeniä ketjuja...
- 4+2
Hyvin harvoin naisilta saa viestejä. Tai hyvin harvoin naiset edes vierailevat profiilissa. On toki joitakin kertoja nainenkin ottanut yhteyttä. Täytyy sanoa, että useinmiten niiden päin tapahtuessa asia on johtanut myös tapaamiseen ja monesti kyseessä on ollut ihan mukava nainen. Viimeksi tapasin yhteyttä ottanutta naista kahteen kertaan. Omasta mielestä naisten kannattaisi ehdottomasti ottaa yhteyttä enemmän miehiin. Luultavasti sitä kautta voisi olla helpommat mahdolisuudet myös löytyä jotain kuin niin päin, että mies joutuu hukkumaan lukuisten muiden tarjokkaiden joukkoon viestiessään naisen suuntaan. Naisten kannattaisi ainakin kokeilla. Mitä menetätte?
- n10+18
Käyn läpi miesten profiilit aika ajoin ja lähetän viestin, jos kiinnostun. Kertaakaan se ei ole johtanut tapaamiseen. Ne kerrat, kun mies on vastannut edes yhdellä viestillä, voi laskea yhden käden sormilla.
Kyllä se on mies, joka näillä markkinoilla valkkaa.
(Ja varmuuden vuoksi maininta, että miehet joita olen lähestynyt ovat olleet sekä kuvattomia että kuvallisia, alle 180 cm, ruumiinrakenne normaali/pyöreä/ylipainoinen ja koulutus lukio tai enemmän. Eikä yli 51000 tienaavia.) - 8855+hgt
n10+18 kirjoitti:
Käyn läpi miesten profiilit aika ajoin ja lähetän viestin, jos kiinnostun. Kertaakaan se ei ole johtanut tapaamiseen. Ne kerrat, kun mies on vastannut edes yhdellä viestillä, voi laskea yhden käden sormilla.
(Ja varmuuden vuoksi maininta, että miehet joita olen lähestynyt ovat olleet sekä kuvattomia että kuvallisia, alle 180 cm, ruumiinrakenne normaali/pyöreä/ylipainoinen ja koulutus lukio tai enemmän. Eikä yli 51000 tienaavia.)"Kyllä se on mies, joka näillä markkinoilla valkkaa"
No ei tasan ole.
Miehiä on moninkerroin enemmän kuin naisia nettitreffeissä , joten tuosta näkee jo pelkällä matematiikalla että todennäköisyys sille, että joku tavis-mies saisi naiselta viestin on lähes olematon, koska kilpailua on liikaa. - 4+2
n10+18 kirjoitti:
(Ja varmuuden vuoksi maininta, että miehet joita olen lähestynyt ovat olleet sekä kuvattomia että kuvallisia, alle 180 cm, ruumiinrakenne normaali/pyöreä/ylipainoinen ja koulutus lukio tai enemmän. Eikä yli 51000 tienaavia.)Itseni lisäksi muutama muu miespuolisista kavereistani ovat nettideittailleet. Heidän kanssaan on keskusteltu tästä asiasta ja kaikki olemme olleet yhtä mieltä siitä, että on luultavasti toimivampaa, jos nainen ottaisi yhteyttä. Muuten viesittely on aikamoista hakuammuntaa, kun sen verran harvoin naiset vastaavat. Kaikki ovat olleet myös yhtä mieltä siitä, että saapuneisiin viesteihin vastataan ja tottakai jos nainen on kirjoittanut niin ei kai kukaan järkevä viittaa tilaisuudelle kintaalla vaan vastaa totta kai siihen viestiin. Etenkin jos siis kontaktia naisiin on muuten hankala saada. Se ei silti tarkoita, että epätoivoisesti kuka tahansa kelpaisi, mutta itse ainakin olen valmis ottamaan toisesta selvää millainen hän olisi enkä tee päätelmiä yksin jostain profiilitekstien sun muiden perusteella.
En oikein keksi miksi mies ei vastaisi naiselta saamaansa viestiin, jos nainen on sopinut profiilissa annettuihin hakutoiveisiin, löytyy samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja muuten samanhenkisyyttä. Ihan samoin kuin ainakin minkä vuoksi itse naiselle kirjoitan. Naisilla tarjokkaiden määrä on ehkä yksi syy olla vastaamatta, mutta miehillä harvemmin niitä tarjokkaita on samassa määrin. Toki vastaamattomia miehiäkin varmasti yhtälailla löytyy, mutta koen sen hieman kummalliseksi, että löytyisi niinkin paljon kuin täällä usein puhutaan. Ehkä kannattaa silti katsoa, että onko näillä miehillä, joille on kirjoittanut, silti jotain tiettyjä yhteisiä asioita ja kokeilla voisiko niistä joustaa ja kirjoittaa joillekin muillekin? - Fredrik XL
4+2 kirjoitti:
Itseni lisäksi muutama muu miespuolisista kavereistani ovat nettideittailleet. Heidän kanssaan on keskusteltu tästä asiasta ja kaikki olemme olleet yhtä mieltä siitä, että on luultavasti toimivampaa, jos nainen ottaisi yhteyttä. Muuten viesittely on aikamoista hakuammuntaa, kun sen verran harvoin naiset vastaavat. Kaikki ovat olleet myös yhtä mieltä siitä, että saapuneisiin viesteihin vastataan ja tottakai jos nainen on kirjoittanut niin ei kai kukaan järkevä viittaa tilaisuudelle kintaalla vaan vastaa totta kai siihen viestiin. Etenkin jos siis kontaktia naisiin on muuten hankala saada. Se ei silti tarkoita, että epätoivoisesti kuka tahansa kelpaisi, mutta itse ainakin olen valmis ottamaan toisesta selvää millainen hän olisi enkä tee päätelmiä yksin jostain profiilitekstien sun muiden perusteella.
En oikein keksi miksi mies ei vastaisi naiselta saamaansa viestiin, jos nainen on sopinut profiilissa annettuihin hakutoiveisiin, löytyy samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja muuten samanhenkisyyttä. Ihan samoin kuin ainakin minkä vuoksi itse naiselle kirjoitan. Naisilla tarjokkaiden määrä on ehkä yksi syy olla vastaamatta, mutta miehillä harvemmin niitä tarjokkaita on samassa määrin. Toki vastaamattomia miehiäkin varmasti yhtälailla löytyy, mutta koen sen hieman kummalliseksi, että löytyisi niinkin paljon kuin täällä usein puhutaan. Ehkä kannattaa silti katsoa, että onko näillä miehillä, joille on kirjoittanut, silti jotain tiettyjä yhteisiä asioita ja kokeilla voisiko niistä joustaa ja kirjoittaa joillekin muillekin?Kannattaa huomioida että suoli24:ssa on paljon varattujen miesten profilleja joissa he siis ilmoitavat olevansa vapailla markkinoilla. He ovat todella komeita ja taitavia naistennaurattajia mutta vastaavat naisille vain illoin kun oma vaimo on reissussa tms. ja pystyvät siis treffaamaan naisia.
- ukkosonni
Fredrik XL kirjoitti:
Kannattaa huomioida että suoli24:ssa on paljon varattujen miesten profilleja joissa he siis ilmoitavat olevansa vapailla markkinoilla. He ovat todella komeita ja taitavia naistennaurattajia mutta vastaavat naisille vain illoin kun oma vaimo on reissussa tms. ja pystyvät siis treffaamaan naisia.
Tai vai silloin illoin kun eivät ole töissä, tai pomo reissussa!! =)
- N 40
4+2 kirjoitti:
Itseni lisäksi muutama muu miespuolisista kavereistani ovat nettideittailleet. Heidän kanssaan on keskusteltu tästä asiasta ja kaikki olemme olleet yhtä mieltä siitä, että on luultavasti toimivampaa, jos nainen ottaisi yhteyttä. Muuten viesittely on aikamoista hakuammuntaa, kun sen verran harvoin naiset vastaavat. Kaikki ovat olleet myös yhtä mieltä siitä, että saapuneisiin viesteihin vastataan ja tottakai jos nainen on kirjoittanut niin ei kai kukaan järkevä viittaa tilaisuudelle kintaalla vaan vastaa totta kai siihen viestiin. Etenkin jos siis kontaktia naisiin on muuten hankala saada. Se ei silti tarkoita, että epätoivoisesti kuka tahansa kelpaisi, mutta itse ainakin olen valmis ottamaan toisesta selvää millainen hän olisi enkä tee päätelmiä yksin jostain profiilitekstien sun muiden perusteella.
En oikein keksi miksi mies ei vastaisi naiselta saamaansa viestiin, jos nainen on sopinut profiilissa annettuihin hakutoiveisiin, löytyy samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja muuten samanhenkisyyttä. Ihan samoin kuin ainakin minkä vuoksi itse naiselle kirjoitan. Naisilla tarjokkaiden määrä on ehkä yksi syy olla vastaamatta, mutta miehillä harvemmin niitä tarjokkaita on samassa määrin. Toki vastaamattomia miehiäkin varmasti yhtälailla löytyy, mutta koen sen hieman kummalliseksi, että löytyisi niinkin paljon kuin täällä usein puhutaan. Ehkä kannattaa silti katsoa, että onko näillä miehillä, joille on kirjoittanut, silti jotain tiettyjä yhteisiä asioita ja kokeilla voisiko niistä joustaa ja kirjoittaa joillekin muillekin?Niin no, en mäkään keksi muuta syytä, miksi ei mies kirjoittaisi/ treffaisi hakuehtoihin sopivan naisen kanssa kuin sen, että niitä on sillä jo ennestään niitä kierroksessa vaikka kuinka paljon. Näin ilmeisesti sitten asia on.
Hakuehtoihinkin on vaikea sopia, jos nainen etsii itsensä ikäistä, sillä miehet etsivät yleensä kymmenen vuotta itseään nuorempaa. - Pötypuhetta
n10+18 kirjoitti:
(Ja varmuuden vuoksi maininta, että miehet joita olen lähestynyt ovat olleet sekä kuvattomia että kuvallisia, alle 180 cm, ruumiinrakenne normaali/pyöreä/ylipainoinen ja koulutus lukio tai enemmän. Eikä yli 51000 tienaavia.)Joo kyllähän siinä paljoa valikoidaankin, kun naiset eivät juuri prinsessamaisuuttaan jaksa vastata mitään asiallisiin viesteihin ja itse eivät edes lähetä viestejä. Siinä sitten paljoa kyllä valita mitään.
- Anonyymi
Täytyy sanoa, ett tässä on muutamia syitä miksi naiset ei vastaa:
1. Nainen hakee naista eikä miestä ja miehenä vastaat tällaiseen profiiliin eli täysin väärään profiiliin vastaat miehenä.
2. Vastaat naisen profiiliin muutamalla sanalla tyyliin moi tai mitä kuuluu piste. Tai heti tavataanko piste. Töks töks. Luonnollista ettei tämmöiseen kukaan vastaa takaisin.
3. Copy pastaat naisten ilmoituksiin saman tekstin ja vastaat hyvin monelle naiselle ihan samalla copy paste tekstillä ja tämä näkyy valitettavasti rivien välistä.
4. Et ole lukenut naisen ilmoitustekstiä vaan vastaat hänelle heti kun näet ilmoituksessa sanan nainen. Et täytä naisen kriteerejä, mutta vastaat silti.
5. Tyylisi kirjoittaa on jotenkin ala-arvoinen, tökerö, naista halventava tms tai sitten aivan liian yliasiallinen.
- Viestejä tulee
jos olet tumma, pitkä, komea, akateemisesti koulutettu ja varakas.
Muuten ei!- N 40
Vastaan omasta puolesta. Hiusten värillä ei ole väliä. Pitkää ja varakasta en hae, koska olen itse lyhyt ja köyhä. Koulutettua ja työtätekevää haen, koska olen sellainen itsekin. Ylihyvännäköisille en edes uskalla laittaa viestejä, eikä oikein kiinnosta peilin edessä viihtyvät itserakkaat "komistukset", mutta tietty jos on kivan näköinen, niin se on plussaa. Sitä hyvännäköisyyttä en kyllä täällä välttämättä havaitse, koska en vaihda kuvia ennen tapaamista.
- ap
No nyt oli tullut eka viesti naiselta. Tatjaana Pyytää lähettämään viestin johonkin nettiosoitteeseen niin lähettää "meille" kuvia itsestään.
Seuraavaksi pyytää varmaan rahaa. Ootteko muut saaneet viestejä Tatjaanalta? Yhdeltä saanut muutaman viestin, vajaan kolmen vuoden aikana.
- mies+-50
Saan ihan tarpeeksi. Olen tehnyt kohtuullisen mieleenpainuvan profiilin, vastaan pääsääntöisesti kaikille, ja siitä yleensä lähtee pidempiaikainenenkin viestittely. Saan viestejä myös kauempaakin, välimatkaa ei koeta ongelmaksi. Monet johtavat sitten tapaamiseen, joista useimmat vielä pidemmällekin. Ikähaitari on yleensä 5-8 vuotta suuntaansa omasta iästä.
Asiallinen kirjoittaminen tuo myös asiallisia vastauksia. Hyvä kuva ja oikeaa suomenkieltä: urpo kuin urpo saa jotain aikaan. Jos ei itse, niin ottakaa hyvistä profiileista teksti ja muokatkaa omilla tiedoilla. On syytä kunnioittaa naista eikä antaa "oman jorman" viedä yhteydenottoa, seksi tulee myöhemmin kyllä kuvioihin.
Se on tasan tässä!- 4+2
Voi olla, että nämä vinkkisi toimivat paremmin vasta tuolla hieman iäkkäämpien joukossa. Itse olen hieman päälle 30 ja kirjoitellut siinä 30 molemmin puolin oleville naisille. Vastausta saa hyvin harvoin. Ja viestini ovat todellakin asiallisia eivätkä mitään tökeröä kirjoitusta. En tiedä miten muuttaisin esim. viestejä, sitten ne eivät ehkä enää olisi minua itseäni.
- LH
Itse olen joutunut jo naimisiinkin, nettideiteistä löydetyn naisen kanssa, ja voi olla, että tilanne on muuttunut radikaalistikin viimeisten vuosien aikana.
Harrastaessani nettideittailua sain itseasiassa aika paljon hyviä viestejä naisilta. Aika harvoin tuli viestejä täysin oudoilta tapauksilta. Lisäksi, omien laskujeni mukaan, sain lähettämiini viesteihini vastauksen noin 70-80% tapauksista. Tosin en koskaan harrastanut massapostitusta tai "Moi, mitä kuuluu" - viestejä.
Samaa mieltä kuin mies -50, mieleenpainuvalla ja hyvin kirjoitetulla profiililla tulee aika hyvää tulosta...- ukkosonni
Nettideittailin joskus 2005-2006. Kokemus sanoo, että kuvallinen profiili auttaa
- Ei käy flaksi
Olen 47-vuotias nainen. Olen lähettänyt oma-aloitteisesti viestejä miehille. Noin 1/4 on vastannut. Heistä osa on ollut sellaisia, jotka vain kirjoittelevat, eivätkä edes halua tavata. Yksi ehdotti ekassa viestissä tapaamista. Sovimme päivän, mutta sitten mies lopetti kirjoittelun.
Yhteensä olen tavannut neljän kuukauden aikana 8 miestä. Heistä kaksi oli sellaisia, jota lähestyin itse ensin. Näistä toinen on ollut ainoa, jonka kanssa olimme oikeasti kiinnostuneita toisistamme, mutta meille tuli muu ylivoimainen este suhteellemme (en nyt halua tässä tarkentaa).
Aika raskaalta tämä alkaa tuntua. Suurin osa miehistä, jotka olen tavannut, on ns. ikisinkkuja, jotka eivät ole koskaan tai pitkään aikaan olleet pidemmässä suhteessa ja asuneet naisen kanssa. Ne miehet, joissa on todellista "parisuhdepotentiaalia" ovat niitä, jotka pääsevät valkkaamaan mieleisensä naiset, sillä he ovat haluttuja ja heitä on ainakin Suomi24:llä aika vähän.
Kun vierailen aktiivisesti miesten profiileissa, joudun näköjään aika helposti torjuttujen listalle. Torjuntoja on jo lähes 20. Nykyään tutkin profiileja niin, etten ole kirjautunut ja tsekkaan esim. sen, onko mies asettanut ikärajaksi omaa ikäni huomattavasti alemman tai onko painoraja kovasti oman painoni alapuolella. Ikäiseni miehet etsivät usein vähintään viisi vuotta itseään nuorempia naisia.
Kai se on lähdettävä kiertelemään ravintoloita. En tavoittele kuuta taivaalta, vaan suunnilleen ikäistäni eronnutta miestä, jolla on lapsi tai lapsia ja joka käy vakituisessa työssä, joka on vähän samansuuntaista kuin omani, niin että meidän on helpompi ymmärtää toinen toisemme maailmaa.Aivan samanlainen kokemus, tuo voisi olla täysin omalta näppikseltäni... paitsi etten ole neljän kuukauden aikana tavannut yhtäkään miestä (netin kautta, muuta kautta muutaman).
- mies+-50
Ikisinkkuja on naisissakin, onpa sellaisiin tullut haksahdettuakin. Ei siinä mitään, pitäisi oppia tunnistamaan. Ikisinkku ei suostu sopeutumaan, ikisinkkua ärsyttää kaikki toisen tekeminen, tavat ja tottumukset. Ikisinkun kanssa ajan viettäminen on sitä, että toinen määrää ja toinen sopeutuu.
Ihmetyttää myös nämä torjunnat, koska itselle ei ole tullut mieleenkään torjua avoimella palstalla tullutta viestiä. Mitä ollaan valitsevinaan? Jokseenkin huippu taisi treffipalstalla olla megafoni kädessä 61 v. pappa, joka etsi 18-35 vuotiasta naista. Aikamoinen pedofiili... - Ei käy flaksi
mies+-50 kirjoitti:
Ikisinkkuja on naisissakin, onpa sellaisiin tullut haksahdettuakin. Ei siinä mitään, pitäisi oppia tunnistamaan. Ikisinkku ei suostu sopeutumaan, ikisinkkua ärsyttää kaikki toisen tekeminen, tavat ja tottumukset. Ikisinkun kanssa ajan viettäminen on sitä, että toinen määrää ja toinen sopeutuu.
Ihmetyttää myös nämä torjunnat, koska itselle ei ole tullut mieleenkään torjua avoimella palstalla tullutta viestiä. Mitä ollaan valitsevinaan? Jokseenkin huippu taisi treffipalstalla olla megafoni kädessä 61 v. pappa, joka etsi 18-35 vuotiasta naista. Aikamoinen pedofiili...Huom. nuo torjunnat eivät tule vain sellaisilta miehiltä, joille olen lähettänyt viestin, vaan myös sellaisilta, joiden sivulla olen vain vieraillut.
- 4+2
Olet tavannut 8 miestä neljän kuukauden aikana ja koet treffailun hankalaksi? Tiedoksesi, että moni nuorempi mies ei mahdollisesti tuona aikana tapaa yhtäkään naista netin kautta ja voisi kuvitella, että nuorempien joukossa se innostus olisi vielä laajempaa kuin vanhemmiten. Mielestäni sinulla ei ole tuossa mielessä siis kauheesti varaa puhua, että nettideittailu ei toimisi :) Eri asia onkin, että syntyykö sitten jotain pidemmän päälle. Se on vain hyväksyttävä, että se sopiva ihminen ei mahdollisesti niiden kahdeksan joukosta vielä löydy. Mutta se on jo paljon, että on ne ihmiset tavannut.
Pisti vähän kummastuttamaan tuo, että suurin osa tapaamistasi miehistä ovat olleet kutsumiasi ikisinkkuja tai eivät ole olleet hetkeen suhteessa. Onko tämä jo yksistään ollut sinulle syynä olla tutustumatta heihin enempää? Oikeasti jos ihmisessä ei ole muuta vikaa, mutta ei vain ole sattunut löytämään sopivaa seuraa tai ei ole kelpuuttanut ketä tahansa, niin tekeekö se hänestä automaattisesti jotenkin huonoa ihmistä? Itseäni jaksaa kummastuttaa tällaisten kommenttien lukeminen kerta toisensa jälkeen. Miten muuten kuvittelet näiden ihmisten löytävän seuraa, jos ihmisten asennoituminen on se, että he ovat yksistään seurustelemattomuuttaan epäkelpoja ihmisinä? - 4+2
mies+-50 kirjoitti:
Ihmetyttää myös nämä torjunnat, koska itselle ei ole tullut mieleenkään torjua avoimella palstalla tullutta viestiä. Mitä ollaan valitsevinaan? Jokseenkin huippu taisi treffipalstalla olla megafoni kädessä 61 v. pappa, joka etsi 18-35 vuotiasta naista. Aikamoinen pedofiili...Melkoisen mustavalkoinen ajattelutapa sinulla, jos pelkät sterotypiat tulevat sinulle mieleen ihmisestä, jotka eivät ole liikoja seurustelleet aikaisemmin. Mutta yleensä tuo kertoo vain ihmisen ajatusmaailmasta, joka noin ajattelee. Yksinkertainen fakta kun on se, että noita asioita löytyy myös enemmän seurustelleista ja myöskin se vähemmän seurustellut voi osoittautua oikeaksi ihmiseksi, jos on kykenee itse olemaan avoin ja antamaan mahdollisuuden toiselle.
Mutta aina se avarakatseisuus ei näemmä tule ainakaan iän myötä ;) - Ei käy flaksi
4+2 kirjoitti:
Olet tavannut 8 miestä neljän kuukauden aikana ja koet treffailun hankalaksi? Tiedoksesi, että moni nuorempi mies ei mahdollisesti tuona aikana tapaa yhtäkään naista netin kautta ja voisi kuvitella, että nuorempien joukossa se innostus olisi vielä laajempaa kuin vanhemmiten. Mielestäni sinulla ei ole tuossa mielessä siis kauheesti varaa puhua, että nettideittailu ei toimisi :) Eri asia onkin, että syntyykö sitten jotain pidemmän päälle. Se on vain hyväksyttävä, että se sopiva ihminen ei mahdollisesti niiden kahdeksan joukosta vielä löydy. Mutta se on jo paljon, että on ne ihmiset tavannut.
Pisti vähän kummastuttamaan tuo, että suurin osa tapaamistasi miehistä ovat olleet kutsumiasi ikisinkkuja tai eivät ole olleet hetkeen suhteessa. Onko tämä jo yksistään ollut sinulle syynä olla tutustumatta heihin enempää? Oikeasti jos ihmisessä ei ole muuta vikaa, mutta ei vain ole sattunut löytämään sopivaa seuraa tai ei ole kelpuuttanut ketä tahansa, niin tekeekö se hänestä automaattisesti jotenkin huonoa ihmistä? Itseäni jaksaa kummastuttaa tällaisten kommenttien lukeminen kerta toisensa jälkeen. Miten muuten kuvittelet näiden ihmisten löytävän seuraa, jos ihmisten asennoituminen on se, että he ovat yksistään seurustelemattomuuttaan epäkelpoja ihmisinä?Hyvä 4 2, pitkään aikaan on aivan eri asia kuin "hetkeen". En ole tehnyt johtopäätöksiäni sen perusteella, että joku on ns. "ikisinkku", vaan enemmänkin tietyt asiat ovat tulleet ilmi treffien aikana ja koska nämä ovat sellaisia, jotka tuntuvat toistuvan nimenomaan niiden miesten kohdalla, jotka eivät ole ikinä tai pitkään aikaan (tarkoitan esim. kymmeenen vuoteen, en "hetkeen") ole olleet parisuhteessa, arvelen näiden piirteiden johtuvan nimenomaan siitä, että ne voimistuvat, kun ihminen tottuu elämään yksikseen. Yksi piirre on, että he eivät anna sellaista vaikutelmaa, että olisivat aidosti kiinnostuneita minusta, vaikka antavat sitten jossain viimeisessä lauseessa treffien lopussa ymmärtää, että ovat ja että pallo on minulla.
Enkä sanonut treffailun olevan hankalaa, vaan mainitsin, että tämä koko nettideittailu tuntuu raskaalta. Se tuntuu siksi raskaalta, että toisilleen sopivat ihmiset eivät netin kautta kovin helposti kohtaa. Kirjoitustaito on todella suuressa osassa ja kirjoittamalla hyvin, pystyy antamaan itsestään ihan toisenlaisen kuvan kuin itse asiassa onkaan - toki on mahdollista antaa myös totuudenmukainen kuva. - .....
simasuuneiti kirjoitti:
Aivan samanlainen kokemus, tuo voisi olla täysin omalta näppikseltäni... paitsi etten ole neljän kuukauden aikana tavannut yhtäkään miestä (netin kautta, muuta kautta muutaman).
Kai varmaan kun oot itte sen kijottanu.
- Ja minkälaisille
simasuuneiti kirjoitti:
Aivan samanlainen kokemus, tuo voisi olla täysin omalta näppikseltäni... paitsi etten ole neljän kuukauden aikana tavannut yhtäkään miestä (netin kautta, muuta kautta muutaman).
miehille kirjoittelet? Kaikille Salimarkku on steroids lihaskasoille. Niille nimittäin ne kaikki muutkin järjettömät naiset kirjoittelevat ja se kyllä näkyy jo heidän vieraskirjoistaankin.
- Ei käy flaksi
Ja minkälaisille kirjoitti:
miehille kirjoittelet? Kaikille Salimarkku on steroids lihaskasoille. Niille nimittäin ne kaikki muutkin järjettömät naiset kirjoittelevat ja se kyllä näkyy jo heidän vieraskirjoistaankin.
En ole kirjoittanut yhdellekään lihaskasalle.
Mikä näkyy ja kenen vieraskirjoissa? Mun vieraskirjassa on ollut vain kommentteja valokuvassani näkyvästä esineestä sekä jotain positiivista ulkonäöstäni.
Poistin jo profiilini ja siirryn livemaailmaan.
- mies+-50
Sarjassa "ikisinkku itkee". Naisen toive on löytää eronnut mies, ei yhteiselämää kokematonta sinkkua. Yhteiselämän kokeneet ymmärtävät asioita, joita seurustelemattomat ei. Selvä kuin pläkki? Omassa kolossaan kyhjöttänyttä vanhapiikaa en ottaisi, kun tiedän kuinka rikasta yhteiselämää kokeneen naisen kanssa voi olla.
- niinpäniin9
Eronneelle eronnut ja ikisinkulle toinen ikisinkku. Niin se menee. En minäkään ottaisi jonkun toisen puhkinussimaa naista.
- Ei käy flaksi
Aika nappiin sanottu!
- Ei käy flaksi
Ei käy flaksi kirjoitti:
Aika nappiin sanottu!
Tarkoitin ton äskeisen lähinnä mies -50:lle. niinpäniin9 lausahdus puhkinussitusta naisesta ei todella ollut mairitteleva.
niinpäniin9 kirjoitti:
Eronneelle eronnut ja ikisinkulle toinen ikisinkku. Niin se menee. En minäkään ottaisi jonkun toisen puhkinussimaa naista.
Ei se järvi soutamalla kulu!
- eetvartti77
niinpäniin9 kirjoitti:
Täh? Eiköhän niitä ikisinkkuja vasta moni olekin nussinut...
- yksin kypsynyt
Tosin jotain arvokasta voi mennä noilla kriteereillä ohi: meissä vanhoissapiioissa (miksei vanhoissapojissakin) voi olla niitä, jotka ovat ehdottoman tinkimättömiä, etteivät ryhdy parisuhteeseen, jossa ei ole mahdollisuutta aitoon henkiseen läheisyyteen. Oma periaatteeni on ollut, että olen mieluummin "yksin yksin" kuin "kaksin yksin" enkä ole pitänyt naimattomuutta sosiaalisena häpeänä, vaikka sellaiseksi sitä on yritetty tehdä; vanhempieni ahdistuksen täyteisen liiton mallia en ole tahtonut toistaa (ja terapioita on käyty). Jollain eronneella voi olla takanaan tyhjyyttä koliseva tai arvovaltataistelun loppuratkaisussa kärähtänyt liitto; toki ehkä vaarakohtia osataan varoa, mutta haavoja voi olla paljon ja strategiat loppuun asti hiottuja.
- N 40
No jaa, ei ole kyllä eronneet miehet olleet yhtään kypsempiä kuin sinkutkaan. Eikä myöskään parhaillaan naimisissa olevat (joista kokemusta vain muista kuin parisuhdeyhteyksistä).
Monista eronneista huomaa hyvin nopeasti, miksi ero on tullut. Jos haluaisi jatkaa suhdetta, toinen pitäisi uudelleenkouluttaa, mutta kuka sellaista jaksaa ja onnistuisiko sellainen ikinä.
Toki omat vikansa on sinkuillakin.
- mies+-50
Niinpäniin9: Sen kun yritätte sitten tuhertaa yhdessä jonkin asiasta ymmärtämättömän ikisinkun kanssa. Siinäpä toisianne puhkipanette minkän taidot riittävät... Mutta noilla lihaksilla voitte jättää eronneet laskuista...
- Se ei nyt kerro
todellakaan mitään onko ollut suhteessa vai ei. Ihan naurettavaa yleistämistä.
Ja jos tuolle linjalle mennään , niin aivan yhtä hyvin voi todeta että se eronnut yksilö on epäonnistunut suhteessaan, koska on ero tullut ja näinpä hänestä ei ole parisuhteeseen.- Ei käy flaksi
Jos noin 45-50-vuotias ihminen, nainen tai mies, ei koskaan ole ollut parisuhteessa, hänellä ei ole omakohtaista kokemusta parisuhteesta. Se on fakta.
Ja on pikkasen eri asia, jos puhutaan 25-vuotiaista. Olen kirjoituksissani viitannut nimenomaan ikäisiini miehiin.
Jos ihmisellä on omia lapsia, se vaikuttaa myös arvoihin ja arvostuksiin merkittävästi. Sain ainoan lapseni 40-vuotiaana, joten tiedän, mistä puhun. Uskon, että parhaiten sovin yhteen miehen kanssa, jolla on samankaltaista kokemustaustaa kuin minulla. Se ei tarkoita, että ikisinkiut ovat epäkelpoja ihmisiä, vaan sitä, että minun ja heidän maailmansa ei välttämättä kohtaa. Poikkeuksia varmasti on. Kuten aiemmin olen maininnut, en arvioi ketään etukäteen epäsopivaksi sen perusteella, että hän on ikisinkku, vaan nimenomaan tapaamisen aikana on tullut selväksi, että emme ole samalla aaltopituudella. - no jotain
Ei käy flaksi kirjoitti:
Jos noin 45-50-vuotias ihminen, nainen tai mies, ei koskaan ole ollut parisuhteessa, hänellä ei ole omakohtaista kokemusta parisuhteesta. Se on fakta.
Ja on pikkasen eri asia, jos puhutaan 25-vuotiaista. Olen kirjoituksissani viitannut nimenomaan ikäisiini miehiin.
Jos ihmisellä on omia lapsia, se vaikuttaa myös arvoihin ja arvostuksiin merkittävästi. Sain ainoan lapseni 40-vuotiaana, joten tiedän, mistä puhun. Uskon, että parhaiten sovin yhteen miehen kanssa, jolla on samankaltaista kokemustaustaa kuin minulla. Se ei tarkoita, että ikisinkiut ovat epäkelpoja ihmisiä, vaan sitä, että minun ja heidän maailmansa ei välttämättä kohtaa. Poikkeuksia varmasti on. Kuten aiemmin olen maininnut, en arvioi ketään etukäteen epäsopivaksi sen perusteella, että hän on ikisinkku, vaan nimenomaan tapaamisen aikana on tullut selväksi, että emme ole samalla aaltopituudella.Näköjään 50 porukassa naiset ovat aktiivisempia ottamaan yhteyttä. 30v naiset ei juurikaan ota yhteyttä miehiin. Olisiko syynä että moni 30v etsii vielä lapsilleen isää ja kysyntä on muutenkin kova. 50v naisella on ehkä erilaiset vaatimukset, eikä kysyntä ole enää välttämättä niin kova kuin 30 vuotiaana.
Tämä ajatus siis ketjuun jossa 50v miehet sanovat että naiset ottavat yhteyttä, mutta 30v miehet sanovat että naiset eivät ota yhteyttä.
Voi tietysti olla sukupolvikysymyskin. Ehkä alle 30v naisille on syötetty miesvihaa ja feminismiä median kautta. - no jotain
no jotain kirjoitti:
Näköjään 50 porukassa naiset ovat aktiivisempia ottamaan yhteyttä. 30v naiset ei juurikaan ota yhteyttä miehiin. Olisiko syynä että moni 30v etsii vielä lapsilleen isää ja kysyntä on muutenkin kova. 50v naisella on ehkä erilaiset vaatimukset, eikä kysyntä ole enää välttämättä niin kova kuin 30 vuotiaana.
Tämä ajatus siis ketjuun jossa 50v miehet sanovat että naiset ottavat yhteyttä, mutta 30v miehet sanovat että naiset eivät ota yhteyttä.
Voi tietysti olla sukupolvikysymyskin. Ehkä alle 30v naisille on syötetty miesvihaa ja feminismiä median kautta.jaahas tuli väärään kohtaan. Piti olla vastaus aloitukseen.
- M50+
Niinkuin kaima tuossa edellä todistaa, tulee naisilta yhteenottoja aivan kiitettävästi. Se ei kuitenkaan ole lähelläkään live-elämän suoruutta, jossa eronneen kokemus näkyy. Baareissa ja jopa arkipäivän tilanteissa he tekevät varsin suoria ehdotuksia eikä ole epäilystäkään siitä, mitä naisen asunnolle on tarkoitus mennä tekemään.
Kaikki ikisinkut eivät ole kokemattomia nössöjä, mutta miehen iskemisessä he jäävät jalkoihin niin baareissa kuin netissäkin.
Tavoitteeni nettideittailussa ei ole olla suosittu vaan löytää Hänet. On aivan mahdollista että hän asuu aivan lähelläni mutta en tiedä että hän on vapaana ja etsii seuraa. Netti on lähes ainoa mahdollisuus tutustua häneen etenkin kun baari-ikä on mennyt ohi. Kumppanin valinnassa kylmillä numeroilla ja faktoilla on niin vähän merkitystä, että netissäkin tarvitaan paljon jalkatyötä eli treffejä. Ei ainuttakaan viestiä.. Vaikka asiallisesti kirjoittaa ja vakavaa suhdetta etsii mut eihän semmonen käy suominaiselle.
- Terveisin Veijo
Mä olen siinä suhteessa onnellinen että satoja viestejä...Olen saanut
- mies+-50
Paljonko samulla on ikää ja minkä ikäistä seuraa haet, laitapa vaikka linkki sinne profiiliisi, sedät neuvoo mitä siellä pitää lukea... eiks jeh? Pitäähän pojalle nainen löytää!
- laita sinä viestejä
Minä naisena en oikein uskaltanut lähetellä miehille viestejä, koska olen aina pelännyt, että yksinhuoltajana en ole miesten toiveiden nainen. Niinpä jäin odottamaan viestejä miehiltä, eikä niitä tullut, joten siitäkin saatoin päätellä, etten ole todellakaan mikään toiveiden nainen. Laitoin profiilin toiselle saitille, jossa liikkuu runsaasti ulkomaalaisia ja varmaan aika paljon kaiken maailman hyväksikäyttäjiä, mutta siellä tuli viestejä runsaasti miehiltä ja niistä valitsin asiallisia, tavallisen näköisiä miehiä, joiden kanssa viestittelin. Heistä sitten lopulta löysin todella hyvän ja mukavan miehen, jota nyt tapailen. Ja lapsistani hän pitää todella paljon ja olemme lähteneet tutustumaan toisiimme ihan sillä ajatuksella, että joskus meistä tulisi elämänkumppanit.
Minä olen sitä mieltä, että sinun pitäisi aktivoitua, ja lähettää viestejä niille naisille, joista sinä olet kiinnostunut ja joita voisit ajatella mahdollisina elämänkumppaneina. Jos olet hurjan hyvän näköinen, niin varmaan saisit viestejä naisilta. Mutta jos olet tavallinen ja etsit tavallista naista, niin silloin kannattaa olla aktiivinen. Koska jos muut ns. tavalliset naiset ovat kuten minä, eivät he ehkä uskalla ottaa yhteyttä. Naisena on varmasti helpompi ottaa yhteyttä, jos tietää olevansa haluttu...mutta toisaalta halutun naisen ei tarvitse ottaa yhteyttä, kun varmaan saa satoja viestejä viikossa.- 3+7
On kyllä tullut selattua monet yh-äitien profiilit läpi ja oikeastaan ainut syy etten ole lähettäny viestiä on se lapsi. Sen verran nuori olen kuitenkin vielä, että jos vain mahdollista niin löytäisin sen lapsettoman kumppanin. Onko tämä nyt verrattavissa siihen naisten täydellisen miehen etsintään?
En kuitenkaan pistäisi ollenkaan pahakseni jos yh-äidiltä tulisi viesti ja en tosiaankaan kokisi yksinhuoltajuutta esteeksi suhteelle jos homma toimisi muuten. Kai pitää aloittaa yh-äitien pommittaminen pikkuhiljaa kun ei muuten luonnistu.
Lisäkysymyksenä: Vastaavatko yh-äidit kunnollisiin viesteihin vai onko sama meininki kuin monilla muilla S24 treffeillä? (itselläni vastausprosentti varmaan noin 50)
Ja vielä ihan aiheeseen liittyen. Olen saanut viestejä ainoastaan näiltä venäläisiltä (todennäköisesti mies profiilin takana) ja muutamia muita tietojenkalasteluviestejä on myös tullut. Ei kuitenkaan yhtään oikeaa lähestymistä parin kuukauden aikana.
- tk
Yh- äitinä vastaan, että kyllä me vastataan kunnollisiin viesteihin :) ja samoin kun tuolla edellä, en minäkään ole miehille viestiä laittanut, koska minullakin on se tunne, että en ehkä oo kuuminta kamaa treffimarkkinoilla..plus että en ole vielä löytänyt viestin arvoista profiilia...
- 6+1
Viedään nyt vähän vielä lisää yh-äitikeskustelun suuntaan. Kun nyt näyttää ainakin kahden viestin perusteella siltä, että koette markkina-arvonne huonoksi/huonommaksi yksinhuoltajuuden takia tai muuten kuvittelette ettette kelpaisi miehille niin miten kokisitte reilun parikymppisen normaalin mieshenkilön, joka lähettää teille viestin? Ajatteletteko, että on joku epätoivoinen peräkammarin poika vai oletteko otettuja siitä huolimatta, että joku ottaa mielestänne huonon markkina-arvon omaavaan henkilöön yhteyttä?
- asdkfjasdkfl
No ikä riippuu siitä, minkä ikäiselle naiselle/yh-äidille lähetät viestiä. Jos suurin piirtein samaa ikäluokkaa, niin hyvä. En minä ainakaan ole kenestäkään miehestä ajatellut, että mies on epätoivoinen lähettäessään viestiä...olen ajatellut, että minussa on sitten jotain, mikä on saanut miehen kiinnostumaan.
Viime keväästä asti ollut profiili ja alussa en saanut kuin pari viestiä muutaman kuukauden aikana mutta, kun syksyllä tein tyylimuutoksen niin olen saanut 1-2 viestiä/flirttiä kuukaudessa.
Kerran pääsin jopa treffeille ja pääsin eroon poikuudesta.
Vierailijoita käy 0-3 viikossa ja itse en tee lainkaan aloitteita.- ruma nörtti
Yhdeksän kuukautta olen ollut kuvallisen profiilin kanssa, enkä ole saanut yhtäkään viestiä. Yhteenkään aloitusviestiini en ole myöskään saanut minkäänlaista vastausta, joten aika turhauttavaa hommaahan tämä on. Se asialliseen kirjoitukseen saa vastauksen -teesi ei todellakaan päde parikymppisten keskuudessa, vaan taitaa olla niin, että vaatimukset ovat muilta osin huomattavasti kovempia kuin mitä vanhempien ihmisten keskuudessa.
Lukukerroista sen verran, että jos en laske sellaisia henkilöitä, joiden profiileissa olen käynyt ensin tai joille olen lähettänyt viestin, niin laskisin että profiilia käy lukemassa noin kaksi henkilöä kuukaudessa.- Miesmies
Häh,,,vinkiksi sulle,,,,,,selaile naisten profiileja kirjautumatta ja kun löydät sellaisen profiilin jossa on joku asia mikä ei naiselle käy ja sinulla se on niin kirjaudu ja kirjoita naiselle viesti jossa lukee esim,,,sorry vilkaisin profiiliasi ja en tiennyt, että sinulle ei käy tupakointi,,,,minä tupakoin,,,muuten kävis?Anteeksi vielä kerran,,,,,
Jos tällaisen viestin lähetät saat 99%:lla varmuudella vastauksen jossa toinen sanoo, että ei haittaa.
Sitten on sinusta kiinni miten jatkat tästä??????? - xvers
Miesmies kirjoitti:
Häh,,,vinkiksi sulle,,,,,,selaile naisten profiileja kirjautumatta ja kun löydät sellaisen profiilin jossa on joku asia mikä ei naiselle käy ja sinulla se on niin kirjaudu ja kirjoita naiselle viesti jossa lukee esim,,,sorry vilkaisin profiiliasi ja en tiennyt, että sinulle ei käy tupakointi,,,,minä tupakoin,,,muuten kävis?Anteeksi vielä kerran,,,,,
Jos tällaisen viestin lähetät saat 99%:lla varmuudella vastauksen jossa toinen sanoo, että ei haittaa.
Sitten on sinusta kiinni miten jatkat tästä???????Kirjoittaa, että ei tiennyt, että joku asia ei käy ja kysyy että ei kai se haittaa? Siis samalla kun kuitenkin tietää, että se asia ei käy? :D Ainakaan itse en erityisesti lämpenisi, jos tupakoiva nainen minulle kirjottelisi kun se on itselleni aikamoinen turn-off ja sen myös profiilissani olen maininnut. Eikös täällä naiset juuri monen monta kertaa ole kirjoitelleet siitä, että eivät pidä siitä, että heille kirjoittaa sellaiset miehet, jotka eivät sovi heidän kriteereihinsä. Monille se on jopa nimenomaan se syy olla vastaamatta.
- Savuton nainen
Miesmies kirjoitti:
Sitten on sinusta kiinni miten jatkat tästä???????Aika täydellinen saisi mies muuten olla, että tupakoivan huolisin. Ehkä eri asia, jos ensin livenä tutustuis, mutta kun netissä ei vielä ole sitä toista nähnyt, niin valitsen mielummin savuttoman.
- rumilusnörtti
Miesmies kirjoitti:
Sitten on sinusta kiinni miten jatkat tästä???????Sinänsä aika mielenkiintoinen vinkki, koska lähes jokaisessa profiilissa (puhutaan edelleen noin parikymppisistä) edellytetään mieheltä sosiaalisuutta, alkoholin juomista, hyvää ulkonäköä tai muita vastaavia ominaisuuksia, joten kohteista nyt ei ainakaan olisi pulaa.
- yksin kotona
Olen lähettänyt sivun mittaisen viestin varmaan 200 naiselle mut yks vastas takas ettei kiinnosta. Se on naamaraja kun naiset ei vastaa.
- Naisen näkökulma
Sivun mittainen viesti saattaa olla liian pitkä. Tuskinpa olet sen sivun mittaisen viestin räätälöinyt erikseen kaikille 200 naiselle. Saattaa olla, että naisille on tullut tunne, että tämähän on copy-paste-viesti, joka on lähtenyt 199 muulle!
Kirjoita lyhyempi viesti, jossa kerrot, miksi kiinnostuit juuri tästä naisesta. Esitä muutama kysymys ja lisää pari asiaa itsestäsi, jotka sopivat naisen profiiliin. - 16+20
Naisen näkökulma kirjoitti:
Sivun mittainen viesti saattaa olla liian pitkä. Tuskinpa olet sen sivun mittaisen viestin räätälöinyt erikseen kaikille 200 naiselle. Saattaa olla, että naisille on tullut tunne, että tämähän on copy-paste-viesti, joka on lähtenyt 199 muulle!
Kirjoita lyhyempi viesti, jossa kerrot, miksi kiinnostuit juuri tästä naisesta. Esitä muutama kysymys ja lisää pari asiaa itsestäsi, jotka sopivat naisen profiiliin."Kirjoita lyhyempi viesti, jossa kerrot, miksi kiinnostuit juuri tästä naisesta. Esitä muutama kysymys ja lisää pari asiaa itsestäsi, jotka sopivat naisen profiiliin. "
Osaatko naisen näkökulmasta kertoa miksi tämä tapa viestiä ei yleensä myöskään toimi? Itse kirjoitan aina henkilökohtaisesti ko. naiselle ja hänen profiiliinsa liittyen ja laitan pari kysymystä mukaan, joihin olisi helppo vastata ja siten saada kirjoittelu alkuun. Copy-paste -viestiksi niitä saa aika roimalla mielikuvituksella luulla. Mutta harvoinpa niihin minkäänlaisia vastauksia saa. - Naisen näkökulma
16+20 kirjoitti:
"Kirjoita lyhyempi viesti, jossa kerrot, miksi kiinnostuit juuri tästä naisesta. Esitä muutama kysymys ja lisää pari asiaa itsestäsi, jotka sopivat naisen profiiliin. "
Osaatko naisen näkökulmasta kertoa miksi tämä tapa viestiä ei yleensä myöskään toimi? Itse kirjoitan aina henkilökohtaisesti ko. naiselle ja hänen profiiliinsa liittyen ja laitan pari kysymystä mukaan, joihin olisi helppo vastata ja siten saada kirjoittelu alkuun. Copy-paste -viestiksi niitä saa aika roimalla mielikuvituksella luulla. Mutta harvoinpa niihin minkäänlaisia vastauksia saa.Ikävä kyllä en osaa kertoa. Minä vastaan muutenkin lähes jokaiseen viestiin (paitsi törkeisiin), mutta henkilökohtaisesti laadittuun 100-prosenttisen varmasti.
Jos joku kirjoittaa vain "oletpa sinä nätti" tai "olet eroottinen nainen", vastaan vain kiitos, koska en tiedä, millä mielellä toinen on viestinsä lähettänyt.
Miehet puolestaan eivät vastaa minun viestehini. Tai no noin kolmannes vastaa. Heistäkin vain osa jutustelee kohteliaasti, mutta jos tapaamista ehdottaa, he katoavat vähin äänin. Jotkut jopa itse ehdottavat tapaamista, mutta kun päivä on sovittu ja kellonaika ja paikka vielä puuttuvat, viestit loppuvat. - vappumies+-50
Ikävä kyllä en osaa kertoa. Minä vastaan muutenkin lähes jokaiseen viestiin (paitsi törkeisiin), mutta henkilökohtaisesti laadittuun 100-prosenttisen varmasti.
Jos joku kirjoittaa vain "oletpa sinä nätti" tai "olet eroottinen nainen", vastaan vain kiitos, koska en tiedä, millä mielellä toinen on viestinsä lähettänyt.
Miehet puolestaan eivät vastaa minun viestehini. Tai no noin kolmannes vastaa. Heistäkin vain osa jutustelee kohteliaasti, mutta jos tapaamista ehdottaa, he katoavat vähin äänin. Jotkut jopa itse ehdottavat tapaamista, mutta kun päivä on sovittu ja kellonaika ja paikka vielä puuttuvat, viestit loppuvat.Miehet (puhun tietenkin vain itsestäni) eivät saa yleensä tuollaisia viestejä. No jaa yksi hoitaja mainosti "kuumaa ja kiihkeää" oloaan ja kutsui "söpöliiniksi", varmaan loppuillasta pienissä siidereissään. Kun kehaisin seuraavana päivänä lähettäjän romanttista otetta, linja vaikeni tyystin. Ei kannata hävetä, kuukauden positiivisin viesti!
Naiset aloittavat yleensä kahden-kolmen lauseen mielenkiintoisella avauksella, joista lähes poikkeuksetta pidän. On helppo vastata ja sen teenkin mielellään. Edellä on mielestäni aivan oikein arveltu, että nuoret naiset eivät jaksa oikein tehdä aloitteita eikä vastailla, omaa ikäryhmääni edustavat sen sijaan paremmin. Kiitos mukavista viesteistä! - M50+
Ikävä kyllä en osaa kertoa. Minä vastaan muutenkin lähes jokaiseen viestiin (paitsi törkeisiin), mutta henkilökohtaisesti laadittuun 100-prosenttisen varmasti.
Miehet puolestaan eivät vastaa minun viestehini. Tai no noin kolmannes vastaa. Heistäkin vain osa jutustelee kohteliaasti, mutta jos tapaamista ehdottaa, he katoavat vähin äänin. Jotkut jopa itse ehdottavat tapaamista, mutta kun päivä on sovittu ja kellonaika ja paikka vielä puuttuvat, viestit loppuvat.Kuhertelu toimii netissä samalla tavalla kuin elävässä elämässäkin. Miehellä ja naisella on siinä vuorosanat, joita pitkin joko mennään eteenpäin tai lopetetaan.
1. Hymy - hymy takaisin
2. flirtti - vastaus siihen
3. repliikki - vastaus
4. jne
Suomi24:ssä voi vierailla toisen profiilissa niin että toinen saa tietää siitä, lähettää flirtin, lähettää viestin jne. Tarkoitus on että toinen tarkastaa aloitteen tekijän profiilin ja jatkaa viestittämistä jos on kiinnostunut. Kysykää jotain, niin baareissakin tehdään.
M: Hei, Etsit profiilissasi tanssiparia. Käytkö Tanhuhovissa?
N: En vaan Ruusulinnassa. Haluaisitko lähteä sinne?
Ihmiset suhtautuvat tapaamisiin eri tavoin. Itse koen sen vasta tutustumisena, mutta tiedän että joillekin siihen on iso kynnys.
M: Ihan mielelläni. Oletko vapaana jo tulevana lauantaina?
N: Olen. Exä voi huolehtia lapsista. Soitathan nro (prepaid) ....
Minulla on kokemusta edellisen kaltaisista kahden viestiparin treffeistä. Tiedän kyllä että se ei sovi kaikille ja kaikkiin tapauksiin, mutta minäkään en halua juuttua jutustelijoihin.
"Kiitos" on aika neutraali vastaus "oletpa nätti" viestiin. "Kiitos, minkä näköinen sinä olet? Voitko lähettää kuvan?" osoittaa enemmän mielenkiintoa. - Naisen näkökulma
M50+ kirjoitti:
Kuhertelu toimii netissä samalla tavalla kuin elävässä elämässäkin. Miehellä ja naisella on siinä vuorosanat, joita pitkin joko mennään eteenpäin tai lopetetaan.
1. Hymy - hymy takaisin
2. flirtti - vastaus siihen
3. repliikki - vastaus
4. jne
Suomi24:ssä voi vierailla toisen profiilissa niin että toinen saa tietää siitä, lähettää flirtin, lähettää viestin jne. Tarkoitus on että toinen tarkastaa aloitteen tekijän profiilin ja jatkaa viestittämistä jos on kiinnostunut. Kysykää jotain, niin baareissakin tehdään.
M: Hei, Etsit profiilissasi tanssiparia. Käytkö Tanhuhovissa?
N: En vaan Ruusulinnassa. Haluaisitko lähteä sinne?
Ihmiset suhtautuvat tapaamisiin eri tavoin. Itse koen sen vasta tutustumisena, mutta tiedän että joillekin siihen on iso kynnys.
M: Ihan mielelläni. Oletko vapaana jo tulevana lauantaina?
N: Olen. Exä voi huolehtia lapsista. Soitathan nro (prepaid) ....
Minulla on kokemusta edellisen kaltaisista kahden viestiparin treffeistä. Tiedän kyllä että se ei sovi kaikille ja kaikkiin tapauksiin, mutta minäkään en halua juuttua jutustelijoihin.
"Kiitos" on aika neutraali vastaus "oletpa nätti" viestiin. "Kiitos, minkä näköinen sinä olet? Voitko lähettää kuvan?" osoittaa enemmän mielenkiintoa.*"Kiitos" on aika neutraali vastaus "oletpa nätti" viestiin. "Kiitos, minkä näköinen sinä olet? Voitko lähettää kuvan?" osoittaa enemmän mielenkiintoa.*
Jos mies on todella kiinnostunut, luulisi hänen haluavat herättää minussa mielenkiintoa muutenkin kuin lyhyellä "oletpa nätti" -viestillä. Jos hänen profiilinsa on täysin tyhjä, en kovin helposti kiinnostu. Joskus olen vastannut "oletpa nätti" -viestiin kiitoksen lisäksi, että "sinusta en vielä voi sanoa mitään, haluaisitko kertoa". Vastauksia ei ole tullut, vaan viestittely on tyssännyt siihen. - 16+20
*"Kiitos" on aika neutraali vastaus "oletpa nätti" viestiin. "Kiitos, minkä näköinen sinä olet? Voitko lähettää kuvan?" osoittaa enemmän mielenkiintoa.*
Jos mies on todella kiinnostunut, luulisi hänen haluavat herättää minussa mielenkiintoa muutenkin kuin lyhyellä "oletpa nätti" -viestillä. Jos hänen profiilinsa on täysin tyhjä, en kovin helposti kiinnostu. Joskus olen vastannut "oletpa nätti" -viestiin kiitoksen lisäksi, että "sinusta en vielä voi sanoa mitään, haluaisitko kertoa". Vastauksia ei ole tullut, vaan viestittely on tyssännyt siihen.Olen miehenä samaa mieltä, että on aivan tyhmää lähettää jotain tuollaista parin sanan viestiä, jos on vielä lisäksi itsellä tyhjä profiili. Olen itse kokenut joskus samaa naisilta ja on todella vaikeaa vastata viestiin. Tai lähinnä tulee hölmö fiilis, että mitä siihen viestiin nyt muka edes pitäisi vastata tai mitä toinen on ajatellut, että siihen vastaisin. Siis niiden tietojen pohjalta, mitä lähettäjästä itsestään on saatavilla, jotka eivät välttämättä ole juuri mitään. Kun ollaan nettideitissä, missä on lukematon määrä muita toisen sukupuolen edustajia, niin on mielestäni lähtökohtaisesti hieman hölmöä, että pitäisi kiinnostua toisesta vain siksi, että tämä on nainen kun muuta tietoa ei ole saatavilla. Ajattelisin, että vähintään aloitusviestissä sitten kirjoittaisi jotain enemmän jos ei profiiliin jostain syystä halua mitään laittaa. Sain viimeksi naiselta viestin, jossa todettiin kahdella sanalla minun vaikuttavan mukavalta. Vastasin tuohon samaan tapaan, eli kiitin ja kysyin haluaisiko hän kertoa jotain myös itsestään. Noh, kas kummaa nainen sitten kuitenkin vastasi ja kertoilikin jotain pidemmästi ja ehdotti jopa treffejäkin jo sitten melkein heti. Kävimme treffeillä, mutta naista ei sitten ilmeisesti napannut tarpeeksi kun oli jotenkin poissaoleva treffien aikana. Vähän pirteämpää fiilistä voisi sinne treffeille myös toivoa, jos sinne sitten lähdetään. Noh, onneksi ei ehditty viestimään kauaa enkä siten oikein odottanutkaan treffeiltä juuri mitään. Kovin hyvää kokemusta ei tosin näistä lyhyistä aloittelijoista ole, vaikka tämä olikin ensimmäinen tapaus, joka eteni treffeille. Jotkut aikaisemmat ovat tosiaan päättyneet heti omaan vastaukseeni.
- 16+20
Miehet puolestaan eivät vastaa minun viestehini. Tai no noin kolmannes vastaa. Heistäkin vain osa jutustelee kohteliaasti, mutta jos tapaamista ehdottaa, he katoavat vähin äänin. Jotkut jopa itse ehdottavat tapaamista, mutta kun päivä on sovittu ja kellonaika ja paikka vielä puuttuvat, viestit loppuvat.On aina hienoa kuulla, että joku kunnioittaa sen verran henkilökohtaisesti laadittua viestiä, että vastaa siihen. Oman kokemukseni perusteella olet kuitenkin hyvin harvinaisessa vähemmistössä, mutta pidä ihmeessä kiinni siitä, koska aivan varmasti ne miehet, jotka sinulle kirjoittavat ovat hyvillään saamastaan vastauksesta, vaikka asia ei sitten enempiin juttuihin etenisikään.
En toki nyt ihan oikeasti ajatellutkaan sinun voivan sanoa mikä on syynä, että naiset eivät yleisemmin vastaile :) Niin vaan kuitenkin on ja sama toki toistuu monen muunkin miehen kohdalla. Tälläkin palstalla on monesti todettu, että pitäisi riittää profiilin perusteella kirjoitettu reipas viesti, mutta kokemuksen perusteella se ei monissa tapauksissa riitä. Ehkä sitten vaan tarjontaa on liikaa. Varmaan sama sitten myös puolin ja toisin sukupuolesta riippumatta. En tosiaan myöskään osaa sanoa miksi mies ei vastaisi naisen lähettämään viestiin. Ainakin itse varmasti vastaan asialliseen viestiin ja tiedän monien muidenkin miesten vastaavan. Ehkä tämä on sitten tämä yksi isoin dilemma, että on vaikea osua oikeaan jo viestin osalta :) - M50+
*"Kiitos" on aika neutraali vastaus "oletpa nätti" viestiin. "Kiitos, minkä näköinen sinä olet? Voitko lähettää kuvan?" osoittaa enemmän mielenkiintoa.*
Jos mies on todella kiinnostunut, luulisi hänen haluavat herättää minussa mielenkiintoa muutenkin kuin lyhyellä "oletpa nätti" -viestillä. Jos hänen profiilinsa on täysin tyhjä, en kovin helposti kiinnostu. Joskus olen vastannut "oletpa nätti" -viestiin kiitoksen lisäksi, että "sinusta en vielä voi sanoa mitään, haluaisitko kertoa". Vastauksia ei ole tullut, vaan viestittely on tyssännyt siihen.Alkaa valjeta. Viestin takana on mies, joka on vain katselemassa kuvia. Hän on tehnyt tyhjän profiilin jotta pääsee näkemään kaikki kuvat ja vielä tarkempina.
Kuvia katsellessa tulee joskus halu kommentoida niitä. "Oletpa nätti" on tarkoitettu vain kohteliaisuudeksi eikä aloitteeksi. Ikävämpää on negatiivinen kommentointi, joita ilmeisesti tarkoitit sanalla törkeydet.
Pitääkö ylläoleva mielestänne paikkansa? Jos pitää, pitäisi treffeilläkin olla mahdollisuus rajata kuvien näkyvyyttä henkilö kerrallaan. Se ratkaisisi myös toisen ongelman. Voisin latada kuvani profiiliin, koska vain haluamani henkilöt voisivat nähdä sen. - Naisen näkökulma
M50+ kirjoitti:
Alkaa valjeta. Viestin takana on mies, joka on vain katselemassa kuvia. Hän on tehnyt tyhjän profiilin jotta pääsee näkemään kaikki kuvat ja vielä tarkempina.
Kuvia katsellessa tulee joskus halu kommentoida niitä. "Oletpa nätti" on tarkoitettu vain kohteliaisuudeksi eikä aloitteeksi. Ikävämpää on negatiivinen kommentointi, joita ilmeisesti tarkoitit sanalla törkeydet.
Pitääkö ylläoleva mielestänne paikkansa? Jos pitää, pitäisi treffeilläkin olla mahdollisuus rajata kuvien näkyvyyttä henkilö kerrallaan. Se ratkaisisi myös toisen ongelman. Voisin latada kuvani profiiliin, koska vain haluamani henkilöt voisivat nähdä sen.Mua ei haittaa, jos joku käy mun kuvia katselemassa, mutta laittakoon sitten tuollaiset kommentit vaikka vieraskirjaan, niin ymmärrän, ettei se ollut tarkoitettu aloitteeksi.
Negatiivisella kommentoinnilla tarkoitin lähinnä suoria seksiehdotuksia. Niihin en yleensä vastaa. Onneksi varatut miehet yleensä lähestyvät flirtillä, joka on helppo hylätä.
Olen ymmärtänyt, että kuvattomat profiilit saavat vielä vähemmän viestejä ja vastauksia, siksi olen pitänyt kuvan profiilissa.
Mutta sen verran huono on vienti Suomi24:llä, että poistan profiilini, kun olen yhden henkilön kanssa saanut sovittua treffit. Hän on nyt matkoilla ja odotan, että saadaan sovittua treffit hänen palattuansa. "Viimeinen oljenkorsi" :-) Ja poistan joka tapauksessa, vaikka tää vm. henkilö tekisi katoamistempun, kuten niin moni muu. - N50+
M50+ kirjoitti:
Alkaa valjeta. Viestin takana on mies, joka on vain katselemassa kuvia. Hän on tehnyt tyhjän profiilin jotta pääsee näkemään kaikki kuvat ja vielä tarkempina.
Pitääkö ylläoleva mielestänne paikkansa? Jos pitää, pitäisi treffeilläkin olla mahdollisuus rajata kuvien näkyvyyttä henkilö kerrallaan. Se ratkaisisi myös toisen ongelman. Voisin latada kuvani profiiliin, koska vain haluamani henkilöt voisivat nähdä sen.Ja ainakin minusta on kiva saada viesti jossa lukee esim. Oletpa nätti tms. Viestiin vastaan kiitos - eikä siitä sen enempää. Piristäväähän tuo on enkä tajua kuinka joku voisi ajatella että se olisi jokin aloite????
Itsekin kirjoitan joillekin samoin - tai esim. kiva kuva - söpö kuva jne jne. Ja yleensä vastataan sanomalla kiitos! Eikä siitäkään sen enempää.
- jakoMieliRasiat
Ei miehet saa viesteja, se on yleinen tosiasia. Match.com on ihan jees mutta ei kannata antaa Luottokorttien numeroita ja ottaa vaan yhden jakson ja ilmoittaa meilina heti todistettavasti ettei halua jatkoa. Olen kokenut monen miehen sanovan etta ei saa seuraa ja Kun on saanut niin joku daami onkin haissut P.askalle tai muuten JakoMielinen tai Jakorasia... Minusta sanottiin jotta olin kuulemma ainoa normaalilta vaikuttava. Et niin huonosti on asiat suomen maassa...
- kyl
Alle vuorokausi profiilin avaamisesta ja viestiä vilkutti. Hullun tuuria kait vissiin..
- twymyqtymt,
Kyllä.
Mielestäni ihan hyvin tulee viestejä.
Käytin aikaa ja mietin tarkasti profiilia tehdessä tekstiä.
Uusi kuva josta selvästi näkyy kasvot ja mittasuhteet.
Rajaus suht tarkasti ikäryhmään ja alueeseen mistä kumppania etsii.
Samoin mieltymykset ja harrastukset selvästi esille.
Ehdottoman rehellisesti ikä ja pituus.
Näillä eväillä tulee n,5-6 viestiä/viikko.
Ennen päivitystä sutaisemalla tehtyyn profiiliin tuli 1-2 viestiä/kk jos aina niinkään.
Kannattaa paneutua asiaan kunnolla ja huolellisesti,,,kyllä se siitä.- Bloex
Olenpa ajatellut itsekin kokeilla taas vaihteeksi profiilin uudelleen tekemistä. En tosin lähtökohtaisesti tiedä millä taikatempulla viestimäärä yhtäkkiä nousisi useampaan viestiin tai edes yhteen per viikko, kun se nykyään on ehkä ennemminkin muutama per vuosi. Useinmiten kun profiilissa ei edes käydä 5-6 kertaa viikossa, niin ei siitä lisää hiotustakaan profiilista liene ihan hirveästi hyötyä. Toki siitä näkyy alku jossain hakutuloksissa ja jotkut ehkä valitsevat ihmisiä sen perusteella. Ajattelen tosin niin, että jos profiiliani ei jaksa käydä klikkaamassa auki siitä näkyvän aloituksen perusteella, niin saa sitten pitää kaikessa rauhassa kyllä tunkkinsa. Haen ihmisiä, joilta löytyy mielenkiintoa lukea edes profiili kokonaan.
Itseasiassa tosin ajattelin laittaa ilmoituksen vaihteeksi Cityn deitti.netiin taas hetken täällä olevaa menoa seuranneena. Siellä kun ihan oikeasti olen monesti saanutkin viikossa tuon 5-6 viestiä. Joskus jopa ihan päivässä. Jostain kumman syystä sieltä vielä löytyy naisia, joita kiinnostaa lukea ilmoituksia ja myöskin vastata niihin välillä hyvinkin pitkillä viesteillä ja kertoa itsestään jo avauksessa paljon. Useinmiten viestittely täällä S24:ssa ei ole ollut lähelläkään sitä tasoa mitä se parhaillaan on Cityn kautta ollut. Lähinnä vain ihmettelen, että miksi täällä homma ei toimi, mutta toimii toisessa palvelussa. Samoja kokemuksia olen kuullut muiltakin. - hggdfhdgh
Bloex kirjoitti:
Olenpa ajatellut itsekin kokeilla taas vaihteeksi profiilin uudelleen tekemistä. En tosin lähtökohtaisesti tiedä millä taikatempulla viestimäärä yhtäkkiä nousisi useampaan viestiin tai edes yhteen per viikko, kun se nykyään on ehkä ennemminkin muutama per vuosi. Useinmiten kun profiilissa ei edes käydä 5-6 kertaa viikossa, niin ei siitä lisää hiotustakaan profiilista liene ihan hirveästi hyötyä. Toki siitä näkyy alku jossain hakutuloksissa ja jotkut ehkä valitsevat ihmisiä sen perusteella. Ajattelen tosin niin, että jos profiiliani ei jaksa käydä klikkaamassa auki siitä näkyvän aloituksen perusteella, niin saa sitten pitää kaikessa rauhassa kyllä tunkkinsa. Haen ihmisiä, joilta löytyy mielenkiintoa lukea edes profiili kokonaan.
Itseasiassa tosin ajattelin laittaa ilmoituksen vaihteeksi Cityn deitti.netiin taas hetken täällä olevaa menoa seuranneena. Siellä kun ihan oikeasti olen monesti saanutkin viikossa tuon 5-6 viestiä. Joskus jopa ihan päivässä. Jostain kumman syystä sieltä vielä löytyy naisia, joita kiinnostaa lukea ilmoituksia ja myöskin vastata niihin välillä hyvinkin pitkillä viesteillä ja kertoa itsestään jo avauksessa paljon. Useinmiten viestittely täällä S24:ssa ei ole ollut lähelläkään sitä tasoa mitä se parhaillaan on Cityn kautta ollut. Lähinnä vain ihmettelen, että miksi täällä homma ei toimi, mutta toimii toisessa palvelussa. Samoja kokemuksia olen kuullut muiltakin.S24 sivuilla ei pysty selaamaan profiileita, ellei tee itse profiilia ja kirjaudu sisään. (Muutamaa profiilia pystyy katsomaan pienellä kikkailulla ja sit pyydetään luomaan profiili)
Kovin moni ei halua tehdä profiilia vastataakseen jononkin viestiin. Sähköpostikin on piilotettu, ei ole siis selvää sp osoitetta.
Täytyy etsiä parempi deittisivusto...Ainakin jos mies laittaa ilmoituksen, naiset saa varmaan paljon häirikköviestejä avoimessa deitissä.
Onhan se ihme jos viikossa vaan yksi henkilö käynyt profiilissa...
- täysin nolla
Mitä viestei muka pitäis saada?
- Anonyymi
ei viestjä
- Anonyymi
Ei kannata häiriköidä jos meinaat aidosti seuraa saada. Pikemminkin ole kohtelias herrasmies ja käyttäydy sivistyneen ihmisen tavoin kielenkäyttöä myöten. Lisäksi muista lukea profiili kunnolla. Mitä nainen hakee, mitä hän toivoo ja mitä odottaa. Varmsta, että kyseessä on profiili, jossa nainen hakee miestä eikä nainen hakee naista. Jos nainen hakee naista niin ohita profiili samantien. Jos et täytä naisen kriteereitä niin ohita myös heti höney ja siirry seuraavaan esim. jos nainen hakee urheilullista miestä ja tiedät olevasi täysin vastakohta sohvaperuna niin älä vastaa turhaan hänelle.
ei tule
- Anonyymi
Tein profiilin VictoriaMilan palveluun. Kymmenen viestiä ja pari flirttiä jo odottaa. Pitäisi maksaa, että pääsee lukemaan. Pelkkiä missejä palvelu täynnä ja 10 jo mun kimpussa ja lisää tulee. Mistä sitä tietää, onko joku niistä ihan aidosti kiinnostunut ja profiilin takana olisi aito naisihminen?
Oikein etsimällä etsin ja löysin noin 300 naisen joukosta 10 tavallisen näköistä naista, jotka ehkä ovat oikeita. Mutta jos avaan keskustelun, "oletko aito," mahikset meni jo 😂😂😂
Muutama tykkäys on tullut myös ulkomailta, jotka eivät käyneet edes profiilissani.
Ei tarvitsisi löytää kuin yksi aito nainen... - Anonyymi
Viestejä kyllä, voi saada, vaan miehessä täytyy olla jotain naisen mieleen erityistä pärjätäkseen pitemmälle. Ihan kokemuksen pohjalta kirjoitin.
- Anonyymi
Jotta saa pöyhötellä ylpeänä sulkiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1233114Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen352474Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302425Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631112129- 1141690
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711398Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2891222Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .241207Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2741198- 621077