Tuleeko kuvailtua, ja jos tulee niin millaista kuvailua harrastelet?
Valokuvajuttuja
12
139
Vastaukset
- neg-atiivinen
ei tule eikä minkäänlaista harrastetta kuvauksen saralla
Zone kirjoitti:
Ei se mitään. Veikkaan ettei jk:llakaan ole. ;)
Heh, se olin minä, eikä jk. Vähänkö mua nauratti illalla, ku kirjoitin tuota. Aloin itsekin jälkeenpäin miettiin, että tää oli varmaan jk:n tyylinen kommentti.
No, mutta itse asiaan. Nykyään tulee kuvailtua aika vähäsen, enimmäkseen pikku ipanasta otan tietysti kuvia. Satunnaisesti sitten matkoilla mitä milloinkin. Olen myös viime aikoina bongaillut julkkiksia näillä kulmilla, osa peräti työpaikallani käymässä, joten niistä on kuvat luonnollisesti. Kännykkä kulkee aina mukana, siispä otan sen kameralla kuvat, ei kylläkään mitään huippulaadukkaita, mutta saa niistä jotain selkoa. Reissuissa sitten on digikamera mukana.pz.n kirjoitti:
Heh, se olin minä, eikä jk. Vähänkö mua nauratti illalla, ku kirjoitin tuota. Aloin itsekin jälkeenpäin miettiin, että tää oli varmaan jk:n tyylinen kommentti.
No, mutta itse asiaan. Nykyään tulee kuvailtua aika vähäsen, enimmäkseen pikku ipanasta otan tietysti kuvia. Satunnaisesti sitten matkoilla mitä milloinkin. Olen myös viime aikoina bongaillut julkkiksia näillä kulmilla, osa peräti työpaikallani käymässä, joten niistä on kuvat luonnollisesti. Kännykkä kulkee aina mukana, siispä otan sen kameralla kuvat, ei kylläkään mitään huippulaadukkaita, mutta saa niistä jotain selkoa. Reissuissa sitten on digikamera mukana.Jaahas, sitä on sitten käyty puskista provoilemassa :D Niin ja huomenta, täällä näköjään liikkeellä muitakin aamuvirkkuja kuin minä. Ulkona on niin ihana ilma, että melkein on lähettävä lenkille. Mitens siellä?
Lapsista kyllä kannattaa ottaa valokuvia, on sitte mukava katella niitä kun ovat kasvaneet isoiksi. Meillä lapset ovat halunneet itselleen mukaan lapsuuskuviaan muuttaessaan kotoa.Jos kuviin ei tuu automaattisesti päiväyksiä, niin kantsii laittaa kuvan taakse ainakin vuosiluvut, niitä ei tod muista enää vuosien päästä.TaikisN kirjoitti:
Jaahas, sitä on sitten käyty puskista provoilemassa :D Niin ja huomenta, täällä näköjään liikkeellä muitakin aamuvirkkuja kuin minä. Ulkona on niin ihana ilma, että melkein on lähettävä lenkille. Mitens siellä?
Lapsista kyllä kannattaa ottaa valokuvia, on sitte mukava katella niitä kun ovat kasvaneet isoiksi. Meillä lapset ovat halunneet itselleen mukaan lapsuuskuviaan muuttaessaan kotoa.Jos kuviin ei tuu automaattisesti päiväyksiä, niin kantsii laittaa kuvan taakse ainakin vuosiluvut, niitä ei tod muista enää vuosien päästä.Noku tilanne oli niin hauska. Ei ollut tullut yhtään ainoaa kommenttia koko päivänä tähän avaukseen, niin sain päähäni, että käyn jotain kuittaamassa tähän. Enkä jaksanu kirjautua sisään. :D
Täällä on upea ilma, aurinko paistaa heti aamusta. Lämpötila on noin kympin paikkeilla, mutta eiköhän tuo päivää kohden nouse vähintään viiteentoista asteeseen.pz.n kirjoitti:
Noku tilanne oli niin hauska. Ei ollut tullut yhtään ainoaa kommenttia koko päivänä tähän avaukseen, niin sain päähäni, että käyn jotain kuittaamassa tähän. Enkä jaksanu kirjautua sisään. :D
Täällä on upea ilma, aurinko paistaa heti aamusta. Lämpötila on noin kympin paikkeilla, mutta eiköhän tuo päivää kohden nouse vähintään viiteentoista asteeseen.Heh, lupaan että oli viimeinen kalluppiavaukseni. Tässä on vaan itse innostunut taas pitkästä aikaa kuvaamisesta, että sen takia tuli asia niinku päälle. ;)
Nykyään valokuvaus rajoittuu kyllä lähinnä kännykkäkameralla tilannekuvien kuvaamiseen. :) Olis mulla kaapin laatikossa lahjaksi saatu dikikamera...mutta kun se ei koskaan muista lähteä mukaan sieltä laatikosta :)
Tietenkin sitten juhlissa tulee kuvattua, ja silloin kun muksut oli pieniä, kuvasin kohtalaisen paljon, silloin oli vielä ne kamerat jotka ottivat kuvat filmille joka sitten vietiin kuvaamoon kehitettäväksi.:) Kyllä osasi kyrsiä jos oli sattunut koko filmi valottumaan, yksistä synttäreistä minulla ei oo kuin hämäräperäisiä kuvia.....Kännykamerat on parantunu tosi paljon. Ja vaikka ei ne optiikaltaan vedä vertoja oikeille kameroille, niin paras kamera on se joka on mukana ja jolla tulee kuvattua.
- Puhurix
Viimeks kuvasin kännykkäkameralla ihania krookuksia pihalla. On mulla semonen digikamera, mut mä olen huono siirtään niitä kuvia koneelle.
Semmosesta tulee muuten vielä ongelma, että kuvista teetetään nykyään niin vähän tulosteita. Kuvat on vaan faileina koneilla tai muistikorteilla, ja kovalevyt hajoo varmuudella ennemmin tai myöhemmin samoin kuin tehdyt cd- tai dvd-levyt lakkaavat toimimasta.
Aina silloin tällöin tulee kuljettua kamera mukana.
Joskus on patsaita kuvauksen alla. Välillä erilaisia siltoja ja vettä niiden alla.
Luontoa aina kun on tilaisuus.
Ihmisiä eri paikoissa ja tilanteissa.
Varjojakin olen kuvaillut jonkun verran. Keväällä kun aurinko nousee korkelle niin seinillä on vaikka minkälaista varjoa.
Niettä vähän kaikkea.Saman kaltaista on munkin kuvaaminen. Aina välillä innostuu asiasta enemmän ja sitten taas välillä on hiljaisempaa. Mutta kyllä se on aika hyvä fiilis aina silloin kun onnistuu saamaan otettua buenon kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812