Kummallinen poikaystävä

Epätoivonen tyttöyst

Tarvisin vähä apuja. Poikaystäväni on ajoittain todella törkeä. Esimerkiksi tänään hän sanoli, kun kysyin että pitäiskiköl meidän laivalle parantamaan parisuhdettamme, niin hän sanoi siihen, että " joo mennään panemaan molemmat jotain toisia " todella törkeää?! sitten hän sanoi että ei vaan, mutta myöhemmin sanoikin taas?! Ja sanoi ettei kukaan minua edes huolisi? Miten ottaa selvää tästä. Äskön hän valehteli, että muka ärsytin häntä vaikkenn tehnty mitään hänelle. Nyt hän kyselee että jos joskus eroamme niin voimmeko harrastaa silti seksiä?! Miettäkiää tota!!! Neovja, vastauksia kiitos!!
Lisäksi hän kutsuu minau ajoittain öltätiksi! törkeää eikö?

203

22215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lovingthelife

Niin miksi siis olet hänen kanssa? Jos mun mies puhuis mulle noin, "et mennään panee muita" yms niin kenkää tulis niin, että heilahtais. Sitä saa mitä tilaa, jos antaa kohdella itseään huonosti ja on sellaisen ihmisen kanssa joka näin tekee, niin voi sitten vaan katsoa peiliin ja miettiä kuka siitä päättikään mitä kohtelua haluaa.

• miehen vinkki

"Nyt hän kyselee että jos joskus eroamme niin voimmeko harrastaa silti seksiä?!"

Just joo. Jätä tollanen kusipää joka ei arvosta sua eikä varsinkaan rakasta sua.

• ei täs muuta

Aloittaja tarvitsee uuden miehen jolla on käytös tapoja ja sellaen joka kohtelee naista normaalisti ja hyvin. Sellasen kuten minä!

• ei öltätti!

Muuten ihan normaalia mutta öltätiksi ei kyllä saa haukkua !

• w3456y7u
        ei öltätti! kirjoitti:

Muuten ihan normaalia mutta öltätiksi ei kyllä saa haukkua !

mikäköhän se öltäti on?

• luckyluke.
        w3456y7u kirjoitti:

mikäköhän se öltäti on?

Jollain on lukihärjö.

• Luomakunnan Kruunu
        miehen vinkki kirjoitti:

"Nyt hän kyselee että jos joskus eroamme niin voimmeko harrastaa silti seksiä?!"

Just joo. Jätä tollanen kusipää joka ei arvosta sua eikä varsinkaan rakasta sua.

Mielestäni poikaystävälläsi on terveet nuoren miehen mielipiteet, joiden ansiosta maamme isäpolvet saavat kumpujen kätköistä ylpeinä katsoa uusia poikiaan. Muista aina, että nainen on vain miehen kylkiluu, kuten raamatussa sanotaan! Ja myös: nainen vaietkoon seurakunnassa! Kaikissa uskonnoissa, myös musulmaaneilla, opetetaan kunnioittamaan miestä.

• törkeää kohtelua

Mies ärsyttää sinua että saisi suhteen päättymään. Hän ei enää rakasta sinua , ehkä jopa inhoaa, mutta ei pysty lopettamaankaan vaan pyrkii siihen että sinä saat hänen käytöksestään tarpeeksesi. Miksi olet tuommoisen miehen kanssa? Kuvitteles millaista olisi koko loppuelämä tuommosia kuunnellen?

• NO PE4RVERTS

SIMPLE ANSWER:

KICK OUT

• sdgsadgagsd

Kasvakaa 10 vuotta ja tuu sitten uudestaan narisemaan.

• epätoivonen tyttöyst

No, nyt oli eilen ja tänään kaikki hyvin, kunnes hän kauppareissullamme laulelee " sex with ex "!!!!! vaihtoon mies selvästi

• ggggggggrrrrrrrggggg

kaverihan on ihan täys kusi.pää

• King Corvax

Muistakaa kaikki kiltit äidin pojat, että tällaiset yllämainitut miehet ne saa naisia ja naiset vaan roikkuu ja roikkuu näissä naisissa! Kannattaa miettiä seuraavan kerran kun te olette "treffeillä" (lue terapiaistunnossa) jonkun naisen kanssa ja nainen valittaa että "mun exä oli täys mulkku". Kysy kauanko olivat yhdessä. Vastaus on yleensä vuodesta neljään vuotta. Niinpä... kenestä naiset kiinnostuu?

• totuus naisista.fi

niin totta, niin totta.

kannattaa kohdella naista kuin paskaa ja olet heidän silmissä kuningas. tuo "vähäx ne on sikoi" on vaan sellaista tunteiden purkua. todellisuudessa naiset arvostavat sitä kun heitä kohdellaan kuin paskaa.

• maggipeikko

ja ikää oli?

• kansivakka

Ikä alkuperäisellä on varmaan jotain alle 15v kun tuo kirjoitustapa ja virheet on ihan hirveitä.

Oletko jotenkin muutenkin vajaaälyinen. Tuollaisella kirjoitustaidolla ei kyllä parempaa poikaystävää saa. Eikä kyllä tuo sun poikaystäväkään.
      Ehkä pääsette panemaan ?? Mutta kun puhutaan ja keskustellaan silloin te putoatte porukasta pois.

• aikuinen mies

Sulla on keskenkasvuinen kakara miehenä vai?

• etniin

Miksi kuuntelet tuollaisen törpön mielipiteitä.
      Mene yksin laivamatkalle ja etsi kunnon mies sieltä. Tai,, taidat itsekkin olla yhtä törppö !

• jätä

ö-luokan mies!!!

• Etpä arvaa.

Jostain vajaaälyisesti hikoaja/tärisijä/änkyttäjästäkö sitten pitäisi kenenkään innostua? Naiset haluavat aivan muuta, jumalan kiitos...

• huhhuh.mitäyleistyks

Tiedät, mitä kaikki muutkin naiset haluavat....=). Naisia on monenlaisia, paniikkihäiriöinen, mutta taiteellisesti älykäs mies voi viedä jonkun muun kuin sun rakas systeri jalat alta.

• "törkyturvan uhri"

Sanoisin kokemuksesta ettei tuollainen puhe lopu vaan pahenee. Olin kihloissa törkyturvan kanssa joka "huuteli" toisista naisista ja juuri heidän panemisestaan, naisten ominaisuuksista ja ties mitä.Kuuntelin melkein kaksi vuotta ja jutut vain lisääntyi ja paheni. Avioliittoa ei tullut koska otin jalat alle ja loptein suhteen. Koska se toinen ei tajua miten paljon tuollaiset puheet satuttaa ei hän myöskään niitä lopeta. Ero sattui mutaa niin sattuu myös törkyturvan puheet. Nyt minulle kukaan ei enään puhu rumasti se on varma, otan jalat alle välittömästi. Niin olen onnellisempi.

• Todella ala-arvoista haukkua neuvoja tarvitsevaa..
      Poikaystäväsi on kanssasi vain seksin takia.

• uh ööööh?

Minkä takia naisen kanssa sit oltais? Pärjään yksinkin kaikin tavoin ihan hyvin, mutta välillä tekee mieli seksiä -> hankin naisen.

• DOORK
        uh ööööh? kirjoitti:

Minkä takia naisen kanssa sit oltais? Pärjään yksinkin kaikin tavoin ihan hyvin, mutta välillä tekee mieli seksiä -> hankin naisen.

Miksi et harrasta pelkkiä irosuhteita, jos et tarvitse naiselta muuta kuin seksiä?

Kuulostaa siltä, että haluat seksin lisäksi myös jonkun joka pitää sinusta huolta, kun et itse osaa keittää perunoita tai edes tiedä missä S-Market sijaitsee.

Mitä sinä siihen otat jonkun roikkumaan jalkohis, jos pärjäät ilmankin???

don't get it.

• PffffF
        DOORK kirjoitti:

Miksi et harrasta pelkkiä irosuhteita, jos et tarvitse naiselta muuta kuin seksiä?

Kuulostaa siltä, että haluat seksin lisäksi myös jonkun joka pitää sinusta huolta, kun et itse osaa keittää perunoita tai edes tiedä missä S-Market sijaitsee.

Mitä sinä siihen otat jonkun roikkumaan jalkohis, jos pärjäät ilmankin???

don't get it.

Jos tulee tarve vaikka pikapanolle niin ei sitä voi vaan mennä koputtelee naapurin ovelle ja kysellä olisiko vaimo paikalla.. Kun hankkii vakipanon jostain läheltä niin ei siinä pahemmin naista muuten tarvitse nurkkiin ottaa pyörimään.
        En halua puolustella uh ööööh? ta mutta minusta "Pärjään yksinkin kaikin tavoin ihan hyvin" kuulostaa siltä että kaveri osaa keittää perunat.
        Mitä alottajaan tulee niin ei taida tyttö olla kovin montaa kesää nähnyt vielä elämänsä aikana. Hyvä vaan että opit tunnistamaan "vaikeet" kaverit niin ei tule sitten 30-40v itku kun oot kihloissa semmoisen kanssa ja et uskalla erota koska siinä iässä ei enään ikätovereita löydy kumppaniksi (muita kuin ne jätetyt "vaikeet" kaverit)

• olen jo aikuinen

No voi on todella törkeetä....Ihan oikeasti, kukaan ei lähde laivalle parisuhdettaan parantamaan....ehkä ärsytit kun haluat lähteä parantamaan parisuhdetta mitä toinen ei edes halua, suoraa puhetta tuo on, eli ei todellakaan halua mitään suhdetta sinun kanssa.

• itse eronnut

Törkyturpa ei muutu!Tunnen monta naista joita häiritsee miehensä törkeä
      kielenkäyttö,vaikka ovat olleet liki 40v aviossa.Mieti mitä kestät ja mitä et.
      Kuulostaa siltä ettet ole valinnut kaltaistasi miesystävää.

• Pidä se

Pidä se sika !

• shitoon

Juu ja kannattaa alkaa itse puhumaan yhtä törkeitä. Sellainen testaa suhdetta kivasti. Se on kuitrnkin hankala jos olet niin ruma, ettet kelpaa muille. Pakko se sika on kuitenkin pitää.

• Provogatzuuni

Ei tuollaista olekkaan.
      Ettei vaan ollut vappusima liiaksi käynyttä?

• määmy

Lauseella "Ja sanoi ettei kukaan minua edes huolisi?" hän hakee itsetuntosi laskua ja lopulta alat itsekkin uskomaan olevasi ruma ja kukaan ei sinua huoli mikäli eroaisitte. Näppärä tapa saada toinen pysymään talutusnuorassa.

• vähän samaa kokenut.

Pakko sanoo että tulee tosta sun miehestä narstinen personallisuus häiriö mieleen kannatta paeta ja nopeasti ja niin kauas kun vain pääset.Henkinen väkivalta on vähintää yhtä paha kun fyysinen,ei se sun mies törkyturpa ole
        vaan todella häiriintynyt sairas ihminen,ja tohon sairauteen ei ole parannuskeinoa.

• Amina
        vähän samaa kokenut. kirjoitti:

Pakko sanoo että tulee tosta sun miehestä narstinen personallisuus häiriö mieleen kannatta paeta ja nopeasti ja niin kauas kun vain pääset.Henkinen väkivalta on vähintää yhtä paha kun fyysinen,ei se sun mies törkyturpa ole
        vaan todella häiriintynyt sairas ihminen,ja tohon sairauteen ei ole parannuskeinoa.

Paska ukko,heivaa pellolle.Kukaan toista ihmistä arvostava,ei sano leikilläkään tollaista.Ihan syvältä koko mies.Parempia löytyy.

• hoohhoo

eihä laival muuta tehäkkään ni itekkähän sie törkeyksiä ehotit ku laivalle muka suhetta parantamaan eihä siitä muuta voi pääelläkkää ku just tuon mitä miehes sano.

• ???????????????

"Epätoivoinen tyttöystävä"...jätä se kundi. Mä en ainakaan tollasta urpoa kattoa päivääkään. Vaikuttaa todella epäkypsältä tapaukselta. Ilmeisesti hän ei edes haluaisi seurustella kanssasi vaan harrastaisi mieluusti muitakin siinä sivussa. Hänelle ilmeisesti on tärkeää vain seksi kanssasi...että jos se jatkuisi erosta huolimatta niin kaikki olisi hyvin. MIKÄ URPO!!

• niinpä juu

"Ilmeisesti hän ei edes haluaisi seurustella kanssasi vaan harrastaisi mieluusti muitakin siinä sivussa."

On näitä kolmekymppisissäkin. Sääliksi käy jos on nykyinen nainen/naiset jossain eräälläkin miehellä. :)

• ie

Omaa tyhmyyttä, jos kehtaa olla tuommosen nuljakkeen kanssa.

• aikuinen nainen 41

Näytä miehelle kuinka törkeästä käytöksestä joutuu maksaman eli anna miehelle kylmän viileästi kenkää. Et kai tosissasi ole niin rakkauden nälkäinen, että viitsit kuunnella moistaa pa...kaa!?!

• rohkeasti vain

No heitä menemään.

Luulen että saat muutakin seuraa jos tuokin kelpasi.

• Suosittelen, että etsit itsellesi toisen, olet ansainnut parempaa. Tuollainen poikaystävä heikentää itsetuntosi niin, että lopulta tunnetkin olevasi ala-arvoinen. Missään tapauksessa ei pidä jatkaa seksisuhdetta tällaisen kohtelun jälkeen. Kesä on tulossa, älä pilaa sitä ikävän poikaystävän kanssa. Laittaudu kauniiksi, ota uusi kampaus ja kivoja vaatteita, mene yksiksesi liikkeelle ja huomaat, että lukemattomat kivat miehet arvostavat sinua ja haluavat tutustua sinuun.

• 1222222222

Mulle on entinen miesystävä vihjaillut toisista naisista. Kerran. Sanoin sille, että "no, mikset mene samantien" ja lähdin pois. Tyyppi oli muutenkin ollut pidemmän aikaa niin ärsyttävä, että toi oli viimeinen niitti.
      Parikin miestä on riitatilanteessa haukkunut jotain kohtaa ulkonäössäni, niin olen sanonut: "kato peiliin, tän tasoisia sä saat - sinuna olisin ihan hiljaa".
      Aloittaja, et tee tuollaisella miehellä yhtään mitään. Kuvittele, haluaisitko hänen kanssaan lapsia, joiden kuullen hän heittäisi tuollaisia kommentteja. Kuvittele hänen heittävän tuollaista tekstiä äitisi, sukulaistesi, ystäviesi ym. kuullen ja mieti, haluatko sellaista - koska niin tulee tapahtumaan myöhemmin.
      Kunnioita itseäsi, koska vain siten muut alkavat kunnioittaa sinua. Lähde. Tuommoisen voi jättää vaikka pelkällä tekstarilla, ei enempää ansaitse. :)

• llkjiiiiiii

Kannattaa kuitenkin kertoa, miksi haluaa erota. Tommosella miehellä on paljon kehittymisen varaa, parempi vain ettei kyseinen mies tee samoja virheitä seuraavassa suhteessa. Vaikkei kundi ottaisi heti opikseen, voi hän alkaa miettiä sanomisiaan joskus myöhemmin elämässään.

• nainen.

Heh, hyviä kommentteja oot sanonut miehille. :) Nautin kuin luin niitä.

• Heh!!hee

hah hah! TOi oli hyvä! " Tän tasoisia sä saat" Hitsi kun oisin tajunnu sanoa ite! ;D OIVA!!

• just joo
        llkjiiiiiii kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin kertoa, miksi haluaa erota. Tommosella miehellä on paljon kehittymisen varaa, parempi vain ettei kyseinen mies tee samoja virheitä seuraavassa suhteessa. Vaikkei kundi ottaisi heti opikseen, voi hän alkaa miettiä sanomisiaan joskus myöhemmin elämässään.

Joopa joo - tuollainen ansaitseeki lyödä päätänsä seinään vaikka koko loppuikänsä - ja ihmetellä sit kuinka kukaan nainen ei jaksa hänen kans pidempään. Ei mitään selityksiä kehittyköön muiden kaltaisiensa kans omaan tahtiin.

• kokemusta on

Hän yrittää päästä eroon sinusta kaikin keinoin ja vihjailee erolla, kun ei uskalla sanoa päin naamaa. Et voi luottaa tähän ihmiseen, ja jatkossa sama jatkuu. Etsi luotettavampaa seuraa. Minulle on käynyt monesti niin... ja tiedän nämä kuviot varsin hyvin. Elämä antaa kuitenkin oppinsa takaisin näille miehille.
      Hän haluaa vain intiimiä kanssakäymistä sinun ja muiden kanssa. Hän ei pidä vakavana suhteena. Valitettavasti näin. Muista että olet arvokas, hyvä ja löydät takuulla muuta seuraa jatkossaa.
      Pelimiehen alku? Onko hän isästään ottanut esimerkin? Vaiko muualta saanut vaikutteensa.

• ei saa selvää

minau öltäti ? Täh.

• Respectiä!

Poikaystäväsi on todellakin törkeä. Meinaatko viettää seuraavat vuosikymmenet todella tuommoisen kanssa! Jos ei kaveri tajua edes anteeksi pyytää, niin ei muuta kuin goodbye! Älä hukkaa nuorta elämääsi ihmiseen jossa ei paljon potentiaalia ole. Ja suosittelen: älä todellakaan jää roikkumaan mihinkään säälittävään seksisuhteeseen hepun kanssa jota et varmastikaan halua lapsiesi isäksi. Mieti! Tsemppiä!

• Rakastaa rakastaa

Kyl se siitä rauhoittuu. Tämähän on kuin kertomus minusta 62v. ja 44v. vaimostani. No ainoastaan päissäni olen tuollainen. Kaiken se kestää,kaiken se kärsii. Rakastaa vielä lähes 20v. jälkeenkin.

• just joo

Onneksi sulla on nuori vaimo - ehtii hakee vielä sellaisen miehen joka ei edes humalassa oo törkyturpa.

• anneliini...

jos on sellanen hyvä astumaa...niin kannattaa jatkaa seksi merkeissä....niitä on nykyään hyviä asjutia harvassa...

• nakkaapihalleäkkiä

jos "parisuhde" on jo tuossa tilassa ,suosittelen teille pikaista eroa!
      Tuollaisen paskiaisen kanssa sinun ei kannata haaskata enempää aikaa ja vaivaa!
      Saat kohta lättyyn siltä jos jatkat,kuulostaa juri sellaiselle tyypille joka jossain vaiheessa alkaa hakkaa sinua..
      Osta jätkälle risteilylippu ja toivota hyvää matkaa!

• onneksihh

vastenmielistä suomilehmää ei tarvitse kelpuuttaa.
      Ollaan kovastikin esittämässä erilaisia vaatimuksia miehen suhteen, vaikka
      sieltä peilistä tuijottaa takaisin 100kg persjalkainen sidukkaa kittaava
      emakko hyi prkele!!!!

• Behemot

Mene soomimies peilin eteen ja sano "hyi per-kele mikä hippo"

• tonneiksi

Onneksi vastenmielistä suomisonnia ei tarvitse kelpuuttaa, ei mihinkään..
        Ollaan kovastikin esittämässä erilaisia vaatimuksia naisten suhteen, vaikka
        sieltä peilistä tuijottaa takaisin 150kg persjalkainen sidukkaa kittaava
        sovinisti jolla prinssinnakki navan alla,hyi preekele!!!!

• Pirkko V.

Joko sinun itsetuntosi on onnistuttu painamaan niin alas, että jatkat tuollaisen kanssa? Kuuluuko myös fyysinen väkivalta kuvioihinne tuollaisen henkisen väkivallan lisäksi?

Ehdotus:
      taita paperi kahteen osaan ja kirjoita toiselle puolelle suhteenne kaikki hyvät puolet ja toiselle suhteen huonot puolet. katso kummasta listasta tulee pitempi ja toimi sen mukaan.

• Epätoivonen tyttöyst

Olen alukperäine kirjoittaja, ja minusta o todellä törkeää että irvailette mulle. Kyselin vaan neuvoija kuinka toimia. Tilanne ei ole paratunnut!!!!

• Pihtaava Tarja

Kuulostaa ehkä erilaiselta, mutta ala pihtaamaan! Siinä punnitaan mies. Joko se lähtee tai matelee edessäsi. Naisten ainainen kikka!

• arvostus puuttuu

Olet saanut monta hyvää neuvoa (ja monta huonoa). Joka tapauksessa miesystäväsi ei arvosta sinua. Voit sanoa sen hänelle ihan suoraan. Jos ihmiset eivät arvosta toisiaan, niin suhdetta ei kannata jatkaa, sillä arvostus ei lisäänny myöhemminkään. Te molemmat haaskaatte aikaanne olemalla toistenne kanssa.

• 40v rouva

Osta siveysvyö ja pakota pitämään sitä.Ääni muuttuu kellossa hyvinkin nopeasti tai sitten vaan eroatte.
        Minä pistin mieheni sivysvyöhön:

• Kaalepin valjaat
        40v rouva kirjoitti:

Osta siveysvyö ja pakota pitämään sitä.Ääni muuttuu kellossa hyvinkin nopeasti tai sitten vaan eroatte.
        Minä pistin mieheni sivysvyöhön:

Mutta hyvä rouva nythän ei karjusi pääse enää.Hmm.Sikansa tyköön.

• isänsätytär

Mitä samanlaista on omassa isässäsi ja tässä ketkussa?
        Sama ilmapiiri? -Kotoinen olo...

• Single...yet

Nakkaa pihalle, kuka tuota jaksaa?

• on se kumma kun naiset viittii roikkua tollasissa miehissä ja sit naristaan et miehet on iha paskoja ku ite valitaan se mulkku mies, varmasti jopa pienestä suomesta löytyy kunnollisia ja kilttejä miehiä mutta jostain kumman syystä naiset jättää ne huomioimatta, niillä kun ei ole tarve esittää mitään roolia...

PS...löytyy treffipuolelta samalla nimimerkillä

• Feministi-

PELKKÄ kiltteys tai kunnollisuus ei sytytä. Pitää olla muutakin johon ihastuu. Se ei tarkoita että nainen haluaa pelimiehen taas.

• Kypsä emäntä

Voi hyvä hytynen.
      Eikös sulla oma järki sano mitä pitää tehdä?

• 3243243232

Turhaa kait on olla tuollaisen tyypin kanssa joka haukkuu sinua?

Ei taida tyyppi haluta juurikaan olla sinun kanssasi koska jo etukäteen tiedustelee tuosta "seksi"-mahdollisuudesta. Tässä tapauksessa siis on ajatellut jo jonkun aikaa eroamista....

• kattele muualle

Mies on jo jättänyt sinut. Hän ei ole vielä löytänyt uutta ja siksi hän on kanssasi vain seksin takia, sillä hän ei halua olla välillä ilman naista. Monet miehet ovat sellaisia.

• keväätär

Jätä hänet, sillä pystyt parempaan. Kulutat vain aikaasi tuollaiseen tomppeliin. Ihan oikeesti..ala hakemaan asuntoa ja lähde hänen luotaan. Jos hän jo tässä vaiheessa käyttäytyy tuolleen, niin en todellakaan usko, että on ollut sinulle uskollinen koskaan. Tiedän mistä puhun, sillä jätin miesystäväni epärehellisten puuhailujensa takia. Seurustelin hänen kanssaan lähes 3 vuotta ja epäilin häntä koko ajan ihastumishuuman mennessä ohi. Hän on nettiriippuvainen, joka kaljapäissään luuli itsestään suuria ja sitä kautta sai yöksi ja vkonopuiksi seuraa. Jos olisin asunut hänen kanssaan, ehkä kaikki olisi ollut toisin. Minä hölmö hyväuskoinen..nyt vituttaa. 3 vuotta hänen kanssaan olivat turhia. Lähde sieltä hyvä ihminen, ellet halua sairastua!!!

• Voi voi

Heh heh, jos et tiedä vastausta sitten olet ansainnut hänen seuransa...

• oikea mies

olet jostain hankkinut itsellesi jonkun hoidettavan.olet ryhtynyt sijais äidiksi jollekki adlh jupille.heitä pellolle tollanen kesken kasvunen rääpäle.ja hanki hyvä ihminen elämä.hanki oikea mies joka vie eikä vikise.

• 15+5

Tiedän, että se on vaikeaa, mutta lähde, lähde, lähde. Tuo ei lopu ikinä!

• Toisenlainen mies

Niin onko tässä sellainen klassinen tapaus suomalaisesta naisesta, joka on mukamas löytänyt sen elämänsä prinssin....
      Mietihän tyttö vähän järjen kanssa, että kannattaako tollaiseen "roskaturpaan" mitään edes panostaa. Taidat olla aika saamaton tyyppi, jos tuollaista jaksat ja kestät.
      Ei kukaan itseään kunnioittava hetkeäkään tuollaista kuuntelisi saatika edes katsoisi.
      Heitä moinen paska pyörimästä ja aloita oikea elämä !!

• Törkyturpa itsekin

Suurin osa täällä kirjoittelee vain huvikseen ja ilkeyttään älä välitä.

ENhän teitä tunne - voin siis olla väärässäkin, mutta...

Mies on jostain syystä epävarma suhteestanne, ehkä uskollisuudestasi. Ei uskalla sanoa suoraan, koska pelkää että tulkitset sen heikkoudeksi. Yrittää irvailla, naljailla tai vitsailla asiasta ohimennen. Kova tarve tuntuu olevan puhua siitä. Ota asia VAROVASTI puheeksi. Varaudu ottamaan lisää törkyä vastaan - ei tunnu sinua kunnioittavan - voi kyllä rakastaa. Pysy itse vahvana.

• Jätä se luuseri

Taitaa olla niin että siitä puhe mistä puute. Tyyppi haluaisi vielä elää viliä sinkkuelämää, mutta ei osaa elää yksin.

• Törkyturpa itsekin

Suurin osa täällä kirjoittelee vain huvikseen ja ilkeyttään älä välitä.

ENhän teitä tunne - voin siis olla väärässäkin, mutta...

Mies on jostain syystä epävarma suhteestanne, ehkä uskollisuudestasi. Ei uskalla sanoa suoraan, koska pelkää että tulkitset sen heikkoudeksi. Yrittää irvailla, naljailla tai vitsailla asiasta ohimennen. Kova tarve tuntuu olevan puhua siitä. Ota asia VAROVASTI puheeksi. Varaudu ottamaan lisää törkyä vastaan - ei tunnu sinua kunnioittavan - voi kyllä rakastaa. Pysy itse vahvana.

• astalova

voi olla että et saa muutakaan mutta ei tämäkään mies sinua rakasta, pois vaan

• Judge & Jury

Ratkaisu: Mene sinne laivalle, pane mahdollisimman äkkiä jotain toista miestä ihan avoimesti. Sen jälkeen kun homma on hoidettu eikä oma kundisi ole todennäköisesti vielä ehtinyt tekemään mitään (tuskin edes osaisi) seuraa häntä kuin hai laivaa ja torpeedoi hänen kaikki yritelmänsä tutustua toisiin naisiin. Saat samaan hintaan arvostamattoman kusipään pois elämästäsi ja annettua vähän nenilleen hänen omilla lääkkeillään.

• tosi on

Pelkkä vätys koko jätkä,potki pellolle,tollanen ,joka ei osaa naisia kunnioittaa,on niitä kunnollisiakin,tollanen jäbä tartte kuin barbaran.

• 10+5

jos tää on vitsi niin nauran, jos on totta JÄTÄ SE!

• yök

Sillä on aivot häiriintynyt. Jätä se. Ei noin puhuta.

• jv

heitä helvettii sellanen pelle

• jj

heitä pois

• se toinen mies

Kysy vaikka äidiltä neuvoa tai anna äidin seuraava valkata. Tämän päivän uusavuton ei osaa edes kumppania hakea. Vaadi vaikka elämänlaatua ja käytöstapoja.

• vesa.honkaheimo

ilmeisesti olet valinnut väärän poikaystävän jolla ei ilmeisesti oikeita tunteita sinua kohtaan,kehotan eroamaan mahd pian tosta suhteesta ennenkun sattuu!!!! Nöin vanhana herrasmiehenä kunniotan kauniinpaa osapuolta ja tuo poikaystäväsi ilm ei et tavat kunniaan ja jos toisella ei niitä ole ni ehkä panee miettimään eikös...

• yvel

Laita ukko kierrätykseen, ja laita haku päälle. Maailma on miehiä täynnä. Kokemusta on.

• potkut vaan tollasille ukoille persuksille
      itsekin nähnyt niin usein ikävää kohtelua naisia kohtaan esim viimeksi eilen
      baarissa joku ukko oikeen nälvi tyttö ystävälleen että toinen alkoi itkemään
      vittu mikä sika

• Tosi rakkautta

Jos ei ole kunnioitusta ja luottamusta - ei ole sitten mitään muutakaan.

• narnari

Jos tuollaista pitää kysellä täällä ,on jokin pahasti vialla myös sinun itsesi suhteen.
      Älä ole naiivi ! Vakka kantensa valinnut!

• Kunnon mies

No, itsehän olet miehesi valinnut, joten kärsi nyt mukisematta, kun ei kerran kunnon miehet kelpaa.

• herätys naiset

Yritä nyt hankkia hyvä ihminen sellainen poikaystävä, joka osoittaa sua kohtaan jotain kunnioitusta. Tuollaisia p-läpiä ei pitäisi päästää edes samaan huoneeseen sun kanssa. Ei naisen pidä alistua noin törkeään käytökseen miehen taholta.

• okkigaam

Miehiä tulee ja menee tuollaisia. Säilytä sinä omanarvontuntosi ja lemppaa koko tyyppi.
      maagikko

• JÄTÄ SE PELLE!!!

hei herätys onko tää jätkä joku ihan kakara vai ?! c'mon, jätä se nyt heti ! se ei välitä susta tippaakaan, eikä varsinkaan rakasta sua. JÄTÄ SE!!!

• runner_man_vm.86

Kannattaisko sunki ottaa se kunnon mies tollasten räkänokkien sijaan?

• Krisse88

Kirjoita tekstisi uudestaan, kun oot selvinpäin. Tosta ei saa selvää edes suomalainen lukija.

• olette kuonaa

Vaikutat whitetrash-kakaralta ja "poikaystäväsi" kanssa. Sori, mutta kirjoitustyyli paljastaa kaiken. Olette täysiä nollia. Toivon myös, ettei kumpikaan teistä koskaan tule lisääntymään.

• Sika. Mikä sika, potki pihalle elämästäsi

• kiitos ja moi

Säälittävä tuollainen mies! Ei tuohon muuta voi sanoa kuin että JÄTÄ SE!

• K.OKENUT

SE, että väittää, ettet saa uutta seuraa on täydellistä henkistä alistamista ja itsetuntosi nujertamista: EI PIDÄ PAIKKANSA: SINÄ SAAT UUDEN, KOSKA VAIN TAHDOT. ET TODELLAKAAN ELÄ YHTÄ VARTEN - JA VARSINKAAN TÄTÄ TYYPPIÄ VARTEN. AIVAN TAKUULLA SAAT IHANAN UUDEN ELÄMÄN.

• Qqqqqqqqqq

Jätä se törkyturpa.

• Tekopeli

Näitä iänikuisia tekaistuja juttuja! Nainen kyllä aina saa miehen jos kelpaa!

• Happila 123

Ukko vaihtoon!!

• törkyturvasta eroon

Potku persuksille tuollaiselle törkyturvalle! Älä enää yhtään kuuntele ja katsele miestä, tai oikeastaan keskenkasvuista sellaista! Ota jalat allesi ja juokse pois, äläkä katso taaksesi! Tulet varmasti vielä löytämään sinua kunnioittavan kaverin!

• kannatta miettia,siitä että onko se sen arvoinen omasi????

• mo

huh törkeää jätä tuollainen sika

• zxz.

Äsken.. Tässä sen taas näkee, että juntit saa aina naisia.

• kanki 78

Jätä se kusipää ja tule mun kainaloon!!
      Olen aina valmis harrastamaan seksiä,
      ;)

• ?????

Taidat vitsillä kysellä tuollaisia. Jos aloittajan kertomus on tosi niin aloittaja on joko yksinkertainen tai muuten vain höynäytettävä. Jätä tuollainen mies. Sehän on aivan torvi.

• huh.

Lopettakaa aloittajan haukkuminen. Ei kukaan voi tietää mitä miehet ovat nuorena ja rakkaus on sokea muutenkin. Mun mielestä on törkeää pitää muita heti aina yksinkertaisina tai höynäytettävinä... lopettakaa se aikuiset ihmiset.

• "niin makaa kuin petaa" ,. ootas tuli toinenki mieleen ,.
      "ei ne kaikki miehiä ole jotka pöksyjä kantavat" ,.

• sinkku mies

Tervehdys. Anna ukolle kenkää ja sano sille että sua ei koko äijä kiinnosta ja että et harrasta enää yhtään mitää hänen kanssa se on sulle parasta ei kannata seurustelua jatkaa jos ihminen rupeaa käyttäytymään noin törkeästi sinua kohtaan. Ajattelen vain sun parasta

• sinkku mies

Ja teille jotka ehdotatte että tuu tänne niin harrastetaan seksiä..Eipä tuo seksin harrastaminen maailman tärkein asia ole. Tule tänne mun kainaloon saat kiltin rauhallisen ja raittiin äijä kaverin joka tekee ruuan ja siivoo yms...

• Taas tätä paskaa

Mee sinne laivalle ja kato "huoliiko" kukaan. Piristyt varmasti.

• koo

Pitäisköhän siun ensin miettiä selvinpäin ennen kuin humalassa kirjoittelet. Esim. sanoili, pitäiskiköl, vaikenn tehnty, minau, tyttöyst..

Ehkä kannattais ensin selvittää pääsä ja vasta sen jälkeen miettiä noita ja täällä kysellä. kuullostaa niin toivottomalta elämä, jos tänne pitää kirjoitella lue rivienvälistä ettet pysty itse ajattelemaan, vaan kyselet täältä provosointia ( itsekkin), ohjeita omaan elämääsi. Itse et pysty olemaan sinä ittesä, vaan menet toisten mukana, mitä sulle sanotaan.

Ettekä varmaan käynneet laivalla juomassa mitään alkoholia?

Jos olet tosissasi. Lopeta heti tuommoin suhde! Tunnut kirjoittelun tyylistä olevan nuori. Löydät kyllä arvoisesi MIEHEN (en huutanut) vielä. Älä jää tuhon ihmiseen, siitä ei tule muutakuin paskaa niskaan loppujen lopuksi. Elä ole enää mikään tyttöystävä. Löydät ihan sata varmasti sen oikean, kuka kohtelee arvoistaan naistaan herrasmiehenä. Tietenkin erikseen, jos haluat tuollaisen ihmisen. Sinä päätät kuitenkin kenet hyväksyt rinnallesi. Sinähän olet tuonkin valinnut kummalliseksi poikaystäväksesi.

• työtön häviäjä

Arvostelet toisen kirjoitusta luetellen tämän kirjoitusvirheitä... Ymmärrän kyllä sen että ne saattavat pistää silmään, mutta eipä tuo omakaan tekstisi mitään laadukasta ollut;

"pääsä", "kuullostaa", "rivienvälistä", "ittesä", "käynneet", "tuommoin", "tuhon ihmiseen", "muutakuin", "sata varmasti", "arvoistaan naistaan"...

Lisäksi oli koko joukko outoja epäjohdonmukaisuuksia lauserakenteissa ja sanajärjestyksissä, tyyliin "kuka kohtelee arvoistaan naistaan herrasmiehenä"

ja

"kuullostaa niin toivottomalta elämä, jos tänne pitää kirjoitella lue rivienvälistä ettet pysty itse ajattelemaan, vaan kyselet täältä provosointia ( itsekkin), ohjeita omaan elämääsi."

Huhhuh. Pakko lukea päivän uutiset äkkiä ettei nuo sana- ja lausehirviöt jää päähän kummittelemaan.

H3eitä mäkeen tommonen URPO....kyllä noita on nähty ja noita piisaa.....

• ...

Vakka kantensa valitsee. Poikaystäväsi on aivan yhtä typerä, mitä sinä olet itsekin. Ei voi vaatia itseään älykkäämpää seuraa, joten ole nyt vain tyytyväinen, että sinulla yleensä on joku poikaystävä.

• kiertoonvaan!

halpahalleista saa kynnysmattoja parilla eurolla, osta tyypille semmoinen. Arvosta itseäsi ja lopeta moinen suhde!
      Mulla jysähti vasta äskettäin kuinka tyhmä olin, kun annoin kohdella itseäni juuri tuolla tavoin!
      Onneksi pääsin eroon moisesta ässhoulesta.

• Yualle

Missä oikein törmäätte ja pariudutte näihin arseihin...? Saiskos ihan mielenkiinnosta kysäistä?

• ÄLLITÄLLI

Lemppaa se jätkä ulos ja vähän äkkiä!! Saat paremman, usko pois. Poikaystäväsi on idiootti ja kusipää sekä kaiken lisäksi uskoo itsestään liikoja. Ulos se jätkä ja vähän äkkiä

• olikohan aiheen alottaja ihan selvinpäin tätä kirjottaessa... teksti on meinaan sen verran täynnä noita kirjotusvirheitä että hyvä ku edes selvän sai siitä mitä luki.

• hanniballit

Jos ihminen on järkyttynyt ja kauhuissaan, ei siinä Runebergin tekstiä synny !
        Aloittajan täytyy ilman muuta jättää sikaukko. Parempiakin on tulossa, etenkin kun nykyinenkin viittaa naisen hyvän seksin laatuun. Minäkin liikun vielä vapaana.
        Ukot nyt tillittää kanavilta ja netistä pornoa, ympäri kaupunkeja on strippiluolia maksuhuorineen ja thaihuoraamoja lähemmäs kahtasataa myymässä revaansa.
        Sen takia suominainen päätyy lopulta ulkolaiseen mieheen, ei muslimiin läheskään aina, niinkuin täälläkin aina luullaan.

• 130

Niin on kyllä suurin osa vastaajienkin teksteistä... 90% tänne kirjoittaneista jäänee ÄO:ssa alle keskiarvon.

• Vie tyyppi ongelmajätelaitokselle, tipauta autosta ulos ja sano, että palautin sut luonnon kiertokulkuun. Kaasuta pois. Ei tuommosta tartte sietää.

• Äijämeininki

Jätkän täytyy olla tosi kovatasoinen kun sillä on varaa olla rehellinen naiselleen.

Tai sitten se on tyhmä ja/tai kokematon...

• Yualle

Normisettiä. Monelle miehellä laivahommat assosioituvat satunnaissuhteiksi.

Eri asia olis, jos johonkin Roomaan tai Pariisiin ois menossa. Ne on romattisia paikkoja, verrattuna johonkin ruotsinlaivojen hikiseen ja kusiseen hyttiin jossain autokannen alapuolella...

• säpinä suhonen

Taikkuhorot antaa rahasta joka jannulle. Sellaisen saa laivaltakin. Tosin jokunen kesä sitten suomipoika katosi laivalta ja se oli nähty viimeiseksi aasialaisvosujen seurassa. Herättää kyllä miettimään. Venakot menee mennentullen tihrusilmien ohitse.

• qweqwe
        säpinä suhonen kirjoitti:

Taikkuhorot antaa rahasta joka jannulle. Sellaisen saa laivaltakin. Tosin jokunen kesä sitten suomipoika katosi laivalta ja se oli nähty viimeiseksi aasialaisvosujen seurassa. Herättää kyllä miettimään. Venakot menee mennentullen tihrusilmien ohitse.

No way. Aasialaiset on söpöjä. :)

Eri asia ehkä sitten ne jotka vaivautuu tänne asti tulemaan... länsimaihin muuttaminen rahan perässä tarkoittanee yleensä materialistista luonnetta. Mieluummin ottaisin jonkun joka ei ole tänne muuttanut. Pitäisi vaan sitten itse muuttaa sinne...

• Haloo!

Miks ihmeessä oot tollasen ihmisen kanssa??? Eihän sillä oo minkäänlaista kunnioitusta sua kohtaan! Jätä se, mitä pikemmin sen parempi!!!!

• Roistoakka

Sinä osoittauduit húumorintajuttomaksi. Toisekseen jos poikaystäväsi kuittailee sinulle, johtuu se vain ja ainoastaan siitä että puhut hänestä selän takana pahaa jatkuvasti. Toisekseen kukaan ei halua että parisuhteen ongelmia tuodaan kaiken kansan pällisteltäväksi. Parasta olisi jos jättäisit poikaystäväsi, se olisi poikaystäväsi etu, sillä ilmeisesti rakastaa sinua liikaa potkaistaksesi SINUT pihalle. Jos te jatkatte yhteistä tulevaisuutta, niin teistä tulee se pariskunta joka juoksee parvekkeelle huutamaan jotta koko kortteli saa tietää teidän turhanpäiväiset riitanne. Sinä saatat aiheuttaa alkoholismia poikaystävällesi pitkän ajan tähtäimenä.

Poikaystäväsi on ilmeisen älykäs, koska tiesi heti että ei ole mitään "romanttisia risteilyjä", risteilyt ovat vain irtoseksiin, halpaan viinaan ja örveltämiseen tarkoitettuja. Luultavasti olit valmis itse testaamaan onko sinulla vielä vientiä.

• Raija5

Onko sinulle tuttu termi: Narsistinen luonnehäiriö?
      Kuulostaa silta. Toisen mollaaminen ja toisen itsetunnon murentaminen eka merkit. Sitten seuraa kontrolloimista ja vähite llen pahoinpitelyä. Kauheeta, jos erehtyy hankkimaan lapsia sellaisen kanssa, sillä kohtelee myös lspsia yhtä huonosti. Monet on menettäny henkensä narsistin uhrina.Pakene, jos vielä voit!

• kenkenkää

Voi sinua. Tuollainen ei muuten koskaan muuta kuin pahenee, niin että annahan kenkää, eläkä ole enää missään tekemisissä tuollaisen tyypin kanssa. Hyi!

• sikapossu78

naisen paikka on keittiössä.

• Sä valitset poikaystäväsi...
      Jos pidät hänestä niin harkitse tuota ilmiselvää kimppakiva ehdotusta. Hyvää se tekee kumminkin...

• kenelle hyvää ?

Sille ukolle ainoastaan, koska se on narsisti ja seksiaddikti. Ei naiselle eli aloittajalle.

• PhantomQ

Vitun urpot!!!! AP on selvästi feikki. Täällä se Tamppoonimies taas esittää naista ja kalastelee lisää lukijoita palstalleen http://keskustelu.suomi24.fi/node/10523374. Herätkäähän nyt viimeikin hyvän ihmiset!!!

• mai pen rai

Tulitko taas puolustelemaan aasialaista panokonetta ?

• Ozbourne

Huvittavaa, että tyyppi suunnittelee suhteen lopettamista vielä varmistelee seksiä suhteen päättymisen jälkeen. Kaverilla pelkoa, että tavaran saanti ei ookaan varmaa, jos heivaa tämän aloittajan.

Mutta mielestäni sinun kannattaa ottaa pitkät tästä suhteesta. Ansaitset parempaa.

• ei puolusteltavaa
        mai pen rai kirjoitti:

Tulitko taas puolustelemaan aasialaista panokonetta ?

Aasialaispanot on kouluja käymättömiä, kielitaidottomia ja sivistymättömiä. Sama poraako patjaan reiän ja jyystää sitä kun sortuu johonkin kaiken arvostelun alapuolelle.

• 1+23

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin

• Jos tuota aloitusta ei ole lykätty tänne vain siksi, että näkisi miten tyhjästä nyhjästään pitkä ketju, on sen kirjoittaja täysin vailla omanarvontuntoa.
      Jos ei ole lattiarätti, ei kannata suostua rievuksi, johon mennen tullen pyyhitään kuraiset saappaat.

Jos tarinasi on totta, tee pesäero mahdollisimman nopeasti !
      (Mieluummin jo eilen tai toissavuonna!!!!)

• keittiöpsykologi

Hyvä epätoivoinen tyttöystävä

On ikävää, että olet joutunut törkeän kohtelun uhriksi. Miesystävälläsi on selväsi ote sinusta, lienee narsistinen luonne, kun annan kohdella itseäsi ko.tavalla. Muista, että vika ei ole sinussa, vaikka mies antaa niin ymmärtää. Suosittelen, että sanot suoraan miehelle, että hän on loukannut sinua syvästi, ja että et anna sen jatkua. Eroaminen on vaikeaa ja se sattuu, vaikka olisi kuin huonossa suhteessa tahansa. Siitä huolimatta suosittelen sitä, koska mies vaikuttaa olevan kiinnostunut sinkkukesästä. Tsemppiä elämääsi! Läydät vielä miehen, joka kohtelee sinua arvokkaasti, vaikkei se tällä hetkellä siltä tuntuisikaan.

On paljon ihmisiä, jotka elävät vuodesta toiseen huonossa suhteessa, uskotellen itselleen, että kyllä hän muuttuu. Kymmenen vuoden kuluttua, kun katsoo suhdetta taaksepäin, asiat eivät ole muuttuneet, tai ainakaan parempaan suuntaan. On myös poikkeuksia, n.3 %, jotka ovat hakeutuneet yhdessä parisuhdeterapiaan ja saavat asiat järjestykseen/suhteen toimimaan. Mikäli teidän molempien mielestä terapia ei ole järkevä ratkaisu, silloin ero on varmasti paras vaihtoehto. Ilmaista parisuhdeterapiaa tarjoavat seurakunnat. Se on veloituksetonta ja ei tarvitse olla ev.lut kirkon jäsen saadakseen apua. On myös yksityisiä terapeutteja, joilta saa apua, mutta se maksaa paljon.

Sitten viestiketjun vastaajille: Jos joku on oikeasti tällaisessa tilanteessa, jo itseluottamus romutettuna ja vailla apua, luuletteko ilkeillä kommenteillanne auttavan häntä??!! Tuskin tänne kukaan ihan huvikseen kirjoittelee omasta elämästään ja varsinkaan parisuhteestaan, toivottavasti. Joskus on helpompi hakea apua keskustelupalstoilta, kun parisuhdeterapiasta tai vastaavasta. Täälläkin saattaa olla terapeutteja, jotka voi antaa ihan rakentavia vinkkejä. Ja laivoille on ikäraja pääsääntöisesti 21-vuotta, eli ei hän mikään ihan tyttönen luultavasti ole.

Aurinkoista päivänjatkoa!

• Onnellinen vaimo :)

Enpä huomannut sinun tekstiäsi ennen kuin itse kirjoitin vastausta.

Kerrankin ihminen jolla on sydän sekä aivot ;)

JOKAINEN meistä varmaan on saanut rakkauselämässään iskuja! Ihme ettei porukalta heru ymmärrystä!

Hyvä pointti tuo ikä laivoille ;) En tajunnut ite!

• Halikundi

MIKSI ????

miksi olet tuollaisen miehen kanssa ?

Ja, jos haluat parempaa, mikset laita yhteystietojasi, niin voisin tulla kanssasi treffeille - sitten sinulla olisi hellä ja rakastava poikaystävä eikä tuollaista törkyturpaa !

Mutta jos et halua tutustua minuun niin itsepä sitten valitse loppuelämän törkyturpasi kanssa !

ps. mut saa kyllä aviomiehekseenkin, jos osaa arvostaa mun helliä halauksia, ja sitä, että saisit nukkua vaikka jokaisen yösi hellästi sylikkäin mun kanssani.

• samanlainen karju

Jooo on määkin vapaana ja ihan poimittavissa enkä taatusti oo uskoton. Vain suomalaisille naisille.

• svoityqt98yc4

Hyi hitto, että osaa olla imelä yritys. "Halikundi". Brrrrr!

• jepajeeee

Voi, että tuota teinisuhteilua. LOL

• Onnellinen vaimo :)

NYT ON PAKKO munkin sanoa oma mielipiteeni asiaan, muutaman kerran elämässäni olen edes vaivautunut tänne kirjoittelemaan.

Toivottavasti sinä "EPÄTOIVOINEN TYTTÖYSTÄVÄ" luet tämän.

Ensiksi, olen todella pahoillani että nämä "viisaat" sinua neuvovat suomalaiset eivät omaa sen parempia käytötapoja kuin poikaystäväsi. Ja nimimerkkien takana on mukava mellestää, eikö, ihmiset?

Olit sitten 12-v tai 30-v, tunteet on yhtä päteviä aina, sitä ei voi kieltää. Susta tuntuu pahalle ja syystä. Haet vain neuvoja. JA ED. MYÖS MUILLE, siitäpä erottaa fiksun ja tyhmän, fiksu kysyy ja oppii.

Olen siinä samaa mieltä muiden kanssa ettei hän kohtele sinua oikein. Ansaitset miehen joka ymmärtää miten ainutlaatuinen olet.

Itse seurustelin aikoinaan 3 vuotta miehen kanssa joka kohteli mua aivan yhtä törkeästi ja sai minut roikkumaan itsessään tekemällä selväksi että kukaan muu ei edes minua huolisi, hän siis sai kohdella mua miten vain, parempaa en saisi.
      Hauskinta on että miehet ovat aina pitäneet minusta ja koskaan en ole kuullut olevani ruma, enemmän kuin päinvastoin ;) Mutta ihminen rakastuessaan voi uskoa toisen hulluimpiakin juttuja. Nykyään, yli 7 vuotta siitä hän edelleen roikkuu minussa, kertoo että olen ainut hänelle. Eikä hän ole muutamaa kuukautta pidempää suhdetta kyennyt elämään jälkeeni.
      Itse olen tuore vaimo, seurustellut 7 vuotta. Mieheni on komea, naisia kyllä pörrää, molempia meistä kyllä vietäisiin jos tahtoisimme ;)
      Joten vaikka hän mollaa sua, niin se ei varmasti ole totta. Hän on vain onnistunut musertamaan itsetuntosi.
      Ja jos hän edelleen haluaa sohia sinne tänne ja pitää sinut myös varapanona niin se kertoo vain hänen lapsellisuudestaan. Ja kykenemättömyytenä sitoutua.
      Nostaisin ison haloon jos mieheni haukkuisi mua. Joten usko, on komeita, seksikkäitä ja fiksuja miehiä olemassa jotka omaavat edelleen käytöstavat (vaikka tässä keskustelussa he loistavat poissaolollaan) minäkin edelleen saan aamuisin kahvin sänkyyn ;)
      Enkä ole niin vanha kuin ehkä luulet tekstistäni ;)

Jos luit kaiken ja mieli tekee jutella ihan vain minulle niin vastaa. Annan mailin tms. Oon itse saanut apua ja tahdon sitä myös antaa eteenpäin :)

Voimia!

• Vihastunut

Olisipa mukava tavata poikaystäväsi. Kertoisin muutamat tosiseikat elämästä, toisen kunnioittamisesta ja kohtelusta.

• Tuskin ihan noin

Buu...

• eveliina

Voihan nenä. Poikaystäväsi taitaa olla hieman epävarma omasta miehisyydestään. Pitäiskö passittaa terapiaan? Ehdota. Ja pakkaa oma laukkusi, suuntaa kunnon lomalle etelään ja anna palaa.

• jaa mää vai

miksi seurustelette!?

• Mitä sinä teet tullasta laukovalla poika ystävällä, et mitään.

• sfkvmsöv

Mitäs tässä on.... muutama sata viestiä joissa neuvotaan eroomaan, että eiköhän se oo selvä peli.
        Voihan olla, että se poju on ns hyvä suustaan ja avoin ja saattaa sanoo tuollaisa juttuja puolitosissaan, mutta ei paljoo arvostuksesta kerro nuo jutut.
        Parempi jättää poju kypsymään.

• blärbääjämestari

Poikaystävä on yhdyssana. Tullasta ei ole sana.

• 54

Mulla on miesystävä s.1943 jolla on Kokassa ns. toinen nainen ja se sahaa tätä väliä joka viikko jo 18 vuotta ja nyt kun se kävi taimaassa niin se jo haluaa muuttaa sinne ,kun sielläkin on joku nimikkolehmä, oon tullu siihen tulokseen, että sinne vaan pääsempähän pesemästä pyykkiä, ja se Kotkan nainen pääsee samalla romuista eroon, että hyvää matkaa vaan. Rakkaudella Kirsti.

• 54

Väärinkäsityksien välttämiseksi en ole Kirsti ja tämän miehen ja mun suhde on kestänyt pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta 40 v. Että se siitä kummallisesta miehestä.Pankaa paremmin T.M

• Neuvon sinua:

Pistä se pahkapää ulos hushollistasi.

• MIKSI MIKSI MIKSI??!

Miksi VITUSSA tämä keskustelunavaus on nostettu etusivulle...?!

Ps. Öltätiksi kutsuminen on todella törkeää.

• hauskis

Öltätiksi kutsuminen on hauskaa.

• miehen neuvo! miten olisi jos ehdottaisit että pitäisitte tauon.. tauko ei ole ratkaisu mutta se miten mes aiheeseen reagoi voi olla merkki miten kannattaisi toimia. itse miettisin erilaisia keinoja testata miestä. minulle on tehty ns. "pihtaustesti" ja hyvin meni.. eikä trvinut muuta ku kännissä ja suutuspäissään hiukkan avautua suoraan. no vielä nykyäänkin olemme onnellisesti yhdessä ja itse opin kerrasta että vaikka kuinka tekee mieli olla ärsyttävä niin ei lman todellista aihetta kannata liikaa möläytellä ja aamulla sitä on hyvä fiilis ku miettii että mitä meinasi sanoa mutta jätinpä sanomatta. ja tämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä!!

• rotary-veli Amos

Perasi on tyhmä perasi. Vitttu!

• Narsisti-narri

Poikaystäväsi on selvä narsisti enkä tiedeä yhtään narsistia joka olisi parantunut. Syykin on selvä. Narsisti ei halua parantua eikä hänessä omasta mielestään tietenkään edes ole mitään vikaa.

Narsisti valitsee uhreikseen juurikin huonon itsetunnon omaavia, epävarmoja ja arkoja ihmisiä. Lyötyähän on helppo lyödä ja uhri rupeaa tuntemaan syyllisyyttä huonoudestaan,

Itsetunnon murentaminen alkaa parisuhteessa heti alkuvaiheessa. Flirttaillaan muiden kanssa uhrin edessä. Pilkataan kavereiden kuullen ja nolataan perhe- ym juhlissa. Jos olet herkkä esim. punastumaan, narsisti takuulla vetää kaikkien huomion punastelijaan. Narsisti myös tekee kaikkensa eristääkseen milloin milläkin verukkeella uhrin perheestään ja ystävistään kunnes kiusaaja-narsisti on mahdollisten työkaverien lisäksi ainut sosiaalinen kontaktisi. Työkavereillesikin hän tietysti vähättelee sinua jos saa tilaisuuden.

Jos löydät kullastasi näitä piirteitä hän luultavasti on parantumaton umpinarsisti tai uskomaton tomppeli. Molemmissa tapauksissa jätä mokoma urpo välittömästi, ennen kuin on myöhäistä. Oikeesti. Nyt menoksi.

• iokhkllhkkh

Anteeks, mut mikä on öltätti?

• tuntematon sana

Mä oon miettinyt ihan samaa, et miksi kukaan ei ole aiemmin kysynyt, että mitä tuo öltätti tarkoittaa?! En ole ikinä kuullutkaan sellaista sanaa aikaisemmin...

Pitkä ketju on saatu aikaiseksi, mutta öltätin arvoitus on vielä ratkaisematta...

• rek. nimim.

Älä ole tuollainen öltätti. Anna kenkää mokomalle paskalle, pese kätesi ja ala taas elämään.

• saman kokenut

Tulee niin ne ikävät muistot mieleen, :(, helpommin on sanottu kuin tehty, jättää ihminen jos tunteet on pelissä, mutta se on paras vaihtoehto, kenkää kerta heitolla, tulee eteen vielä parempi ihminen ja elämä joka sinua kunnioittaa.

• mikn1

Elä missääntapauksessa jätä sitä miestä.Kehu kuinka ihana hän on.Että voisit tehdä mitäpalveluksia vain jos hän ei lähtis pois.Sano että käytä vain muitakin -mutta olet aina tervetullut takaisin.
      Sulla on tosi persoonallinen kaveri,tämmösiä miehiä ei ole monta suomessa.
      Nauti täysin siemauksin kun vielä pystyt.

• SATAN666

Mitä vitun kehareita te oikee ootte?! Ette osaa a) kirjottaa ja b) ottaa vitsejä huumorilla. Ei ihme ettei kukaan haluu tommosia kitiseviä akkoja :D Painukaa läskit tosikot pois mun internetistä.

rage eli raivo

ps: miten oikee pystyitte postaamaan tänne kun tuossa on tuo vaikea laskukin idioottien suodattamiseksi?

• Rätit

Laita poikaystäväsi pitkälle lomalle,Venäjän siperiaan,kullankaivajaksi,ja kyselemään sieltä paneskellaanko,ne antavat,niin rakkautta,kuin matkoja,mutta jos sattuu olemaan perseaukinen,niin kyllä siperian poika maksaa ja antaa sille jokimatkan,suoraan kiinan rajalle,ja siellä poimimaan riisiä,ei tollasella miehellä tee mitään?.Onhan aikoihin eletty,mutta se onkin varma Sinun pysymisestäsi,hänen kanssaan,kannattaisiko vaihtaa koko kalu parenpaan,mene yksin jonnekkin kivalle lomalle,maailama on täysi mukavia poikia?Terveisin
      Maailman matkaaja!.

• 42

Kun lukee tuota kirjoittamaasi tekstiä niin pistää miettimään että milläköhän avuilla sinäkin olet tuon "Maailman matkaaja!" tittelin saavuttanut...

• pätspötstsös

mitä he*vetin kieltä tuo on ?.

• k

elätti varmaan

• kisulikitkat

Hih, ketjussa leimattiin narsisteiksi solvaajat ja samat ihmiset kehässään huutelee: "sika", "vi**u", "pelle", "törkyturpa" jne. ;)

Ei tuo mollaus riitä narsismin diagnosointiin.

• Chost Bastardos

Kenkää tollaselle KUMIPÄÄLLE, sitten vain odotellessa katsotaan miotä hän saa ja kuinka pitkäksi aikaa tuolla asenteella. Sinuna EN jäisi tuohon suhteeseen ja jatkuvasti ottamaan mielipahaa aiheuttavia loukkauksia ja jatkuvia anteeksipyyntöjä, että voi taas seuraavassa kulmassa aloittaa uuden loukkailun. K.E.N.K.Ä.Ä perseelle ja pian!!!

• analysaattor1

Vajakki

• sjkjakjka

Vieläköhän suhde jatkuu, on mennyt aikaa aloituksesta,, soppii tuota eppäillä.

• kunnallisvaalit

KUNNALLINEN POIKAYSTÄVÄ!
      On todella hyvä idea, että kunta hankkii jokaiselle sutturalle poikaystävän, jos suttura ei itse löydä sellaista.
      Onhan paljon sellaisia ämmiä, jotka ovat töissään niin kiireisiä, että eivät ehdi hankkia itselleen poikaystävää, mutta kyllä hekin tarvitsevat ja kaipaavat munaa toosaansa.
      On siis hyvin tervetullut idea, että kunta hankkii jokaiselle pimulle kunnallisen poikaystävän.

• ruottalainen ölpoika

öltäti.

öl on ruotsia ja tarkoittaa olutta.

juotko paljon olutta?

jos, niin hän ilmeisesti tarkoittaa öl-tädillä naista jolle olut maistuu.

senkin öltäti!

• kasrefhyfh

HEITA PELLOLLE SE PELLE!

• ihmetyttää

Jos nykyinen ei sinua kohtele tarpeeksi hyvin niin joku toinen on valmis sen tekemään. Sellaiset miehet vain harvemmin varattuja naisia yrittää iskeä eli jätä se mies ja ole rohkea sinkku niin voit löytää arvoisesi miehen. Varattuna et tule sellaista löytämään. Varatuista naisista kiinnostuneet miehet eivät oikeasti välitä sinusta vain ainoastaan tavarastasi mitä voit heille jakaa. Kunnolliset naisia arvostavat miehet (ei siis pojat) eivät varattuihin naisiin koske.

Taidat muutenkin olla sellainen nykynainen joka seurustelee aina ympäri vuoden. Ainoastaan poikaystävät vaihtuu mutta koko ajan ollaan suhteessa. Sehän on varmasti helppoa kun et oikeasti ketään rakasta niin on helppo jo suhteen aikana viritellä uusi mato koukkuun odottamaan sitä päivää kun ero tulee. Onko nykyiset nuoret naiset tosiaan niin avuttomia etteivät pärjää sinkkuna elämässä? Siltä vaikuttaa.

• PintavesissäKahlaaja

Kuulostaa avarakatseiselta ja seikkailunhaluiselta nuorukaiselta.

Vähän tahdittomalta tosin... ja muutenkin epäjohdonmukaiselta jos toisaalta on sitä mieltä ettet ole seksikäs ja toisaalta sitä mieltä että olet sitä niin paljon että haluaisi jatkaa seksisuhdetta mahdollisen eron jälkeenkin.

Toisaalta tuo että heti tulee mieleen suhteen parantamisesta laivalla mieleen muiden paneminen, niin kuulostaa seksiaddiktiolta.
      Varsinkin yhdistettynä siihen uteluun että voisitteko harrastaa sitä suhteen jälkeenkin.

Kummassakaan pyynnössä ei suoranaisesti ole mitään törkeää tai tavatonta, ehkä kyse on siitä miten ne esittää ja milloin.
      Ja tuollaiset huomautukset "ettei kukaan sua edes huolisi" on todella ikäviä.

Mun entinen tyttöystävä tai parikin on sanonut joskus haluavansa jatkaa mun kanssa seksisuhdetta eroamisen jälkeen, et ei se ole automaattisesti vain seksiaddiktioisten miehien mielessä.

Ja itse olen joskus miettinyt että yhdessä sovittu vieraissa käyminen olisi todella virkistävää. :)
      Saisin kyllä kiksejä siitä että oma tyttöystävä harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa.
      Oman suhteen vain pitäisi olla tarpeeksi vakaalla pohjalla. Ei se multa olisi pois jos rakastamani tyttö pitäisi hauskaa, kunhan ei olisi vaaraa että tämä jää sille tielleen.

Ja jos jäisi, niin silloin suhde ei olisi ollut yhdessä pysymisen arvoinen alunperinkään.
      Ei ihmisiä voi väkisin pitää suhteessa.

Itsekin haluan muita vaikka oma suhde olisi miten hyvässä jamassa tahansa, oli tunteita mukana enemmän tai vähemmän.

IMHO, jos kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä on niin vapaamielisiä että kykenee pitämään yllä avointa suhdetta niin silloin on todella hyvät mahdollisuudet siihen että se suhde kestää läpi elämän.

Mutta jos haluaa kahlita toisen ja pitää flirttailua (tai pahimmillaan pelkästään ylimääräisiä sanoja vastakkaisen sukupuolen kanssa) jo pettämisenä niin sellainen suhde on kyllä tuhoon tuomittu.

• Tässä sulle neuvo

Älä itke ruma lapsi muuttuu paremmaksi ehkä muuttuu ehkä ei olet ruma anyway :

• kakarat asialla

Ja mikäs teidän ikä olikaan ?

• miehiineivoiluottaa

kuulostaa ihan mun exältä. mut joka ei tarkottanutkaan mitään pahoinpiteli myös mua ja ptti loppujen lopuks kaikkia velat maksamataa.

• miehiinvoiluottaa

Miehesi on täys *****reikä. Jätä se, niin ei tarvitse enää katella sellasta. Tarviit uuden miehen joka ei käyttäydy noin törkeesti. Esim. minä

• iw

onks sul todettu lukihäiriö.kannattais käydä testaa.

• sanpoface

Äijäs on narsisti , jätä se

• suoliämpäri

No eihän tuollaista tarvi sietää, paitsi jos mahdut pöydän alle seisoon, mutta et makaamaan.
      Jos näin on, niin kestettävä on on on .

• 37G

JÄTÄ SE..............OIKEESTI

• Martti+vaan

Aloituksesta on yli 3 kuukautta.

Joko sä olet vapaa?

• Epätoivonen tyttöyst

Olen alukperäine kirjoittaja, ja minusta o todellä törkeää että irvailette mulle. Kyselin vaan neuvoija kuinka toimia. Tilanne ei ole paratunnut!!!!''

Voiko tuon ukon laittaa mafian listoille? D:

Lentäisi ilmaan autonsa kanssa hurjasti kiljuen! Saisi kaksi rumaa natsipaskaa kerralla vähemmäksi: ukon ja auton (Bmw M5)

• pävö

Kyllä varmaan saat ja löydät muita fiksumpia ja arvaas,,, kyl sitte kaverias harmittas mut vaikka kuin anelis ÄLÄ OTA TAKAS.

• tylsää.

Ei tämä minusta ole kovin hauska provo.

• miten vaan

Provo kuin provo. Ihan tehokas näytti olleen, kun miljuuna riehaantunutta vastausta.

• mieti tarkkaan

Tulipa samantien oma exäni mieleen, sillä erotuksella, että parin vuoden päästä seurustelun aloittamisesta hän kävi kurkkuun kiinni ja yritti kuristaa hengiltä. Eniten pisti silmään nimenomaan nämä muiden panemista koskevat kommentit ja se, että sitten kun erotaan niin kai vielä harrastellaan yhdessä seksiä. Vielä tänäkin päivänä vaikka tästä meidän erosta on jo yli vuosi tämä mies ei vaan voi käsittää, ettei kiinnosta enää pätkääkään.

Moni ihmettelee, että miksi jäin tuohon suhteeseen silloin ja ymmärrän sen hyvin. Mutta sitä vain jatkuvasti toivoi, että se mies muuttuisi siksi samaksi ihmiseksi joka hän oli alkuaikoina. Voin itse sanoa melkein tarkasti sen päivän ku tämä mies muuttui narsistiseksi. Henkistä väkivaltaa olen aina oppinut sietämään, siksi ehkä olinkin suhteessa niin kauan, vaikka totta kai se satutti. Siinä vaiheessa kun väkivalta muuttui fyysiseksi, lähdin jo ekasta kerrasta. Tiedän kuitenkin, että kaikki naiset eivät tähän pysty, minulla oli onneksi hyviä ystäviä, joiden luokse mennä siinä vaiheessa, kun tämä mies alkoi väkivaltaiseksi.

Tässä kaikessa oli vielä se, että mies ei tajunnut eron jälkeen vielä pitkään aikaan, että ero oli nyt tullut, vaan yritti kontrolloida tekemisiäni myös eron jälkeen. Luojalle kiitos minulla oli kavereita. En pidä itseäni sinänsä heikkona ihmisenä, naiivi ja sinisilmäinen kyllä olen, tai no olin. Ap:lle, tiedän, että välität poikaystävästäsi ja toivot, että tuollainen käytös loppuu. Ehkä se saattaa loppua, mutta todennäköisesti ei, mutta en suosittelisi jäämään odottamaan sitä, jossain vaiheessa saattaa tulla päivä, että pelkkä henkinen väkivalta ei riitä, minulla kävi hyvä tuuri, että exäni keskeytettiin, muuten en välttämättä olisi tässä kertomassa tätä tarinaa.

En missään nimessä tarkoita tällä, että kaikki miehet olisivat väkivaltaisia, minulla ei ole mitään miessukupuolta vastaan ja tällä hetkellä olen löytänytkin miehen, joka ottaa minut huomioon, kohtelee hyvin ja minulla on hyvä olla, vaikka tietyt asiat tulevat menneisyydessäni varmasti vaikuttamaan siihen miten suhtaudun miehiin. Ap, jos mielessäsi käy kertaakaan: nyt jätän sen, koska en enää jaksa, tee niin, luota siihen vaistoon, älä anna tuollaisen pillata loppuelämääsi tai sinulla ei välttämättä ole sitä.

Ja muille, jos tämä on provo, sitten on. Mutta tällaista oikeasti tapahtuu, ei se ole vitsi välttämättä jollekkin muulle.

• TÖRKEETÄ

TODELLA OUTO. Siis ei hemmetti..sun poikaystäväs taitaa olla "hieman" vajaa. Se ei rakasta sua. Sanon tän nyt tälleen, ei se rakasta, se haluu vaan seksiä. Jotkut pojat\miehet on vaa semmosia. Mun neuvo on : JÄTÄ SE. Et kai halua että hän satuttaa sua lisää? Täytyy sanoo että...oikeen punasta nään kun lueskelen tuota sun tekstiäs. ON SULLAKI SIINÄ POIKAYSTÄVÄ...EI JUMA*****...!!!!
      Siis tommonen "mies" ei kyllä paljoo ansaitse. Seksi on ainoo asia mitä hänelääksen tarvittee! EI SINUA EIKÄ KETÄÄ MUUTAKAA. PILLUA VAA..:\
      Jaksamista nyt sulle kuiteski:)! ps(JÄTÄ SE!)

• Remu4

En ehkä käyttäisi termiä "kummallinen" vaan keskenkasvuinen. Kuulostaa ihan 15v henkisen tason omaavalta henkilöltä. Heitä voi odottaa tuollaisia vastauksia. Hänellä ei ole kanttia sanoaitse, että lähetään eri suuntiin vaan "pakottaa" omalla käytöksellään sinut päättämään asiasta. Kun ei tee päätöksiä, ei tarvitse ottaa vastuutakaan mistään...

• olet pantava

"Miten ottaa selvää tästä."

Tyypilliseen naiselliseen tapaan sinä et kykene tajuamaan todellisuuden faktoja, vaikka ne havainnoitkin.

Teeppä silleen, että jaat paperin kahteen sarakkeeseen; faktat ja fantasiat. Kirjoitat sitten fakta-sarakkeeseen nuo äsken mainitsemasi ja monet muut fyysisessä todellisuudessa tapahtuvat asiat. Fantasia-sarakkeeseen kirjoitat sen minkälainen (akkainlehtien perusteella syntynyt) mielikuva sinulla on suhteestasi. Sitten revit irti sen fantasia-osion, heität sen helvettiin ja katsot niitä faktoja suoraan silmiin ja mieti haluatko sitä vai et.

Sinä tiedät mikä suhteessanne mättää, mutta silti haluat muiden kertovan sinulle mitä tehdä. Olet siis käskytettävä tiskirätti ja se onkin luultavasti se syy miksi mies/poika on kanssasi.

• tänmallinen

No voi! Lopeta öölin juonti ja ota brändiä, sit sua kutsutaa brädiladyks, eiks olis hienoo. Vaikka eroaisittekin niin älä seksiä lopeta. Eihän sua kukaan huoli jos et sekstaa enää ollenkaan. Näin mää funderasin tän proplematiikan.

• toimii,

ota kiihkeesti suihin ja niele spermaorgasmi

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3639
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2404
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1590
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1337
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe