Mulla on vähän tälläinen erikoinen harrastus. Tykkään käyttää muovihosuja jalssa, siis sellasia umpinasia joita käytetään mm. pissavaivoissa. Nytkin mulla on mustat muovipöksyt shortien alla, ja on kovin mukava olo. Onko ihan hullua...
Onko muita jotka tykkää käyttää muovihousuja?
12
1007
Vastaukset
- pisu?
Onko vaippa myös?
- Poika12345
Käytän vaippaa joskus, mutta useimmin vain pelkät muovihousut.
- kokovartalohoito
Poika12345 kirjoitti:
Käytän vaippaa joskus, mutta useimmin vain pelkät muovihousut.
Vilkaisepa tuolta novellipuolelta kinkystä minun kokemuksia aiheesta!
Tosin on synttäri juttu, mutta kuitenkin. Perustuu tositapahtumiin! - Poika12345
kokovartalohoito kirjoitti:
Vilkaisepa tuolta novellipuolelta kinkystä minun kokemuksia aiheesta!
Tosin on synttäri juttu, mutta kuitenkin. Perustuu tositapahtumiin!Joo kävin lukemassa, olipa juttua kerrassaan
- muovipoksytrulettaa
ei ole ollenkaan hullua, se on monille miehille kuin naisillekin vielä aika tuntematon masturbointikeino, jota kokeiltuaan monet jäävät siihen koukkuun. Tuntemuksena se on mahtava, varsinkin jos käyttää vähän liukkaria mukana.
Suomestakin saa aika mukavasti erilaisia pöksyjä, hintahaarukka 10-30 egua. Kannattaa satsata laatuun. - poika123456
Tänään mietin, että mistä johtuu että osalla meistä on ”kaipaus” vaippoihin ja muovihousuihin. Saattaa tuntua ”hullulta”, mutta kun tänään aamulla ns. kukolaulun aikaa nousin ylös, niin ensimmäinen lieneen ajatus, että jospa tänään! Kaivelin sitten kaapin kätköjä, aamutoimien jälkeen ja sieltä löysin vaippapussi. Vaippapussista otan MyDiapr Black vaipan. Olin muuten pussin viimeinen. Makuhuoneessa sitten yöpuvun pöksyt pois jalasta, ja ihan kuin joku komentaisi että nyt laitetaan ”pojalle” vaipat jalkaan. Kuulenko harhoja, sillä kodissan ei ole muita kuin minä yksin. Laitan vaipat ja vaipan päälle vaippaliinan, sitten vielä Suprima muovihousut jalkaan. Katson sitten pitkät vanhanajan kalsarit jalkaan ja verkkarit, t-paita ja villasukat. Nyt tuntuu kuin olisi jossain ihmemaassa. Nyt kun tätä naputtelen, housuissa on useampi pissa, ja olo on mukava. Mutta silti joskus ”epätoivon laaksossa”, esitän kysymyksen itselleni, miksi? Olenko lapsuudessa jäännyt jotakin vaille vai onko minussa jotain vikaa! Toivottavasti tämä nyt ei loukkaa ketään, nämä minun sunnuntai aamuiset ajatukset!
- Vaippis
Tuttu juttu. Mulla ei ole muovipöksyjä. Tykkään käyttää muovista vaippaliinaa. Tunne on hyvin samanlainen. Muovinen vaippaliina tuntuu ihanalta....
Mistä noita muovipöksyjä voi ostaa?- poika123456
NIitå löytyy ainakin netistä ja sitten terveyskaupoista, itse ole ostanut netistä.
- Vaippailija
Dreamcare.fi, sieltä ainakin löytyy muovhousuja
- Anonyymi
Tässä sitä istutaan vaipat ja paksut muovihousut jalassa. On niin mukava kun pissa saa solahtaa vaippaan. Eilen kun pissasin housuun, niin minä sain piiskaa ja nyt sitten rangaistuksena käytän vaippoja ja muovihousuja.
Saunottaja käyttää myös fiilistelypohjalta satunnaisesti vaippaa ja muovihousuja. On meitä muitakin. Todella kiva välillä fiilistellä ja antaa vaan vaipan kastua. Mielelläni juttelisin aiheesta sähköpostilla, onko anonyymillä mielenkiintoa jakaa kokemuksia??
- Anonyymi
On kyllä ihme touhuja. Muovivaipoissa ja kusette vielä. Sus siunatkoon ku pervoja ootte.
Ai niin.
Tässä viimetalvena sain ajatuksen, että jos lähtis mäkeä laskemaan. Tein itselleni sellaset kunnon hamepöksyt apulantasäkeistä. Ja ei ku mäkeen.
Meillä nokialla on tossa uimahallin kupeessa yks mäki talvisin. Siis sen uimahallin jossa jotku käy vaan runkkaamassa ja pitämässä pyyhettä saunassa lipputangossa.
Niin, testasin innostuneena uusia muovihousuja, tai hameen ja housujen sekoitusta. Kiipesin mäen päälle ja ei ku menoksi. Mäki oli hiukan nahkea ku oli lunta jäätyny pintaan kiinni. Muutaman kerran testasin laskua mutta eipäs oikein luistanut. Sitten keksin pistellä tikulla pieniä reikiä housuihini. Ei muuta ku mäen päälle taas. Istuskelin ja tupakoin ja samalla kusta pidättelin ja aattelin että samalla kun lasken niin kuseksimpa housuihini. Johan alko kusi valumaan. Ihan housut pullistu. Äkkiä laskemaan rinnettä. Mukavasti suihkusi reijistä samalla kun laskeskelin. Muutaman kerran laskettuani mäki olikin tavattoman liukas. Kusta oli vielä housut pullollaan ku sujautin kunnon vauhdit. Ai sitä vauhtia ja riemua ku ihan ite olin mäen jäädyttänyt. Piti ihan kiljahdella. Mutta pahus vieköön: vauhtia oli paljon ja liu'uin mäen päässä olevaan hyppyriin saakka. Hyppyristä sitten lensin kaksoisvoltilla kuperkeikkaa parin metrin kaaren ja persiilleni jäätikköön. Kusi lensi muovihousuista ku jäätikköön tömähdin. Kuului sellanen iso posahdus ku kusta puolillaan oleva säkki pamahti. Siinä samalla meni paskat housuun. Nilkka murtui hypyn aikana ja siihen minä jäin jäätikölle istumaan ku nilkka ei kantanut yhtään. Kusesta ja paskasta märkänä siinä istuskelin. En kehdannu apuakaan huutaa. Meni tunteroinen ja parikin ku alkoi palelemaan pirusti. Pakko oli apua huutaa. Ja pianhan sitä apua tuli. Olin jo jäätynyt maahan kiinni joten auttajien oli haettava pistolapiot jotta saivat minut irroitetuksi. Joku oli soittanut virkavallan paikalle. Nostivat minut maijan perään, takapuoleen oli jäätynyt sellainen paskan vihreä kusinen lumikolan kokoinen jääpaakku. Sinne heittivät minut kyytille. Kuulin ku toinen virkavallan edustajista sanoi, että ei oo jätkällä kaikki muumit kanootissa.
Miksi kummaan se sellasia puhui?
Lyhyen ajomatkan jälkeen pysähdyttiin. Heittivät minut hankeen ja käskivät jatkaa mäenlaskua ja käskivät mennä johonki tsykiatrille.
Enhän minä muumien kanssa mäessä ollu. Enkä varsinkaan kanootilla.
Melko yksinkertaisia virkamiehiä.
Mutta että kuset vaippoihin. Aika sairasta hommaa.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243687Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543200- 1301806
- 631779
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071579Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261122- 621122
En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321052Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.391005SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul190987