Palstalla on uskovia uskonkarkoittajia.
Mikä lieneekään heidän tarkoituksensa, mutta ne jotka heidän kirjoituksia lukee, eivät missään tapauksessa halua kuulua samaan uskonlahkoon.
Mohikaani ja jaikal näyttää olevan etunenässä nytkin ottamassa rehellistä uskovaa hampaisiinsa, pilkaten ja tuomiten hänet vaimoineen.
Helluntailaisuudelle tuollaiset uskonkarkoittajat ovat riippakiviä.
Heillä on kai tarkoituksena saada uusia helluntailaisia, mutta todellisuudessa he vievät tökeröllä käytöksellään kalat kattilastakin, eivätkä itse suuruudessaan edes sitä huomaa.
Uskon karkoittajat?
11
99
Vastaukset
- eräs uhri
Eivät hekään voi uskoa karkoittaa, ainoastaan rääkätyt sielut ulos tästä lahkosta.
Jumala pitää huolen uskovistaan ja johdattaa aitoihin Kristuksen seurakuntiin, kirkkoon, syntisten sairaalaan.Osaltaan tuota tarkoin.
Edustamansa lahkon julkisuuskuva siinä myös suttaantuu.
Olettaisin että yksistään tämä "pyhä kolminaisuus" (kun laskee siihen vielä puskista räksyttävän Eroen) vaikuttanut paljonkin helluntailaisten määrään, vähentäen sitä.- kahvitunnilla
Pe.ku kirjoitti:
Osaltaan tuota tarkoin.
Edustamansa lahkon julkisuuskuva siinä myös suttaantuu.
Olettaisin että yksistään tämä "pyhä kolminaisuus" (kun laskee siihen vielä puskista räksyttävän Eroen) vaikuttanut paljonkin helluntailaisten määrään, vähentäen sitä.Voi hyvä tavaton, realiteettia hieman kehiin, tämähän on vain tällainen turhanaikainen jorinapalsta, jota ei kukaan fiksu ihmiinen voi ottaa kovin tosissaan tai vielä vähemmän,että näiden juttujen nyt antaisi vaikuttaa minkään vertaa elämänvalintoihinsa. Pyöritte liian pienessä ympyrässä kehää kuin tarhaketut ja annatte liian suuren painon yksittäisten jorisijoiden mielipiteille.
- Mikko.
Uskon karkoittajat? tosiaankin...
Olisivat olleet varovaisempia puheissaan, saattaa että tyhmyttään menettivät tai seurakunta menetti paljonkin rahhaa....Nämä uskon karkottajat ei liene kovinkaan hyvin seurakunnissaan huomiota saavia ja esiintyvätkin siksi täällä huomionkipeinä.
- Älkää yleistäkö
Pe.ku kirjoitti:
Nämä uskon karkottajat ei liene kovinkaan hyvin seurakunnissaan huomiota saavia ja esiintyvätkin siksi täällä huomionkipeinä.
Ei heistä kumpikaan edusta helluntailaisuutta. Molemmat on poispotkittuja omista seurakunnistaan. On typerää ajattelua että kaikki hellarit on samanlaisia.
"Palstalla on uskovia uskonkarkoittajia." niinpä, mutta kun kaikki sanoo sitä samaa -minä olen oikeassa.
- l-h
ei sano kaikki--- mina sanon Jumalan olevan oikeassa..
"mina sanon Jumalan olevan oikeassa.. " niinpä, ja ihminen tulkitsee sen sillain kuin parhaakseen näkee ja ymmärtää, uskovat puhuvat ihmisen suulla eikä Jumalan, se saa aina lisäväritteitä uskoon.
Vaikka uskova puhuu -en minä, mutta Jumala- niin se kuitenkin on ihmisen seulan käynnyt teksti, se muodostuu kullekin ihmiselle ja uskonyhteisöille eritavoin ja uusia seurakuntia syntyy, syntyy...pakis__ kirjoitti:
"mina sanon Jumalan olevan oikeassa.. " niinpä, ja ihminen tulkitsee sen sillain kuin parhaakseen näkee ja ymmärtää, uskovat puhuvat ihmisen suulla eikä Jumalan, se saa aina lisäväritteitä uskoon.
Vaikka uskova puhuu -en minä, mutta Jumala- niin se kuitenkin on ihmisen seulan käynnyt teksti, se muodostuu kullekin ihmiselle ja uskonyhteisöille eritavoin ja uusia seurakuntia syntyy, syntyy...Juu kyllä se noin menee.
Se Jumala on se oman pään sisällä oleva mieli.
Joku viisas onkin sanonut tiedon olevan uskon pahin vihollinen.
Toisaalta luupäähän ei mene tietokaan.
Ökyuskovat tekevät todella vastenmielisen maun. Tervejärkinen kiertää heidät kaukaa.
Huono puoli on siinä, että heitä on jokaisessa uskonsuunnassa ja heillä on opillista valtaa paljon enemmän lukummäräänsä nähden.
He pystyvät myrkyttämään tuhansien uskovien elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428