PIENOISTARINAKISAN ÄÄNESTYS

TaikisN

Äänestää voi aina keskiviikkon 03.05.2012 klo 18.00 saakka Äänestysaika vapun vuoksi näin pitkä, kukapa sitä nyt vappuna ehtisi palstalle :))

Äänestysohjeet: Valitse mielestäsi kolme parasta kirjoitusta, ei tarvitse laittaa paremmuusjärjestykseen. Äänestää voit rekisteröidyllä nimimerkilläsi. Myös "puskaäänistä" hyväksytään kolme ensimmäisenä ehtinyttä. Jos ensimmäisiä sijoja tulee tasapistein useampia, järjestetään finaaliäänestys. Jos kysyttävää, niin tuossa pulinaketjussa voi kysellä.

Tässä tarinoiden kirjoittajat ja äänestysnumerot:

1. elämäntapaerakko
2. kiitoksenkipee
3. *Bodari*
4. minä vain
5. vähään tyytyväinen
6. Elämäni valo
7. ikuinen ystävä
8. mielissään
9. turvekatolla
10. Närkästynyt naapuri
11.NäkläkurkiN
12. takapihan Seppo
14. R.I.P.
15.LuomuLeena
16. kaasugrillillä
17. simoja odotellessa
18. tiinaex...
19. kevätpörriäinen:)
20. vieras*
21. :):):):)
22. haiku-liina
23. Puhurix
24. runosuoni ö
25. unelmia, haaveita
26. Runnoo Pukkaa
27. Snadi Frida
28. rai.rai.rallaa
29. Auttakaa oi auttakaa
30. sharp..

66

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukavata syksyä

      Ilmoittaudun mukaan pienoisrautatie kisaan jos saa ajella samalla rahalla juhannuksen ylitte. Polliisi vei biili-lisenssin.
      Syynä moiseen oli parit oluet yli nollatilin vai mikä se on. Jos TaikisN on ratissa niin tekisin vuoden diilin. Keravalta nousisin vaunuun.

      • No voi sun, vai vei polliisit lisenssin. Harmittava takaisku, mutta laki on laki, ei sitä saa ajellla olusissaan. Toki voisin kuskiksi alkaa, mutta sun pysäkkisi on täältäkatsoen turhan kaukana. Siellähän se tietenkin on ihan vieressä.

        Mutta, asiasta viidenteen, jos jatkamme tätä pienoisrautatiekisaideakeskustelua, niin siirrytään tuonne pulinaketjuun :) Ja kun nyt siinä kerran olet, niin äänestä toki tarinoista mieleisimpiäsi kolmea. Kun sukkelana olet, niin ehdit käyttää puskaäänikiintiötä.


    • puskaääni1

      12. takapihan seppo (yritystä oli)
      18. tiinaex
      24. runosuoni ö

    • Tässäpä meikäläisen äänet seuraaville:

      8. mielissään
      12. takapihan Seppo
      14. R.I.P

    • Puhurix

      26. Runnoo pukkaa
      5. Vähään tyytyväinen
      7. Ikuinen ystävä

    • olipa vaikea valita, monta ääntä enemmän olisin halunnut antaa.Tässä kuitenkin tarkkaan harkitut ja punnitut ääneni pienine kommentteineen

      14. R.I.P. - niin totta,niin totta. Muutosta toivoen.....
      25. unelmia,haaveita - romantikolla kolahti syvälle sieluun saakka
      29 auttakaa oi auttakaa - voimakas lataus ja yllättävästi ratkaistu elämäntapa sana.

      Lisäksi pari kunniamainintaa, Haiku-liinan upealle haikulle ja Runnoo Pukkaalle kutkuttavasta nimmarista.

    • Elämäntapaerakko
      Bodari
      Takapihan Seppo

      Hyvä kisa, järjestäjälle kiitos ja Hauskaa Vappua!

    • puskis vaan

      luomuleena,podari ja seppo takapiha

    • 7. ikuinen ystävä
      21. :):):):)
      30. sharp..

    • Romanttisena humoristina valitsin nämä kolme, eihän siellä huonoja ollutkaan.
      Kiitos taikikselle :)

      21. : ) :) :) :)

      25. unelmia, haaveita

      9. turvekatolla

    • Vaikea oli valita monesta monta. Valintaani vaikutti tekstien ajankohtaisuus ja sanoissa piilevä totuus ;).

      3. *Bodari*

      8. mielissään

      28. rai.rai.rallaa

    • ohimennen

      1-4-29

    • Sen kummosia puheita annan ääneni heille. Ihteäni en kehdannut äänestää. ;DDD
      15-26-27

    • TIEDOKSI.
      Laitan tähänkin, jos tuolta taoisaalta ei oo tullut luettua:
      Äänestys päättyy tänään 02.05 klo 18.00
      Puskaäänikiintiö on täynnä, ääniä laskiessa otetaan huomioon kolmet ensimmäiset rekkaamattomat äänet, jotka siis on jo käytetty.
      Mahdolliset kommentit tuonne pulinapalstaketjuun

    • vasso-Q

      Äkkiä äänestän ennenkuin muutan taas mieleni. Oli taas niin hyviä kandidaatteja mutta näille äänet:

      14 R.I.P
      24 runosuoni ö
      28 rai.rai.rallaa

    • ÄÄNESTYSAIKA ON PÄÄTTYNYT

      tulokset hetken kuluttua.

    • Voittajaksi selviytyi Takapihan Seppo, hurjalla elämäntavallaan :) Tarina sai neljä ääntä

      Toisen sijan jakoivat Bodari* ja R.I.P tarinoillaan, molemmat saivat kolme ääntä

      Kolmansia sijoja olikin sitten peräti kymmenen kappaletta, ne keärivät kaksi ääntä kukin.

      Tuloksissa olikin tällä kertaa paljon hajontaa, kaikkiaan ääniä annettiin 19 tarinalle.

      Onnittelut voittajalle ja suuret kiitokset kaikille kisaan osallistuneille ja myös teille äänestykseen osallistuneille. Nyt voi sitten alkaa arvailemaan kirjoittajia :) Voi myös käydä tunnustamassa teoksensa, tai sitten jättää salaisuuden verhon taakse...ihan miten vaan :)

      • max-life

        Jaahas..! Minä siis tuo Seppo.

        Enpä muista milloin olisin keskustelupalstoilla käynyt saati että kirjoitellut, taitaa vuosia siitä olla. Nyt pistäydyin ja sattui olemaan kisa. Mikäs siinä, tarinan ulostus käyntiin vaan...=)

        Äsken kahvikupin ääressä tuli sitten kisa taas mieleen ja tulin katsomaan. Kiitoksia vaan kunniasta! Oikein mukava juttuhan tämä oli. Itse en tosin ehtinyt äänestämään.

        Keväisin terveisin
        max-life


      • max-life kirjoitti:

        Jaahas..! Minä siis tuo Seppo.

        Enpä muista milloin olisin keskustelupalstoilla käynyt saati että kirjoitellut, taitaa vuosia siitä olla. Nyt pistäydyin ja sattui olemaan kisa. Mikäs siinä, tarinan ulostus käyntiin vaan...=)

        Äsken kahvikupin ääressä tuli sitten kisa taas mieleen ja tulin katsomaan. Kiitoksia vaan kunniasta! Oikein mukava juttuhan tämä oli. Itse en tosin ehtinyt äänestämään.

        Keväisin terveisin
        max-life

        OLishan tuo pitänyt arvata! Henkilökohtaiset onnittelut, huonolle kirjoittajalle en hävinnyt! Vaan missä olet ollut kaikki nämä vuodet?


      • max-life kirjoitti:

        Jaahas..! Minä siis tuo Seppo.

        Enpä muista milloin olisin keskustelupalstoilla käynyt saati että kirjoitellut, taitaa vuosia siitä olla. Nyt pistäydyin ja sattui olemaan kisa. Mikäs siinä, tarinan ulostus käyntiin vaan...=)

        Äsken kahvikupin ääressä tuli sitten kisa taas mieleen ja tulin katsomaan. Kiitoksia vaan kunniasta! Oikein mukava juttuhan tämä oli. Itse en tosin ehtinyt äänestämään.

        Keväisin terveisin
        max-life

        HUH ! Olipahan yllätys, ihan tässä alkoi vanhaa heikottamaan tuollainen säikyttely. Ei kyllä osannut ollenkaan odottaa sun tekstiäsi kisaan, niin pitkä aika siitä on kun nikkiäsi on palstalla näkynyt. Tosi mukava että otit osaa kisaan :) Onnittelut voitosta, hauska kirjoitus.


      • max-life kirjoitti:

        Jaahas..! Minä siis tuo Seppo.

        Enpä muista milloin olisin keskustelupalstoilla käynyt saati että kirjoitellut, taitaa vuosia siitä olla. Nyt pistäydyin ja sattui olemaan kisa. Mikäs siinä, tarinan ulostus käyntiin vaan...=)

        Äsken kahvikupin ääressä tuli sitten kisa taas mieleen ja tulin katsomaan. Kiitoksia vaan kunniasta! Oikein mukava juttuhan tämä oli. Itse en tosin ehtinyt äänestämään.

        Keväisin terveisin
        max-life

        Ohhoh, ootpas oppinut kovin mallikkaasti kiroilemaan siellä takapihalla ;)
        Arvostukset ja mukavan kesän toivottelut ;)


    • Takapihan Sepolle respectiä!

    • Onnittelut Sepolle! Ja kiitos Taikikselle hienon kisan järjestämisestä. Oli oikein kiva yllätys tuo kisa ja mahtavaa, että se kokosi porukkaa yhteen. :)

      • Oli muuten muksava pitkästä aikaa järjestää kisa, tuli ihan entiset fiilikset :) Tämä pohja on nyt kyllä senverran hankala, ettei tuonne kirjoitusten alle oikein pysty selvästi laittamaan arvauksiaan, niinkuin siinä vanhassa hyvässä kirjoituspohjassa pystyi.


    • Heitän tähän muutaman arvauksen.....uskon että ainakin suurin osa kirjoituksista on vanhojen tuttujen kirjoittamia.

      unelmia, haaveita....kirjoittajaksi veikkaan Koltista

      ikuinen ystävä....saattaisi olla Nitan käsialaa

      Takapihan Seppoa olisin veikannut Zonen kirjoittamaksi, mutta voihan kirjoittaja olla myöskin itse Synnove Pullo.

      • simoja odotellessa - voisi olla Kerbiilin käsialaa :)


      • En oo Takapihan Seppo, minähän äänestin sitä :)


      • Zone kirjoitti:

        En oo Takapihan Seppo, minähän äänestin sitä :)

        Senpä vuoksi aloinkin empimään.....tuo kirjoitus ois kyllä sopinut sun tyyliin :)


      • PerErik
        TaikisN kirjoitti:

        simoja odotellessa - voisi olla Kerbiilin käsialaa :)

        Mää oon sammaa mieltä, vois hyvinkin olla "hyppyrotta" asialla :))

        Kiitos vaan kilpailun järjestäjälle ja onnittelut voittajille sekä erityismaininta hyvästä kisahengestä kaikille kisaan juttuja rustanneille, että äänestäjille ja lukijoille!


      • PerErik kirjoitti:

        Mää oon sammaa mieltä, vois hyvinkin olla "hyppyrotta" asialla :))

        Kiitos vaan kilpailun järjestäjälle ja onnittelut voittajille sekä erityismaininta hyvästä kisahengestä kaikille kisaan juttuja rustanneille, että äänestäjille ja lukijoille!

        VAU, otan tuon hyppyrotan tunnustuksena :) Kiitos kun osallistuit, onko tuolla mahdollisesti lisää rotan teoksia ?

        Kiitos,kiva oli järkätä kisa ja huomatan hyvä henki, tästä tuli oikeasti hyvä mieli, vaikka hetken jo pelkäsin että kisa poistetaan palstalta. Onneksi niin ei käynyt.


      • PerErik
        TaikisN kirjoitti:

        VAU, otan tuon hyppyrotan tunnustuksena :) Kiitos kun osallistuit, onko tuolla mahdollisesti lisää rotan teoksia ?

        Kiitos,kiva oli järkätä kisa ja huomatan hyvä henki, tästä tuli oikeasti hyvä mieli, vaikka hetken jo pelkäsin että kisa poistetaan palstalta. Onneksi niin ei käynyt.

        Ei ole enenpää mun textejä, oli mukamas niin kiire, etten oikein joutanut keskittyyn koko juttuun. Äänestämäänkään en kerinnyt ollengan, en puskasta, enkä muutenkaan. Eilen mä pistin pari vappulorua tonne toiseen aloitukseen :))

        Kateuksissaan jotkut yrittivät poistaa aloitusta, mutta kerrankin oli ylöspidossa ripaus inhimillisyyttä, no hyvä niin.


      • PerErik kirjoitti:

        Ei ole enenpää mun textejä, oli mukamas niin kiire, etten oikein joutanut keskittyyn koko juttuun. Äänestämäänkään en kerinnyt ollengan, en puskasta, enkä muutenkaan. Eilen mä pistin pari vappulorua tonne toiseen aloitukseen :))

        Kateuksissaan jotkut yrittivät poistaa aloitusta, mutta kerrankin oli ylöspidossa ripaus inhimillisyyttä, no hyvä niin.

        Joo huomasin ne sun vappulorusi. Ei tullut enää siihen toiseen vastattua, mutta luin kyllä :))

        Tässähän pitääkin alkaa miettimään uutta kisa-aihetta, jos joskus kesällä kisailtaisi uudelleen.


      • ikuinen ystävä on meitsin :P


      • Onnea Seppo kuka sitten lienetkin! Vaan tunnustus voittajalta kuuluu sitten asiaan!

        Mutta (jaettu) hoppee ei ole häppee etenkin kun sen saavuttaa itselle lähes tuntemattomalla "runotyylillä" ja näin monen hienon kirjoituksen joukossa. Suunnattoman ylpeä olen mahtavasta äänisaaliistani eli tunnustan olevani R.I.P. Mutta onneksi tiedot palstan kuolemasta olivat ennenaikaisia tai ainakin hautajaisia voidaan siirtää hieman tuonnemmaksi! Jos joskus näin pääsee käymään niin viimeinen valon sammuttaja olkoot velvoitettu laatimaan palstan kunniakkaan menneisyyden edellyttämä muistokirjoitus jälkipolville kertomaan nettiuudisraivaajien kunniakkaasta työstä palstailvei...siis veljeyden saralla!

        Erityiskiitokset Taikikselle jälleen kerran onnistuneista kisajärjestelyistä!


    • R.I.P. vois olla Zonen käsialaa,

      runosuoni ö - veikkaan Bonskua kirjoittajaksi

      Kiitoksenkippee- ttäkin voi olla Synnoven?

      • Synnove Pullo

        Kiitän ja kumarran mutta en ole noita kumpaakaan arvaamiasi kirjoittanut. Omani oli lyhyehkö kun en oikein täpöllä ehtinyt keskittymään. On meinaan remppa menossa ja vaan huilitauoilla istuksin koneella. Iltaisin olen ollut niin väsy, ettei ajatus juossut.

        Kiva kisa ja paljon osallistujia. Alan arvailla myöhemmin. Nytkin paikat naukuu kun loppunysväykset tein tänään seinien kanssa ja pääsin hiontavaiheeseen. Köh mitä pölyä taas huusholli täynnä. Suurimmat vasta jaksoin siivota.


      • Synnove Pullo
        Synnove Pullo kirjoitti:

        Kiitän ja kumarran mutta en ole noita kumpaakaan arvaamiasi kirjoittanut. Omani oli lyhyehkö kun en oikein täpöllä ehtinyt keskittymään. On meinaan remppa menossa ja vaan huilitauoilla istuksin koneella. Iltaisin olen ollut niin väsy, ettei ajatus juossut.

        Kiva kisa ja paljon osallistujia. Alan arvailla myöhemmin. Nytkin paikat naukuu kun loppunysväykset tein tänään seinien kanssa ja pääsin hiontavaiheeseen. Köh mitä pölyä taas huusholli täynnä. Suurimmat vasta jaksoin siivota.

        Tunnustan tässä samalla että "mielissään" olin minä. Luin niin huonosti ketjun, etten edes huomannut viestä, jossa kerrottiin voittaja. Onnea hänelle!


      • runosuoni ö on myös meitsin :P


      • Synnove Pullo kirjoitti:

        Tunnustan tässä samalla että "mielissään" olin minä. Luin niin huonosti ketjun, etten edes huomannut viestä, jossa kerrottiin voittaja. Onnea hänelle!

        Voi hurja, sulla remppa käynnissä. Ei tässä voi muuta sanoa kuin; otan osaa :) koeta jaksaa, on se sitten mukava asua rempatussa kämpässä.

        Tähänkään ehtinyt aiemmin vastata, mutta parempi myöhään kuin...jne


    • En ole R.I.P. ja veikkaan ettei Bonsku kirjoita piereskelystä, sillä meillä karpataan eikä piereskellä, heh.

      • Okkei, tuossa pz:n jo tunnustikin pierukirjoituksensa :)


    • puskaääni1

      Tunnustan kirjoittaneeni
      Kiitoksenkipeen, turvekatolla ja kaasugrillillä.
      Hyvinhän tuli ääntä, jostain. :)

    • Heh...mun arvailut on menny näköjään ihan pieleen, taitaa olla viisainta meitsin lopettaa arvailut :)

      ---------------------------------------------------

      Tähän mennessä on selvinnyt seuraavat kirjoittajat:

      R.I.P, kakkossija, kirjoittajana Normix...olishan se oikeastaan pitänyt umpiluudasta tajuta :) Niin ja onneksi olkoon hopeasta.

      simaa odotellessa- Kerbiili

      ikiystävät ja runosuoni ö- Pirpzu

      mielissään- Synnove

      kiitoksenkippee, turvekatolla ja kaasugrillillä -puskaääni1

      Omat tunnustukseni ; kirjoitin kaksi tarinaa, Närkästynyt Naapuri sekä Bodari*. Kiitokset bodaria äänestäneille saamastani jaetusta hoppeesta :)

      • Juuhhh..väärin meni arvailusi mun kohalta. Sain mä yhden äänen, mutta kahtaa sanoa mikä se mun juttuni oli ja kuka sen äänen antoi, ainakaan viellä en kehtaa siis sanoa.

        Onnittelut munkin puolesta kaikille voittajille! :))) ja osallistujille.


      • Eipä kestä, ei hoppee jne ;)

        Itse kirjoitin kaksi, eli ton ramman, sairaan ja köyhän orvon lifestyleviestin suoraan kellarista. Siis olin vähään tyytyväinen. Ei purru pahemmin.

        Rohkenin myös puolustaa vapun kunniaksi teekkareita nimimerkillä rai rai rallaa, muuta tunnetusti niille ei sympatiaa pahemmin heru, eikä tarvikkaan.

        Että hävettää mutten kadu ;)


      • Kiitti Taikis kuin myös sinulle! Mukavaa kun järkkäsit vähän äksöniä kevään keskelle. Syksyllä vois olla hyvä paikka ottaa uusiksi, kunhan tässä ensin on kokot ja kesälavat katsastettu!


      • norMix kirjoitti:

        Kiitti Taikis kuin myös sinulle! Mukavaa kun järkkäsit vähän äksöniä kevään keskelle. Syksyllä vois olla hyvä paikka ottaa uusiksi, kunhan tässä ensin on kokot ja kesälavat katsastettu!

        Jep, kesällä ei taida olla porukkaa paljoakaan palstoilla, pidetään syksyllä kokoontumisajot kisojen merkeissä :) Itsellänikin tiedossa työntäyteinen kesä, mikä tietysti yrittäjän näkövinkkelistä katsoen on hyvä, mutta henkilönä kyllä saattaisi vaikka jo lomailla kaiket kesää. Milloinkahan sitä rikastuisi niin paljon että sais palkattua tarpeeksi työntekijöit ja vois keskittyä vain rahojen laskemiseen :D Ei taida yksi ihmisikä riittää....


      • Zone kirjoitti:

        Eipä kestä, ei hoppee jne ;)

        Itse kirjoitin kaksi, eli ton ramman, sairaan ja köyhän orvon lifestyleviestin suoraan kellarista. Siis olin vähään tyytyväinen. Ei purru pahemmin.

        Rohkenin myös puolustaa vapun kunniaksi teekkareita nimimerkillä rai rai rallaa, muuta tunnetusti niille ei sympatiaa pahemmin heru, eikä tarvikkaan.

        Että hävettää mutten kadu ;)

        Elä suotta häppee, molemmat tekstisihän saivat ääniä. :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        Juuhhh..väärin meni arvailusi mun kohalta. Sain mä yhden äänen, mutta kahtaa sanoa mikä se mun juttuni oli ja kuka sen äänen antoi, ainakaan viellä en kehtaa siis sanoa.

        Onnittelut munkin puolesta kaikille voittajille! :))) ja osallistujille.

        Alahan kakistaa vaan mikä on sun juttu :) Yhdenkö vain kirjoitit?


      • Voititko kenossa?
        TaikisN kirjoitti:

        Jep, kesällä ei taida olla porukkaa paljoakaan palstoilla, pidetään syksyllä kokoontumisajot kisojen merkeissä :) Itsellänikin tiedossa työntäyteinen kesä, mikä tietysti yrittäjän näkövinkkelistä katsoen on hyvä, mutta henkilönä kyllä saattaisi vaikka jo lomailla kaiket kesää. Milloinkahan sitä rikastuisi niin paljon että sais palkattua tarpeeksi työntekijöit ja vois keskittyä vain rahojen laskemiseen :D Ei taida yksi ihmisikä riittää....

        Nyt on syksy!
        Missä viipyy kokoontumisajot?
        Vai meneekö kaikki aika rahojen laskemiseen?


      • Voititko kenossa? kirjoitti:

        Nyt on syksy!
        Missä viipyy kokoontumisajot?
        Vai meneekö kaikki aika rahojen laskemiseen?

        Voittaisikin joskus :/ Näköjään olen tullut luvanneeksi järkätä syyskisan ja lupauksethan on aina pidettävä, sellainen on suomalainen...... vai onko... :)

        Pitääpä laittaa mietintämyssy päähän ja tuumailla aihetta. Viikonlopuksi on menoja, mutta ensi viikolla voisi jotain kehitellä. Toivottavasti porukat vielä joskus käy palstalla kurkkimassa.


      • TaikisN kirjoitti:

        Voittaisikin joskus :/ Näköjään olen tullut luvanneeksi järkätä syyskisan ja lupauksethan on aina pidettävä, sellainen on suomalainen...... vai onko... :)

        Pitääpä laittaa mietintämyssy päähän ja tuumailla aihetta. Viikonlopuksi on menoja, mutta ensi viikolla voisi jotain kehitellä. Toivottavasti porukat vielä joskus käy palstalla kurkkimassa.

        Kyllä täällä käydään kurkkimassa. :)) eikun kisaa kehiin.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Kyllä täällä käydään kurkkimassa. :)) eikun kisaa kehiin.

        Nyt on pääkoppa ihan tyhjää täynnä, maanantait on sellaisia...mutta mietitään, mietitään. :) Hyvä tietää kisajärjestelyitä ajatellen että potentiaalisia osallistujia on vielä jäljellä !


    • Jahas, pitääkö mun tunnustaa myös loputki kirjoitukseni, elikkä tässä on kaikki mun tekeleet:

      ikuinen ystävä
      :):):):)
      runosuoni ö
      Runnoo Pukkaa
      Snadi Frida

      Ohos, niitä oli peräti viis, alunperin laskin, että kirjotin neljä, heh.

      • Häh? Miten tuossa mun viestissä ei näy tokana laittamaani hymynaama-nimmaria. Siis sitä, missä oli neljä hymyä. No enivei, sekin oli siis mun kirjoittama.


      • pz.n kirjoitti:

        Häh? Miten tuossa mun viestissä ei näy tokana laittamaani hymynaama-nimmaria. Siis sitä, missä oli neljä hymyä. No enivei, sekin oli siis mun kirjoittama.

        Sullahan on ollutkin vauhti päällä :) Laskitko montako ääntä kirjoituksesi yhteensä on saaneet. Ainakin sinut voidaan julistaa tarinoiden määrässä voittajaksi, ellei kukaan ilmottaudu vielä suuremmalla panoksella.


      • TaikisN kirjoitti:

        Sullahan on ollutkin vauhti päällä :) Laskitko montako ääntä kirjoituksesi yhteensä on saaneet. Ainakin sinut voidaan julistaa tarinoiden määrässä voittajaksi, ellei kukaan ilmottaudu vielä suuremmalla panoksella.

        Tunnustaudun olemaan "minä vain"
        Kertoi mun senhetkisetä olosta.


      • TaikisN kirjoitti:

        Sullahan on ollutkin vauhti päällä :) Laskitko montako ääntä kirjoituksesi yhteensä on saaneet. Ainakin sinut voidaan julistaa tarinoiden määrässä voittajaksi, ellei kukaan ilmottaudu vielä suuremmalla panoksella.

        Heh, pitääköhän mun tunnustaa loput tai ainakin viis ;)


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Heh, pitääköhän mun tunnustaa loput tai ainakin viis ;)

        MONtako tarinaa sä oot kirjoittanut kisaan :)


      • tulisilla kirjoitti:

        Tunnustaudun olemaan "minä vain"
        Kertoi mun senhetkisetä olosta.

        Kiva kun otit osaa kisaan, kiitti :)


    • Tunnustan kirjoittaneeni tuon viimeisen eli olin sharp.

      • Tuon paremmin ei ole mahdollista nimimerkin taakse piiloutua. Takuulla ei kukaan arvannut että se olit sinä. 10


      • Zone kirjoitti:

        Tuon paremmin ei ole mahdollista nimimerkin taakse piiloutua. Takuulla ei kukaan arvannut että se olit sinä. 10

        Kiitosta vain pisteistä.


      • No eipä sitten kestänytkään ku puoli vuotta oottaa tunnustusta. Jotkut ne ei pidä mitään kiirettä......... :D


      • TaikisN kirjoitti:

        No eipä sitten kestänytkään ku puoli vuotta oottaa tunnustusta. Jotkut ne ei pidä mitään kiirettä......... :D

        Hih...no näin siinä joskus käy, sitä kehtaa heti kaikkia tunnustaa. :)


      • sormet sanoi
        Nittaminax kirjoitti:

        Hih...no näin siinä joskus käy, sitä kehtaa heti kaikkia tunnustaa. :)

        Mistäs sen tarinasi vielä löytäisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe