Rauta-Jaakko Pääkaupunkiseudulla huono ns. rautakauppa

Jatkossa ohikulkeva

Huonoja, tuotteita palveluja ja asiantuntemusta.
Pienen yrityksen on tietysti yritettävä tehdä voittoa heikoilla /vähillä resursseilla, valmiuksilla, korkeilla hinnoilla ja katteilla.
Vain harvat tarjoustuotteet ovat laatunsa veroisia.

Puheet lupaukset???

Jatkossa aina ohikävelvä

14

2453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen asiakas

      EHKÄ ON PAREMPI KUN KÄVELET JATKOSSAKIN OHITSE.

      Olen asioinut kyseisessä liikkeessä VUOSIKAUSIA , viimeksi tänään, ostamassa tikapuita,
      Rauta-Jaakko on Hyvä kauppa ja edulliset hinnat.

      SUOSITTELEN AMMATTIMIEHILLE JA RAKENTAJILLE

      • Tokmanille

        Ompa itse Rauta-Jaakko ollut myöhään syysyönä valveilla.

        Paljastaa läpi selkeesti. Kukaan muu ei sommittelisi tekstiä noin ja tuolla huolellisuudella.


    • Vantaalainen 57

      Kyllä Rauta-Jaakko on ihan asiallinen alan myymälä. Minäkin jo vuosia ollut asiakkaana ja tänään menen taas tekemään hankintoja sieltä, vaikka on muttanut Helsingin puolelle!

    • kaupanasiantuntija

      Tarjoustaloakin paljon huonompi.

      Myyjä itseriittoinen selittäjä vaikka ei osaa asiaansa.
      Onhan täällä omistajan edustyaja kirjoitteleuut. Näkyy läpi kaikesta.

      Ammattilainen sieltä mitään saa kun ei saa kotitalouksiinkaan.
      Muutaman kerran olen käynyt satutuniilla itseriittoista kuulemassa..

      • Tav. asiakas

        Omituinen ketju? Ei mihinkään kauppaan ole pakko mennä! Jos et ole tyytyväinen niin pysy ihmeessä poissa!

        Itse olen käyttänyt kauppaa siloin tällöin eikä palvelussa ole ollut mitään vikaa. Kaupassa on kiinalaisten halpatyökalujen ohella myös laatutyökaluja ja jos nopeasti tarvitsee yksittäistä asiaa niin sen saa Rauta-Jaakosta nopoeammin kuin viereisestä Motonetistä! Tunnen liikkeen yli kymmenen vuoden ajalta!


      • Kateus ei lopu?

        "Muutaman kerran olen käynyt satutuniilla itseriittoista kuulemassa.. "

        Jos liike on niin huono kuin väität niin MIKSI olet sitten käynyt jo 'muutaman kerran'? Jätä ihmeessä jatkossa väliin!

        Ihmettelen vähän tällaista ketjua? Niukan työllisyyden aikana luulisi, että olisi vaan hyvä, kun joku työllistää itse itsensä! Jos liike ei miellytä niin menkää ihmeessä ohi! Mutta ei! Suomalainen kateus aiheuttaa sen, että nakerretaan pienyrittäjän niukkaa leipäpuuta? Luulisi olevan patrempaakin tekemistä? Jotkut kirjoittajat saisivat hävetä!


      • Otraleipää
        Kateus ei lopu? kirjoitti:

        "Muutaman kerran olen käynyt satutuniilla itseriittoista kuulemassa.. "

        Jos liike on niin huono kuin väität niin MIKSI olet sitten käynyt jo 'muutaman kerran'? Jätä ihmeessä jatkossa väliin!

        Ihmettelen vähän tällaista ketjua? Niukan työllisyyden aikana luulisi, että olisi vaan hyvä, kun joku työllistää itse itsensä! Jos liike ei miellytä niin menkää ihmeessä ohi! Mutta ei! Suomalainen kateus aiheuttaa sen, että nakerretaan pienyrittäjän niukkaa leipäpuuta? Luulisi olevan patrempaakin tekemistä? Jotkut kirjoittajat saisivat hävetä!

        Työllistääköhän enää ketään. Näyttää hävinneen myymälä Konalasta.

        Vähän sivussa myymälä siellä olikin ja nurkille tuli useita samaa alaa liippaavia yrityksiä heidän Konalan myymälän avaamisen jälkeen.

        Ja nythän se yrityksen menestys punnitaan kun on taantuma.


      • ohikulkija2
        Kateus ei lopu? kirjoitti:

        "Muutaman kerran olen käynyt satutuniilla itseriittoista kuulemassa.. "

        Jos liike on niin huono kuin väität niin MIKSI olet sitten käynyt jo 'muutaman kerran'? Jätä ihmeessä jatkossa väliin!

        Ihmettelen vähän tällaista ketjua? Niukan työllisyyden aikana luulisi, että olisi vaan hyvä, kun joku työllistää itse itsensä! Jos liike ei miellytä niin menkää ihmeessä ohi! Mutta ei! Suomalainen kateus aiheuttaa sen, että nakerretaan pienyrittäjän niukkaa leipäpuuta? Luulisi olevan patrempaakin tekemistä? Jotkut kirjoittajat saisivat hävetä!

        Jos ei kerrasta opi, useinhan sitä pistäytyy toistamiseen, ihmisen muisti on lyhyt mutta jos sama kokemus toistuu useita kertoja niin ....

        Kukapa tuollaista yritystä kadehtisi, en minä ainakaan.

        Toivotaan menestystä ja herren siunausta Jaakolle.


      • Kateus ei lopu?
        ohikulkija2 kirjoitti:

        Jos ei kerrasta opi, useinhan sitä pistäytyy toistamiseen, ihmisen muisti on lyhyt mutta jos sama kokemus toistuu useita kertoja niin ....

        Kukapa tuollaista yritystä kadehtisi, en minä ainakaan.

        Toivotaan menestystä ja herren siunausta Jaakolle.

        Ainakin uusi paikkaon väljä eikä ole Motonetteja vieressä. Onnea yritykselle!


      • pitkän uran kuljin
        Kateus ei lopu? kirjoitti:

        Ainakin uusi paikkaon väljä eikä ole Motonetteja vieressä. Onnea yritykselle!

        Motonet taisi olla hiukan hankala asia Konalassa näin ymmärsin.
        Mutta puhumatta paras.

        Missä UUSI paikanne on?

        Tuo kateus on sellainen ikävä asia, ja jos tuntee tuleensa kadehdituksi.
        Sivu asiaa: en ole kokenut mielestäni kateutta koskaan, ja siksi en ole huomannut yritysmaailmassa itse (aina) että joku kadehtii tai kilpailee vaan joku toine alla, sivulla tai yläpuolellani siitä kertoi.

        Pienyrittäjän elämä on sitä kun se lompakko on aina ns. pöydällä.

        Ammattijohtajat (rengit) saattaa nähdä asian laajemmin ja pitkäjänteisemmin.
        Toki asioissa on pulensa. Ja pinessä yrityksessä omista tekee usein itse lähes
        kaiken.


      • Kauppahuone Mäkinen.
        Kateus ei lopu? kirjoitti:

        "Muutaman kerran olen käynyt satutuniilla itseriittoista kuulemassa.. "

        Jos liike on niin huono kuin väität niin MIKSI olet sitten käynyt jo 'muutaman kerran'? Jätä ihmeessä jatkossa väliin!

        Ihmettelen vähän tällaista ketjua? Niukan työllisyyden aikana luulisi, että olisi vaan hyvä, kun joku työllistää itse itsensä! Jos liike ei miellytä niin menkää ihmeessä ohi! Mutta ei! Suomalainen kateus aiheuttaa sen, että nakerretaan pienyrittäjän niukkaa leipäpuuta? Luulisi olevan patrempaakin tekemistä? Jotkut kirjoittajat saisivat hävetä!

        On niin, ja tulee aina olemaan. Että paha tekee tekosiaan. Jotka jättävät jäljen. Mutta on niin, JA TULEE AINA OLEMAAN. Hyvä Voittaa aina pahan. Risto Mäkinen


    • tulava-asiakas

      Missä Ferrer-Cjak luuraa?

    • Rauta-Jaska

      Rauta-Jaakko Oy on muuttanut Koivuvaaran teollisuusalueelta Rajatorpantieltä ensin Konalaan, Ristipellontielle ja sitten nykyiseen paikkaansa Hämevaaraan, Viisaritielle. Tervetuloa Hämevaaraan, Viisaritielle Rauta-Jaakkoon.

    • Anonyymi

      Nykyään Rauta-Jaakko tarjoaa siivouspalveluita. Suosittelen kokeilemaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe