Kirjoituksia roomalaiskatolisenkirkon muutoksista RAAMATUN SANAAN ja OIKEAN SAPATIN HYLKÄÄMISESTÄ ja omien asetusten asettamisesta:
On luovuttava ja lähdettävä ulos roomalaiskatolisesta nimityksestä "kirkko", adventtikirkko - SEURAKUNTA nimityksen alle!!!
Sillä tämä sana "KIRKKO", se on paavin/katolisenkirkon MERKKI, hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI,
MUTTA, Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö!
-- Jätä siis kirkko – sunnuntaiyhteisö/rakennus, kolmeen arvoasemaan kastaminen, Sapatin polkeminen, iankaikkinen kidutusoppi, ja anna pelastaa itsesi siinä Oikeassa (Apt.2:38) uskonmukaisessa upotuskasteeseen Vapahtajan Nimeen, sillä; Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas Jumalan pilkkaa ovat; vauvavalelu kasteena ja kastaminen kolmeen arvoasemaan, Oikean Sapatin polkeminen ja sunnuntaisapatin asettaminen sen tilalle!
Oikea Sapatti/Lepopäivä on normaaliaikaan pe. illasta klo 18.00 - la. iltaan klo 18.00!
[ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!]
Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
" .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
*
”Kun Kristus päättää välittäjätyönsä taivaan pyhäkössä, vuodatetaan se laimentamaton viha niiden päälle, jotka kumartavat petoa (katolisen kirkon oppia) ja sen kuvaa sekä ottavat sen merkin (Ilm.14:9,10). Egyptin vitsaukset olivat samantapaisia kuin ne laajakantoisemmat rangaistukset, jotka kohtaavat maailmaa juuri ennen Jumalan kansan vapautusta. Ilmestyskirjan kirjoittaja sanoo: "Silloin tuli pahoja märkiviä haavoja niihin ihmisiin, joilla oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa." "Meri muuttui kuin kuolleen vereksi." "Kolmas enkeli tyhjensi maljansa virtoihin ja vesien lähteisiin, ja ne muuttuivat vereksi." Enkeli sanoi: "Vanhurskas olet sinä, - - joka annoit nämä tuomiot!” [STs.608(627)]
*
♥ MARANATA! ♥
RAAMATUN SANAA
4
<50
Vastaukset
- pyh!
Olet väärässä lähes kaikessa mitä kirjoitat.
kirkko-sana ei ole roomalaiskatolisuutta eikä tarkoita sunnuntaita.
Kaste tulee Jeesuksen mukaan suorittaa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, eikä se ole mikään väärennös, väität mitä väität.
Sapatti ei ala klo 18, vaan auringon laskiessa. Tästä meillä on Jumala sana Raamatussa ja Ellen Whiten kirjoituksissa.
Olet tökerö eksyttäjä.- eepu*
Olet väärässä kaikessa mitä edustat, olet ottanut luterilaisen opin pohjaksi omaksi turmioksesi.
Olet pahin eksyttäjä. - pois auringonseuraam
pyh! Höpö höpö, ei ala näillä leveysasteilla sapatti auringonlaskun mukaan, vaan illasta iltaan. Ilta alkaa klo 18.00.
Kai Arasolakin tämän käsittää, hänen kirjoituksiaan lukenut. - eepu*
pois auringonseuraam kirjoitti:
pyh! Höpö höpö, ei ala näillä leveysasteilla sapatti auringonlaskun mukaan, vaan illasta iltaan. Ilta alkaa klo 18.00.
Kai Arasolakin tämän käsittää, hänen kirjoituksiaan lukenut.Oikea ilta katsotaan pituuspiiriltä maapallon pyörimisestä eikä maapallon kallistuksista:
Oikea Sapatti/Lepopäivä on normaaliaikaan pe. illasta klo 18.00 - la. iltaan klo 18.00!
[ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!]
Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
" .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427