On Kakkamies? Ehkä joku, jonka kaikki tunnemme tai vain tavallinen kaduntallaaja? Mies vailla menneisyyttä? Mitkä ovat hänen tarkoitusperänsä ja päämääränsä?
Kuka
mysteeri21
3
<50
Vastaukset
- Jalisannu
Tukeeko se penkkiä?
- Kakkisfani
Ehkä joku meistä on kävellyt kadulla Kakkamiehen ohi täysin tietämättömänä siitä. Kyllä se pistää miettimään.
- UgotPoopInPants
Et koskaan tiedä mitä kulman takana on, ehkä siellä odottaa Kakkamies, ehkä ei. Joskus öisin kun ei uni tule, haaveilen kohtaavani Kakkamiehen. Näyttäisin hänelle postikortteja joita olen hänestä piirtänyt, tai hiilipiirroksen jossa Kakkamies lähettää Batmanin nolostuneena kotiinsa, Kesäksi olen suunnitellut lähetysmatkan Intiaan, jossa kerron, että kakkamies tulee Suomesta eikä Ruotsista kuten joskus kuvitellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591