KANIN SILMÄ! AUTTAKAA!!:)

kanifani

Minun kanini toinen silmä on siniharmaa. mutta toinen taas tavallinen eli musta. sillä on kai tällä viikolla meno eläin- lääkäriin. AUTTAKAA jos tiedätte jotain! :) P.s . Se on kaksi vuotias sekarotuinen leppoisa uros kani!

11

1917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanit<3

      Ei kannata sorkkia millään itse silmää? voi vain pahentaa. odota että pääsette eläinlääkärille . sieltä ne tarkemmat ohjeet löydät.:)

    • :-(((((((((((((

      eiköhän se ole sokeutunut

    • kanifani

      En tiedä ollenkaan:( mutta onneksi eläinlääkärit on olemassa!:)

    • kanifani

      auttakaa muutkin!!

    • kerro kanifani

      No kanifani kerro nyt meille mikä siinä silmässä oli vikana, kun kävit lääkärillä. Oliko se sokea niinkun joku epäili. Itsekkin kyllä veikkaisin sokeutta tai tulehdusta.
      Tämä tieto voi jatkossa auttaa jotakuta toista.

    • luppisssssssssssssss

      meillä meni marsulla silmät suht nuorena siniharmaaksi. Oli muistaakseni harmaakaihi eli sokeutui jo suht nuorena. se oli perinnöllistä ja marsumme sisko sokeutui myös suht nuorena. Mutta marsut ja kanit pärjäävät oikein hyvin ilman näköäkin eikä se mnoa haittaa.. kunhan ei kipuja ole niin kaikki hyvin.

    • Ei tietoa.

    • kirjoittaja!:D

      Peruimme ajan kun oli muutakin. :( mutta ens viikoll!:D

    • jsjjfo

      Aiemmin kahdella kanillamme sama homma. Olin sen verran pieni etten muista miten nopeasti silmä harmaantui. Elivät pitkään.

      Asiaan
      -Silmän nopea sumeneminen voi olla vaarallista (esimerkiksi tulehdus).
      -Hidas sumeneminen ilmeisemmin kaihin aikaan saama.

    • kanitus

      Eiköhän ole harmaakaihi. Omalla kanilla sama. Kannattaa käydä näyttämässä, jotta ell voi katsoa paineet sun muut. Harmaakaihi ei aiheuta kun sokeuden sellaisenaan. E cuniculi kandeis varmaan miettiä. Onko madotettu?

    • kanipani18

      Ei olemadotettu. voiko kanin ruokaan murustella ihmisten matolääkkeen ? auttaako se kanilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4147
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3124
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2907
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2573
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2550
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      230
      2219
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2076
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2027
    Aihe