Näkyykö?

Paha paniikki

Elämän tilanteestani johtuen on lääkärini määrännyt minulle Diapam 10mg tabletteja 1-2 päivässä. Jos minulle tehdään sellainen huumetesti tien päällä niin näkykö siinä nuo kaksi Diapamia ja jos näkyy niin mitä sitten tapahtuu?

8

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diapamia on kokeiltu

Lopeta ajaminen, pliis. En halua kanssasi nokkakolaria, kum mömmöissä tulet vastaan.

• Paha paniikki

En kyllä vastausta tuosta saanut ja varmaan oikeassa olet, mutta vastausta että näkyykö testissä olisin vailla.

• kaakima

Nimenomaan, narkkarit ja juopot pois auton ratista!

• liikenne on

Ja kaaharit!

Minun kantani on että kokeile miten pillerit vaikuttavat, ja jos ne vaikuttavat niin älä aja. Ohessa lääkeinfo.fi:

"Ajaminen ja koneiden käyttö

Diapam heikentää suorituskykyä liikenteessä ja erityistä tarkkaavaisuutta vaativissa tehtävissä, joten autolla ajoa ja koneiden käyttöä pitää välttää hoidon aikana"

• bentsot plussalla

Kyllä näkyy! Huumeseulassa näkyy bentsodiatsepiinit plussalla vielä ylihuomennakin jos tänään otat 20mg Diapamia. Jos kolisee olet automaattisesti maksumiehenä, koska olet syyllistynyt huumaantuneena ajamiseen.
      Kehoitan pysymään pois ratista!

• Paha paniikki

Yli 30v rekkaa ajaneena kehoitti lääkärinikin noudattamaan varovaisuutta mutta ei sairaslomaa kirjoittanut joten ajaa pitää. En ole kyllä mitään vaikutusta huomannut.

• 22

Kyllä ne näkyy. Ongelmaa ei tule, kun pidät reseptin mukana ja esität sen testin yhteydessä. Tosin saattavat silti käyttää verikokeessa, että näkyisy paljonko on nautittu pameja, ettei ole syöty kuin leipää. Lääkäri tuntuu olevan aika pihalla, jos tuollaisia määrää vieläpä ammatikseen ajavalle.

• Paha paniikki

Juu kyllä resepti on mutta ei aina mukana. No hautajaiset huomenna josko se sen jälkeen helpottaisi hiukan, taitaa kyllä tulla valvottua tämä yö. Kaksi otin tuossa yhdeksän maissa ei kyllä silmä lupsahda yhtään. Pakko olisi saada nukuttua, on varmaan rankka päivä vaikka olenkin tälläinen raavas rahtari mutta tunteet ne vaan pakka painaa päälle. Pitää koittaa vaan selvitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      122
      1431
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      42
      1301
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      55
      1045
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      823
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      815
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      743
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59