Jumala, jos olet olemassa, niin järjestä huomiseksi päivä jolloin kukaan ei eroa kirkosta.
Jumalan olemassa olo testi
12
90
Vastaukset
- hehe..
Pyydäppä mielummin, että aurinko nousee huomennakin niin voimme taas kaikki iloita rukousten tehokkuutta ;)
- Roiva, Uskis.
Jos kakkivoiva Jumalamme Jeesus ei tuota TEE, niin :
https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/erolomake
*eroakirkosta
sivuille MEE *
Miksi muuten aina eri Kristityt hokisi, ettei erot lopu (tänäänkin vähentää porukkaa x%) elleivät olisi huomanneet tätä samaa, avauksen asiaa! - harri699
Milleköhän noista noin 100 000 jumalasta tuo pyyntö oli osoitettu?
- ihan mikä vaan
No katsotaan nyt jos niistä edes yksi olisi ollut kuulolla ja viitsisi näyttä voimansa.
- jatkan edellistäni
ATTE - ELI TEISTI:
A ITO
T EISTI
T AJUTTA
E VANKELOI
PAlkinnoksi paistettu Jeesus, raamttu perseessä!
- Kimmo Koo
Jos näin tapahtuu, minäkin liityn kirkkoon. Varmaan sinä Häirikkö vastavuoroisesti eroat kirkosta ja luovut Jumalasta jos joku eroaa.
- Kimmo Koo
Varmasti saat Raamatun - sinä nimimerkin apinoija.
Rohkeasti siis ratkomaan vaan. - Kimmo Koo
Luojan kiitos, tänäänkin erosi ihmisiä.
Jumalan tekemät ihmeet ovat ihmeita vain jos osaa katsoa oikealla tavalla. Kouluissa opetetaan, että sateenkaari syntyy valon taipumisessa ja heijastumisesta vesipisarassa ja Jumalan antamana merkkinä vedenpaisumuksesta. Edellinen voidaan kokeilla vaikka lasipalloilla, mutta jälkimmäinen on pelkästääntarinan varassa. Jostain syystä ihmiset luottavat enemmän edelliseen selitykseen kuin jälkimmäiseen vaikka uskontoa on enemmän koulussa kuin fysiikka.
- Erot jatkukoon
Kaksi on ehtinyt erota jo näin aamutuimaan.
Jumalaa siis ei ole olemassa. M.O.T. - Jori Mäntysalo
Muuten hyvä, mutta olisiko silloin olemassa jumala(krist/evlut) vai jumala(krist/ort)? Palvelussahan voi erota molemmista.
Kyllä se vaan parempi on, kun kaikkivaltias kirjoittaisi vaikka supernovilla oikean uskonnon ja sen oikeaoppisen suunnan nimen taivaalle. Tosin se nyt luultavasti käännyttäisi vain ateistit... toisten uskontojen kannattajat väittäisivät huijaukseksi tai paholaisen yritykseksi käännyttää pois oikeasta eli heidän uskonnostaan.- mieti siis vielä
niin Jumalalla on todella pienen pieni, Usko perustuu siihen, mitä Jeesus on suolessamme tehnyt, Jeesus pitää homostelua tärkeämpänä kuin jäsentänsä määrän
Niin jäsentensä, kun meillä Teisteille ei ole aivoja
- vastaus.
Sepä Saatana ohjaa niitä ihmisiä eroamaan. Ei Jumalalla loputonta valtaa ole. Myös Saatanalla on paljon voimia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427