pelkäsin että jää pelit näkemättä, kun ei "raaski" maksaa kortista, mutta mertarantahan kuuluukin ihan normaalisti joka kodissa maksuttomiltakin kanavilta. On kai siinäkin joitain johdettu mainoksissa harhaan, kun ihmiset luulevat että jäävät suomen pelit näkemättä.
Vastaukset 4
Heh. Mertaranta selostaa yhden pelin maksuttomilla kanavilla.
Ilman Mertarantaa kisat näkyy kyllä netistä.- noin on
Venäjä TV näkyy suomessa lautasella
- tulosloppuu
Tilanne aivan päinvastoin. Nyt MTV totuttaa jääkiekkoväkeä maksukanaville. Käy kuin formuloissa. Kukaan ei enää puhu eikä vlitä formuloista eikä kohta jääkiekostakaan koksa kaiken määrää raha ja rahanhimoinen kokoomus ja Kummola. Minusta ihan hyvä, että jääkiekkokin kuolee Suomesta. Se ahneuden tulos.
- MTV12345
Muuten hyvä mutta nuo mainos tauot ärsytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su362875Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177874- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63586
- 37538
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta132529