Olisiko kellään kokemusta näistä airsoft-jutuista? Oma tyttäreni haluaisi nimittäin sellaisen joten mistä löytyisi kestävä ase ja miten sellainen ostetaan? Kiitos :)
Olisiko kellään kokemusta?
3
89
Vastaukset
Elikkäs Elikkäs Yleensä metalliset aseet ovat kestävimpiä mutta on niilläkin hintaa 150€- 1000€ Riippuu aina ihan valmistajasta Esim Real Sword valmistaa kestävimmät ja parhaimmat aseet mut niillä on taas hintaakin G&G G&P A&K Socom Gear ja Marui ovat myös laadukkaita valmistajia ainakin omasta mielestä. Mutta ennen kuin hankkii airsoft aseen niin kannattaa aina katsoo löytyykö muilta sivuilta samaa tuetta edullisemmin ja tietää minkä laista asetta haluaa. Minkä laista asetta yleensä ettii kun välikoimissa on sadoittain erilaisii aseita ja haluaako jousitoimisen vai sähkö vai kaasutoimisen aseen jos kiväärejä etsii niin silloin jousi mutta jos rynnäkkökiväärejä niin sähköase.
Alla on muutama linkki mistä saa ostettua airsoft aseita
http://www.proairsoft.com/acatalog/index.html
http://www.pcb-airsoft.com/
http://www.milgear.fi/kauppa/airsoft-tuotteet-c-25.html?osCsid=gcb50asjtj353ofemalbr7dnv2
http://www.nemesis.fi/acatalog/index.html (Suurinta osaa aseista ei löydy nettisivuilta vaan liikkestä tiedustelemal)
Sitten on paljon muitakin airsoft tavaroita myyviä yrityksiä mutta nuo ovat varmaanki parhaimpii. Toki voi aina ulkomailta tilata PCB kautta on helpoin tilata ulkomailta jos on valmis maksamaan :)- Marked One
Asetta on turha mennä ostamaan ilman maskia; turvallisuus ennen kaikkea. Ei kannata heti ensi alkuun myöskään ostaa mitään kallista asetta, jos innostus sattuukin laantumaan. Proairsoftista (soviet.sniperin linkkaamana) löytyy monenlaista asetta. Tuonkaltaiselle aloittelijalle suosittelisin pistooli-maski-comboa proairsoftista. Maruin ja KWC:n valmistamat jousipistoolit hopupilla, diablon 0.20 tai 0.25g kuulilla ja kokomaskilla on jokakeväinen näky pelikentillä. Kannattaa todellakin hommata mieluummin hyvä pistooli kuin huono haulikko tms. joka ei kestä lähellekkään yhtä kauan. Myöhemmin jos innostus ei ole laantunut, niin voi hommata sähköaseen, jota voi sitten päivittää uusilla osilla jos jotain rikkoutuu.
Kuinka muuten on mahdollista, että 21-vuotiaalla on 13-vuotias tytär? Kirjoitusvirhe?- Raakasuklaa
Tehnyt 8-vuotiaana lapsen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612