Chervolet 6.2 diesel koneella olevat 91-94. Millaisia vikoja näissä on. Noin 250000 ajetut.
Onkohan ne miten ruosteisia alustalleen. Mitä näistä kannattaa katsoa. Auto ei tulisi aktiivi matkailuun. Kyllähän noissa varmaan yönsä viettäis.
Baron cruiser
35
4156
Vastaukset
- tfgyhujik
Nivelet siis kaikki ohjauksen ja pyörätuennan menee 70 000 kim välein. Kynnyspalkit on puhki ja ohjaustehostin jo varmaan toinen asennus.
Paskasaastavero lienee 450 grammasta?- ei koskaan Fiattia
Ei se auto ole Fiat .
- Anonyymi
joo pitää paikkansa
jos omistaja ei osa käyttää rasvaprässiä
jos prässi pysyy omistajan käsissä kaikki ohjaukseen liittyvät nivelet ja pyörätuennat ovat ikuiset
- ei koskaan Fiattia
Älä osta ,jos ei ole peruutuskameraa autossa. Peruutat pian lasten päälle . Tai puskurit solmuun
- ms
Auto on tosi hyvä ja helppo ajaa. Niin jos on jollain kiinalaisilla ajellut niin tarvii varmaan peruutus kameran. Erittäin halpa suhteessa muihin huoltaa, 250tkm heh´kut ja tulpat. 500tkm laatikko jos ei ole öljyjä vaihdettu ja syöttö pumppu. siinä suurimmat huollot. jotain japanilaisia ja eurooppalaisia saa vahan väliä huoltaa. Osta autoon vain laatu osia niin kestää ja toimii kuin junan vessa. On todellakin tarkoitettu että saa ajaa mittarin ympäri.
- Pahanen Letukka
Kaikki helisee ja rämisee, puskurit väpättää ja vinkuu, peileistä ei saa näkymää kun kaikki värisee, polttoainetta kuluu... ovet lonksuu, sähkötöitä riittää ja nahkatakissa tulee kuuma ;))) Eikä näytä yhtä hyvältä kuin itse luulet.
- Nelonen tai kutonen
Tunnoton ohjaus ,ohjausliikettä saa tehdä koko ajan suorallakin tiellä, isot verot , kova hörsimään polttoainetta , kalliit osat, kalliit renkaat, ainoastaan kasin jytinä on positiivista.
- Surkee peli on
Jenkkipellejen suosiossa oleva auto,riittää,kunhan on jenkeissä tehty,joskus viimevuosituhannella.
- Ameriikanauto
Jees. Mitenkä tämä ruoste juttu. Mistä ne ruostuu yleensä. Nehän on rungollisia autoja eikös olekkin ?
- Vanimiäs
Ameriikanauto kirjoitti:
Jees. Mitenkä tämä ruoste juttu. Mistä ne ruostuu yleensä. Nehän on rungollisia autoja eikös olekkin ?
Ei ole täyttä runkoa näissä. Edessä on apurunko, jossa on kone ja akselisto, sitten tikapuupalkisto itse korissa johon taka-akslila on pultattu.
- Runkopalkki
On Ducatossakin runkopalkit,eikä niitä ole piilotettu pellien väliin ruostumaan,kuin jossain amefriikan paroonissa,missä ne ei pääse kunnolla tuulettuun ja peseytymään kaatosateelle ajellessa.
- 6,2
Anna noiden Fiatti miesten huudella kulutuksesta aivan rauhassa.... Chevy maksaa muutaman tonnin ja sillä saa kunnon auton ja kulutuksesta itsellä vaununveturina 6,2 Vanukas kulutta kaupungissa 13 vaununkanssa 16. Hinnan erotuksella ostaa monen kesäloman naftat.... Ruostetta löytyy yleensä ovien alareunoista helmoista ja takajousen kiinnikkeet tuppaa vanhemmisa pehmetä jos ei pidä huolta. Helmat ja ovet vaikuttaa leimalla sen verran että tulee korjauskehoitus. Runkopalkkien sisäpuolelle kun lurauttaa vähän oljya joka vuosi niinei tarvii hitsailla
- 6,2
Ja etupään nivelistä vielä että sieltä löytyy Italoille ja Kiinalaisille täysin tuntemattomia juttuja kuten RASVANIPPOJA. Niihin kun laitta rasvaa ei tarvitse niveliä vaihtaa. Itse olen ajannut omalla autolla 243000km eikä yhtään niveltä vaihdettu. Autolla ajettu 442000km.
- Baroni
Juu, meidän vermeellä (chevy 6.2d) ajettu 445000 ja alkuperäiset palleronivelet keulila ja alkuperäinen laatikko (th700). Muistaa vain rasvata nivelet ja ja vaihtaa vaihteiston, koneen ja perän öljyt ajallaan, kestää aika hyvin kilometrejä. Kulutus luokkaa 12 l/100 km. Ensimmäinen vian oire alkaa olemaan tuo ruiskupumppu. Kuumalla koneella joutuu starttaamaan pari, kolme sekuntia ennen kuin pata hörähtää tulille. Uusi pumppu on 850 euroa ja uusi kone (jos tarttee joskus vaihtaa) luokkaa 3000-4000 euroa. Kaverin vastaavalla on ajettu 1.3 miljoonaa, alkuperäisellä koneella, laatikko vaihdettu 2 kertaa. Kunnostettu laatikko maksaa n. 850 euroa, ei kallis. Transportterin laatikko vuosimalliin 1998 makso 4200 euroa.
- Kelpopeli
Pirunhyvä retkiauto,meillä on 6,2d -87.Eikä tarvii mitään Ruumatiikkiä.
- joukahainen
Kelpopeli kirjoitti:
Pirunhyvä retkiauto,meillä on 6,2d -87.Eikä tarvii mitään Ruumatiikkiä.
Eräs ukko meni ostamaan Chevrolet Astron viime syksynä sutkilta.
Paskaläjästä oli menty ohittamaan ABS-aggrekaatti ja vedetty suora
jarruputki pääsylinteriltä takajarruille. ABS:n merkkivalo oli peukaloitu.
Takajousitukseen oli kyläseppä nikkaroinut yhden lehtijousen lisää.
Alkuperäiset U-pultit oli heitetty vittuun ja tilalle räpelletty ohkaset ja jo
puoliksi poisruostuneet kääkäleet.
Polttoainetankin pannat olivat löysällä ja kohta poikki.
Sisätaustapeili puuttui.
Takaturvavöiden vastinkappaleet puuttuivat.
Moottori ja vaihteisto vuoti öljyä.
Kuulemma kaikissa 1990-luvun Astroissa ABS:n keskusyksikön
hajoaminen yleistä. Takajousitus mitoitettu riittämättömäksi.
Moottori ja vaihteisto alkaa kusemaan öljyä. Auto mätänee joka
paikasta.
Äijä manasi myyjän ja auton alinpaan helvettiin. Eniten itsensä,
kun oli ollut hyväuskoinen lahjaton idiootti ja puupää.
Chevrolet Astro, saatane, pärkkele, helvata pthui! - hyväauto oli
joukahainen kirjoitti:
Eräs ukko meni ostamaan Chevrolet Astron viime syksynä sutkilta.
Paskaläjästä oli menty ohittamaan ABS-aggrekaatti ja vedetty suora
jarruputki pääsylinteriltä takajarruille. ABS:n merkkivalo oli peukaloitu.
Takajousitukseen oli kyläseppä nikkaroinut yhden lehtijousen lisää.
Alkuperäiset U-pultit oli heitetty vittuun ja tilalle räpelletty ohkaset ja jo
puoliksi poisruostuneet kääkäleet.
Polttoainetankin pannat olivat löysällä ja kohta poikki.
Sisätaustapeili puuttui.
Takaturvavöiden vastinkappaleet puuttuivat.
Moottori ja vaihteisto vuoti öljyä.
Kuulemma kaikissa 1990-luvun Astroissa ABS:n keskusyksikön
hajoaminen yleistä. Takajousitus mitoitettu riittämättömäksi.
Moottori ja vaihteisto alkaa kusemaan öljyä. Auto mätänee joka
paikasta.
Äijä manasi myyjän ja auton alinpaan helvettiin. Eniten itsensä,
kun oli ollut hyväuskoinen lahjaton idiootti ja puupää.
Chevrolet Astro, saatane, pärkkele, helvata pthui!Luuliko ostavansa uudenauton ?
- 42,,,
lähtihän se rumatikki-käyntiin talven jälkeen,onse tasaistatu lämmitys rumatikillä
- rumatikki on paras
On on , ja hiljaista !
- Kesätuulihenkäys
rumatikki on paras kirjoitti:
On on , ja hiljaista !
Rumatikki on paras,parempi kuin Aromipesä.
- Paha homma
Kesätuulihenkäys kirjoitti:
Rumatikki on paras,parempi kuin Aromipesä.
Tervehdys sinullekin. Mielipuoli murhaaja on liikenteellä
Vihaa aivan eityisesti kaikkia, jotka hokevat sanaa "Rumatikki".
Iskee silloin, kun vähiten odottaa.
Mm. Alffred J Kwak, joka naureskeli asialle, kuoli saatuaan
harppuunan räpylänsä läpi.
Ainakin itse olen kauhuissani kuultuani tästä raa;asta murhaajasta,
joka ei suhtaudu asioihin naureskelemalla.
En kehoita tutustumaan häneen. - hyvät laitteet
Paha homma kirjoitti:
Tervehdys sinullekin. Mielipuoli murhaaja on liikenteellä
Vihaa aivan eityisesti kaikkia, jotka hokevat sanaa "Rumatikki".
Iskee silloin, kun vähiten odottaa.
Mm. Alffred J Kwak, joka naureskeli asialle, kuoli saatuaan
harppuunan räpylänsä läpi.
Ainakin itse olen kauhuissani kuultuani tästä raa;asta murhaajasta,
joka ei suhtaudu asioihin naureskelemalla.
En kehoita tutustumaan häneen.Oliko hänelläkin rumatikki ja aromipesä
- on se Tahvo
Tollo Tahvolla oli kanssa Baron Gruiseri joskus , mutta joutui vaihtamaan halvempaan , 3.0 l ropottivaihteeseen Fiatin reuhuun .
Hän joutui maksamaan myötäjäisiä , että saisi Reinon omakseen ,ja vihille
Heidän hääauton ovatkin jo melkein kaikki nähneet.
Onnea nuorelleparille vaan !! Toivoo karavaanarit - Baroni
Baron cruiser ja vielä tuon ikäisenä ei kannata missään tapauksessa ostaa. Uutenakin huonot ajo-ominaisuudet, jatkuvasti pitää ohjailla. Unohda.
- benn
sinun kannattasi oppia hieman kuinka auton aurauskulmaa säädetään niin toi pieni pulma olis hoidettu
itse olen ajanut cruiserilla 2 miljoonaa kilometriä että tiedän - Kankimiäs
benn kirjoitti:
sinun kannattasi oppia hieman kuinka auton aurauskulmaa säädetään niin toi pieni pulma olis hoidettu
itse olen ajanut cruiserilla 2 miljoonaa kilometriä että tiedänOnko kulkimessasi paljon kehuttu Rumatikki ???
- Anonyymi
ite olen ajanu semmoisella autolla 600 000 km
väärät renkaat tai väärin säädetyt etupyörät ( aurauskulmaa) jos näin pitää ajaa
- Työeläkeläinen.
Monenko tuuman pakoputki servoletissä on?
http://dolan.naurunappula.com/screen/e0/4e/e04e8906310db6cc/0/39639.jpg - Anonyymi
Vaihteisto ongelmia kaikissa noissa jenkeissä. Niiden lähellekään kun ei mene niin säästyy monelta harmilta.
- Anonyymi
Kaikkihan tuota kotkalaista hörhöä vituttaa.
- Anonyymi
Tuohon voisi vielä lisätä - Kaikkiahan tuo kotkalainen hörhö vituttaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719