AVA, Mertaranta, WTF?

merta edemmäs

Antsanhan piti selostaa vain cAnalBylsillä.

Mihinkään ei näemmä voi luottaa. :(

12

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuba

      Todennäköisesti tarpeeksi moni meistä osti Canalin paketin

      • mertarolexi

        Liittyy asiaan miten?

        Ennen kisoja sanottiin, että Antsa selostaa VAIN canaalilla ja Saukko muilla. Mikä on muuttunut? Näkyykö myös muut ottelut ilmaiseksi kaikille?


      • erjhv
        mertarolexi kirjoitti:

        Liittyy asiaan miten?

        Ennen kisoja sanottiin, että Antsa selostaa VAIN canaalilla ja Saukko muilla. Mikä on muuttunut? Näkyykö myös muut ottelut ilmaiseksi kaikille?

        MTV on luotettava julkisessa tiedotuksessaan...not.


    • bisnes kyllä

      Älkäähän nyt. Mtv haluaa vain saada lisää katsojia huonosti menestyneelle ämmien tv –kanavalle.
      tää on vain bisnestä.

    • noh,,..,.

      Ei tartte sanoa: kiekkoa ei näe edes valtakunnan kanavilta - mahtaa olla sairaiden bisnes, jotka taviksilta jääkiekonkin riemun riistää. Mielestäni harva asia Suomessa on niin aidosti joka-iikkaa yhdistävä, kuin jääkiekon MM - kiitos Koivu maalista, ja kiitos Suomi. Luin netistä matsin tuloksen ja jos Suomi selviytyy jatkoon, menen itse takuulla kanavat omaavien luo seuraamaan finaalimatseja.

    • Anal+

      Tiedoksi teille.

      Vain pelattu Valko-Venäjä-ottelu ja USA-ottelu tulee AVA:lta Mertarannan selostuksella. Muissa peleissä ei ilmaiseksi Mertarantaa kuule.

      • Laitetaankopakettiin

        Joo, ajatelkaa sitä lehden ilmaisena näytenumerona. "Tämän kerran saat ilmaiseksi, mutta seuraavasta saat jo maksaa"


    • -T

      Mertaranta ei selostakaan kuin ekan matsin AVA:lla. vaikka talvella vielä mainostettiin 2 matsia.

    • enmaksanut

      Nää kisat on Kummolan ja old school TV:n "hautajaiset".
      Mertarantakin sävelteli AVAlla jotain ihmejuttuja Suomen pelin aikana, jotka kuulosti jo yliyrittämiseltä.

    • kokki666

      täytyy sanoa kans että oli järkyttävää kuunnella mertsiä eka erässä..ihan kuin maikkari olis käskeny viljellä niitä typeriä vitsejä...huhhuh mutta meni överiks..onneks ne loppu matsin edete

    • €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

      Saukkonen on muuten kehittynyt paljon paremmaksi selostajaksi, kuin Mertaranta, jonka höpötykset ovat aina yhtä tylsiä. Slovakia pelissä Saukkonen oli varsin mainio ja IIIIILLLLLMMMAAAIIINNNEEENN. Maksakaa idiootit Mertsin selostuksista ja tyhjänpäiväisistä peleistä, mitä se mulle kuuluu.

    • vcxvcxvsdfdsfsd

      Mertaranta selosti myös USA pelin. Mielestäni aika tylyä mm-kiekko 24/7 -kanavan ostaneille.

      Itse olin jo ennestään sitä mieltä, että eniten tässä häviää Mertaranta itse kun menee/joutuu maksukanavalle selostamaan. Kun muut selostajat tulevat ilmaiskanaville niin huomataan, että ei Mertaranta niin ainutlaatuinen ole. Itse ainakin pidän Saukkosen selostuksista ihan yhtä paljon kuin Mertarannan selostuksistakin enkä todellakaan viitsisi maksaa Mertarannan selostuksista enkä kyllä muiden maiden peleistäkään, koska tärkeimmät näkee kuitenkin ilmaiseksi.

      Aikamoinen sekasotku tämä kanavaruletti, josta ei kukaan tuntunut ottavan aluksi selkoa. Mainonta mielestäni harhaanjohtavaa ja paketteja on myyty sinne, missä kiekkokanava ei edes näy. Elisan yksinoikeus kanavaan sai aikaan sen viimeisen niitin ja kisojen jälkeen on varmasti paljon tyytymättömiä asiakkaita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe