Kun Antero Mertaranta teki työsopimuksen kaupalliselle Canal :lle, niin ehtoihin kuului selvästi Mertarannalle tyypillisten vertauskuvien ja puujalkavitsien viljeleminen selostuksessa. Ottelussa Valko-Venäjää vastaan Mertaranta heitteli kuitenkin selkeästi hyvin väkinäisiä juttuja, jotka tuottivat toisinaan enemmänkin myötähäpeää. Varsinkin ensimmäisessä erässä suunnilleen jokaisessa mahdollisessa välissä Antsa laukoi ilmoille jonkinlaisen muka-hauskan vertauskuvan. Näistä jutuista paistoi selkeästi homman käsikirjoitus...ei ollut tietoakaan siitä Antsasta mitä Ylellä saimme kuulla.
Kaupallinen Antero Mertaranta on epäaito
Älä maksa Anterosta
1
134
Vastaukset
- marttinen
jooh mtv pomot varmaan käskeneet käsikirjoittaa etukäteen "hyviä juttuja" joista sitten koitetaan tehdä uutta kansan hokemaa sanontaa.
kerrompa teille että jääkiekon ja mertsin suosi perustui siihen että se oli vapaasti jokaisen suomalaisen saatavissa, nyt joku alkoi rahastaa sillä ja siihen se suosio kaatuu, mulla ainakin loppui kisojen seuraaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984