Kun Antero Mertaranta teki työsopimuksen kaupalliselle Canal :lle, niin ehtoihin kuului selvästi Mertarannalle tyypillisten vertauskuvien ja puujalkavitsien viljeleminen selostuksessa. Ottelussa Valko-Venäjää vastaan Mertaranta heitteli kuitenkin selkeästi hyvin väkinäisiä juttuja, jotka tuottivat toisinaan enemmänkin myötähäpeää. Varsinkin ensimmäisessä erässä suunnilleen jokaisessa mahdollisessa välissä Antsa laukoi ilmoille jonkinlaisen muka-hauskan vertauskuvan. Näistä jutuista paistoi selkeästi homman käsikirjoitus...ei ollut tietoakaan siitä Antsasta mitä Ylellä saimme kuulla.
Vastaukset 1
- marttinen
jooh mtv pomot varmaan käskeneet käsikirjoittaa etukäteen "hyviä juttuja" joista sitten koitetaan tehdä uutta kansan hokemaa sanontaa.
kerrompa teille että jääkiekon ja mertsin suosi perustui siihen että se oli vapaasti jokaisen suomalaisen saatavissa, nyt joku alkoi rahastaa sillä ja siihen se suosio kaatuu, mulla ainakin loppui kisojen seuraaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481