Mitähän temppelin seireenejä ovatkaan sitten nuo Saalem-nuoret, jotka laulavat jumalastaan ja jeesuksesta rockin tahdissa ja tanssivat tai heiluvat tai hötkyvät,ja on nähty tärisevienkin lattialla liikehtivän karismahengessä. Minä olen nähnyt omin silmin tuollaisen tapahtuman ja on sen nähnyt moni muukin.
On nähty uushelluntailaisuudessa paljon sellaistakin joka on yhtä samaa baalin menoa mitä esim. kirkoksi kutsutun laitoksen piirissä tapahtuu.
Kuitenkin palstan luulouskoiset helluntailaiset ivaavat lapsikastetta, kirkkoon kuuluvia ihmisiä jotka ryyppäävät, käyttävät ehkäisyä, pukeutuvat miesten tamineisiin, naama ehostettuna, tukka kynittynä ja kanamaiset kasvot perkeleellisessä irveessä kun heitä nuhtelee.
Jotkut syyllistyvät homoseksualismiin, pedofiliaan, puolustelevat saarnamiehiään kun niitä vähän väliä tuomitaan oikeudessa, naisia saarnatuolissa ja on monta muuta jota synniksi on ennen kutsuttu.
Siitä huolimatta kita ammollaan haukutaan kirkkoa kuin se olisi joku kirkko ja itse tehdään samoja tekoja ellei vielä pahempiakin joten toivoisin enempi ymmärrystä ettette tuomitsisi itseänne niin tyhmästi ja tähän syntiin syyllistyvät lähes kaikki helluntailaiset kuka enempi kuka vähempi.
Viehkeät temppelin seireenit
3
51
Vastaukset
- Usko Toivonen
Me ihmiset närkästymme milloin mistäkin.
Kuinkahan moni närkästyisi, jos joku ylistäisi Herraa nykypäivänä, niinkuin kuningas Daavid aikoinaan.
14 Ja Daavid hyppi kaikin voimin Herran edessä, ja Daavid oli puettu pellavakasukkaan.
Ja aiemmin koko seurakunta Daavidin johdolla
5 Ja Daavid ynnä koko Israelin heimo karkeloi kaikin voimin Herran edessä soittaen kaikenkaltaisilla kypressipuisilla soittimilla, kanteleilla, harpuilla, vaskirummuilla, helistimillä ja kymbaaleilla
( Jakeet 2. Sam. 6. )
Ei taitaisi sopia ihan kaikille moinen meno.- närkästynyt !
Ei David karkeloinut helluntailaisten tavalla ja kyllä tosi on että kun joku ylistää Herraa täysin voimin eli koko sydämestään, väärät kristityt närkästyvät siitä.
Olen kokenut sen.
- vanhatäti
En pitäis karkelointia, enkä ylistystä pahana, mutta ulkonäköön pitää kiinnittää huomiota. Ei saisi päästää liian halvan hutsun näköisenä ketään esiintyyn. Siveästi pitää pukeutua ja samoin muukin käyttäytyminen, ei jammaamista eikä lantion pyörittelyitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472