Jääkiekon alasajo on alkanut

tämä ei jää tähän

Jääkiekkoliitto ja Maikkari ovat yhteistuumin aloittaneet kampanjan, jonka tarkoituksena on tuhota suomalainen jääkiekkoperinne ja siinä sivussa kääriä mahdollisimman suuret voitot.

Älkää kukaan ostako lippuja peleihin, kanavapakettikortteja eikä mitään Anal -maksukortteja! Tämä järkyttävä pelleily pitää saada loppumaan ja kisat takaisin YLElle missä jääkiekko oli jääkiekkoa eikä tuotteistettua kaupallista paskaa.

Eilinen AVAn peli oli törkeää katsojien aliarvioimista. Kamera kuvasi katonrajasta koko pelin ja parhaiden pelaajien palkitsemista ja Maamme-laulua ei edes näytetty vaan tilalle oli punnattu mainoksia.

Tätäkö meidän pitäisi sietää vuoteen 2017 asti?

5

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wqddqdwd

Mutta suomalaisethan on tunnettuja siitä että kaikki siedetään. Kukaan ei uskalla todella vastustaa tällaista. No mutta katsellaan sitä mestistä sitten, kun kaikki muu arvojääkiekko on ajettu maksullisiksi

• ei kiinnosta

Vit.tu mitä pas.kaa Mtv 3suoltaa. ne on pilannut nää kisat jo.

• kyrsii ja kovaa

Tämän ja viime vuoden kisoilla on yksi ero:

Viime vuonna kisat oli järjestetty rakkaudesta lajiin eli jääkiekkoon.

Tänä vuonna kisat on järjestetty ja televisioitu rakkaudesta RAHAAN.

Kiitos vaan jääkiekkoliitto ja p.askamaikkari.

• Masa59

Täähän oli tiedossa jo silloin, kun tää digipelleily alkoi. Miksi ihmeessä te kaikki hommasitte digiboxin. Ite ostin viimeisien joukossa. Kukaan ei uskaltanut panna vastaan. En minäkään tosin...
      Nyt ollaan tässä, ilmaiskanavilta tulee jotain painia, ampumahiihtoa ja lumilautailua!
      Kaikkihan nyt tietää, mitä mtv3 edustaa. Porvareita mitä porvareita.
      Mestis on sentään urheilua, sitä paitsi Mika Saukkonen on kehittynyt divarissa selostajana tosi paljon, verrattuna väsyneeseen Mertarantaan 6-0.

• no.

Minusta on surullista, että jos jääkiekkokin asia, mitä ei näe. Voi kuinka ihmiset rakastavat jääkiekkoa: minä ainakin rakastan enkä ymmärrä,, että miksi jääkiekon MM ei Suomen televisiossa ei näy televisiosta, jos ei maksa jotakin kanavapakettia ulkomaalaisille. Maa on kohta toinen Pohjois- Korea, eli sijoittajat nautiskelee ja kansa kärsii, joskaan ei ulkomaaalaiset sijoittajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe