Ei koskaan aiemmin tälläistä kalapaliikkia...

Ice€o€€ey

...ennen kuin kisat siirtyivät MTV3rahaa/anal :lle. On niin oksettavan kaupallista että ei mene kaukaa kun joku Väänänen on ylivoimalla laukaisuvalmiina niin siihen väliin on hyvä vetää mainos (näet kyllä kuinka kävi kun sinulla on anal ja penis-).

Lippujen hinnat pilvissä ja siellä pysyvät vaikka ruotsissa jo pudottivat 70% kun ei oikein kauppa käynyt.

Ennen pystyi orjentautumaan (=kaljat ja makkarat) rauhassa pääasiaan eli jääkiekkoon. Nyt saa tsiikaa pelkät suomen matsit mainoksineen (mitä nyt Maammelaulu jäi soittamatta valkovenäjän kaadosta kun piti mainoksii näyttää).

Kyl alkaa jenggii putoo tästä lajista...

4

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make591

      Kiitos Kummola ja muut kusipäät.
      Nyt viimein ihmiset tajuavat, että jalkapallo on se oikea laji. Kiekko on marginaalilaji ja tulee aina olemaan. Sitten kun Suomi kerrankin pääsee futiksen EM - tai MM - kisojen finaaleihin, niin on syytä juhlia. Tai, sittenkin varmaan Anal /mtv3 pellet pilaavat kaiken.
      Hävetkää mulkut!

      • FIN=hyvävelikoruptio

        Kummola on kuin Walliin ei varmasti eroa, ellei väkisten kanneta eläkkeelle.

        Jääkiekkon arvostus ja tuho Suomessa alkoi näistä KAIKKIEN AIKOJEN KISOISTA, sanokaa mun sanoneen mutta kyllä ennen oli paremmin.


    • Juha-Petteri

      Mielestäni lippujen hinnat ovat kerrankin kohdallaan. Voi mennä lasten kanssa peliin eikä tarvitse pelätä heidän näkevän köyhää roskaväkeä huutamassa pää punaisena karjalaa takaisin. Sivistynyttä suhtautumista laji kaipaa, ja sen takaavat hyvin toimeentuleville sopivasti hinnoitellut liput.

      Mitä korkeampi hinta, sitä mukavampaa porukkaa hallissa! Harmin paikka jos ensi vuodeksi hinnat putoavat, taas on kaiken maailman punakaartilaisten äpäriä hallit täynnä, siksi aionkin nauttia täysin rinnoin tämän vuoden otteluista.

      Jos olet sitä mieltä, että 150 euroa on liikaa ottelulipusta, suosittelen sinulle esimerkiksi töihin menemistä. 150 euroa on minulle pieni hinta siitä, että edes muutama kohtaloaan valittava laiskamato on poissa häiritsemästä rehellisesti toimeentulonsa hankkineiden ja menestyksensä tehneiden suomalaisten ottelukokemusta.

    • larpatti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe