Onko teitillän minkäänlaista kotikatsomoa pystyssä??

fifty-sixty-fani

Meinaan jääkiekon mm kisoja silmällä pitäen.
Eilen tulikin jo ensimmäinen ottelu Valko-Venäjää vastaan.
Jaksoin katsella pari erää, mutta kolmatta en. Eipä haitannut,
kun ei tullut minkäänlaisia muutoksia lopputulokseen.
Sentään voitettiin ottelu, että olihan sekin ihan kiva.
Huomenna olisi taas peli, katsotteko?
Mulla ei ole lisäkanavia, niin tulee katsottua ilmaiselta ava-kanavalta nämä Suomen omat pelit.

43

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fifty-sixty-fani

      Turhaan ehdin mokomaa hekumoida,eihän tänään ainakaan näytä avalta tulevan Suomen peliä.
      Mitä hittoa?

      • Tulee mtv3:lta ja kohta alkaa.
        Joo ja katson sitä odotellessa pyörin palstalta toiselle.


      • fifty-sixty-fani
        tulisilla kirjoitti:

        Tulee mtv3:lta ja kohta alkaa.
        Joo ja katson sitä odotellessa pyörin palstalta toiselle.

        Itse manasin tuota asiaa tuttavalleni, joka sitten tokaisi,että tuleehan se kolmoseltakin.
        Hiukan olin nolona, kun luulin, että tulisi aina vaan avalta.
        Nyt tuli juuri mainos ja Suomi johtaa hienosti maalilla.


      • fifty-sixty-fani kirjoitti:

        Itse manasin tuota asiaa tuttavalleni, joka sitten tokaisi,että tuleehan se kolmoseltakin.
        Hiukan olin nolona, kun luulin, että tulisi aina vaan avalta.
        Nyt tuli juuri mainos ja Suomi johtaa hienosti maalilla.

        Voi kun jatkaisivat tuota pelaamista, etteivät ala vaan puolustamaan. Eihän yksi maali vielä ole siihen riittävä.
        Maalinälän pitäis nyt kasvaa.
        Mutta upeaa oli nyt :)


      • tulisilla kirjoitti:

        Voi kun jatkaisivat tuota pelaamista, etteivät ala vaan puolustamaan. Eihän yksi maali vielä ole siihen riittävä.
        Maalinälän pitäis nyt kasvaa.
        Mutta upeaa oli nyt :)

        Mulle käy voitto ihan maalimäärästä riippumatta, tietty on mekittävän maineikasta jos oma kassari pelaa nollapelin.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Mulle käy voitto ihan maalimäärästä riippumatta, tietty on mekittävän maineikasta jos oma kassari pelaa nollapelin.

        Kyllähän se mullekin riittää kunhan voittaa suomen pojat.
        Mutta jos ovat vaan yhden maalin johdossa niin silloin ei kannata alkaa laakereillaan lepäämään, vaan lisää pitää saada ainakin yks maali.
        Se toinen pääsee ohi ihan yks kaks.
        Onhan ruotsikin ottanut voiton vaikka viimeisessä erässä oli suomi viiden maalin johdossa.
        Eli peliä, peliä eikä peippailua.
        Tänään taas voitetaan, eiks yeah:)


      • tulisilla kirjoitti:

        Kyllähän se mullekin riittää kunhan voittaa suomen pojat.
        Mutta jos ovat vaan yhden maalin johdossa niin silloin ei kannata alkaa laakereillaan lepäämään, vaan lisää pitää saada ainakin yks maali.
        Se toinen pääsee ohi ihan yks kaks.
        Onhan ruotsikin ottanut voiton vaikka viimeisessä erässä oli suomi viiden maalin johdossa.
        Eli peliä, peliä eikä peippailua.
        Tänään taas voitetaan, eiks yeah:)

        Voittoo haetaan, mutta saattaa olla aika vaikea peli leijonille jos ei asenne oo kohdillaan. Toivotaan ettei takki ole auennut liikaa.


      • tulisilla kirjoitti:

        Kyllähän se mullekin riittää kunhan voittaa suomen pojat.
        Mutta jos ovat vaan yhden maalin johdossa niin silloin ei kannata alkaa laakereillaan lepäämään, vaan lisää pitää saada ainakin yks maali.
        Se toinen pääsee ohi ihan yks kaks.
        Onhan ruotsikin ottanut voiton vaikka viimeisessä erässä oli suomi viiden maalin johdossa.
        Eli peliä, peliä eikä peippailua.
        Tänään taas voitetaan, eiks yeah:)

        Jos vaikka Vehanen pitäisi taas oman maalin puhtaana :) eiks se ole paljon jännempää seurata peliä kun johto ei ole maalia enempää ;)


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Jos vaikka Vehanen pitäisi taas oman maalin puhtaana :) eiks se ole paljon jännempää seurata peliä kun johto ei ole maalia enempää ;)

        Heh, nyt voi jo vähän hengittääkin, mutta vasta vimppo erä kertoo totuuden..:))
        Ja Vehanen on hyvä.

        Zone, pojillahan on asennetta, vaikka muille jakaa.
        Tosin huomenna on kova vasustaja. Jos ne sais siirtää pari maalii tästä päivästä sinne :)


      • tulisilla kirjoitti:

        Heh, nyt voi jo vähän hengittääkin, mutta vasta vimppo erä kertoo totuuden..:))
        Ja Vehanen on hyvä.

        Zone, pojillahan on asennetta, vaikka muille jakaa.
        Tosin huomenna on kova vasustaja. Jos ne sais siirtää pari maalii tästä päivästä sinne :)

        Joo, asenne ja ego kunnossa leijonilla, nou hätä.

        Ranskasta erottautui tää niiden pakki Auvitu (öövityyy) Tais olla paljon kentällä kun mua nauratti niin usein. No siitä huolimatta Ranskan peli meni kyl jonkinverran Auvituiks, ens kerralla sitte paremmalla onnella ;)


    • Tottakai, kisakatsomo pystyssä. Katsomon kisapassi hankittuna eli kisaa tulee halutessa 24/7.

      Jos Suomi jatkaa samaan malliin ja voittaa loputkin pelit 1-0, niin taivas varjele.

      • sydänvikainen

        Niinpä niin, taivas varjele mikä sieltä tulee?.... sieltähän tulee suomen maali!
        Ei taida nitrot piisata koko turnausta, jos eivät ala kohta maaleja mättömään enenpi ja ei ole mukava kattoo pelejä kännykkä kourassa sormi painikkeella, et saa ambulanssin tilattua, jos sattuu oikein kourasemaan.


    • Kotona ja hallilla

      Totisesti on, parin viikon kestävyyskoe parhaillaan menossa, oli pakko laittaa kesäloma kisojen ajaksi.

    • Puhurix

      On semmonen ostettuna netistä et pääsee katsomaan joka matsin. Kaikki katon mitä ehdin. Vähän himmailua toi leijonien peli nyt vaan on. Tänään näkee taas, miten menee.

    • JK

      EI,OLE

    • Kohta alkaa rankka matsi, mutta takkiin ei oteta. Ei sitten niin millään.

    • Huhhuh, olipas hieno avauserä Kanadaa vastaan :) Tätä lisää ja paljon!

      • Tahtoo kanssa
        .Eiks oo kiva lähtee toiseen erään kaks maalii eellä :))


      • Nyt ei sitten enää olekaan kivaa :(
        Mutta voitetaan ne vaikka väkisin, kyllä niin on.


      • tulisilla kirjoitti:

        Nyt ei sitten enää olekaan kivaa :(
        Mutta voitetaan ne vaikka väkisin, kyllä niin on.

        Eihän pieni takaisku nyt voittoa estä ;) Tälleen jännitystä riittää joka erään :)


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Eihän pieni takaisku nyt voittoa estä ;) Tälleen jännitystä riittää joka erään :)

        Vaikka nyt hävittiin, niin hyvä oli peli.
        Pojat on hyviä. Ja eikun etiäpäin. sunnuntaina taistellaan taas.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Eihän pieni takaisku nyt voittoa estä ;) Tälleen jännitystä riittää joka erään :)

        Oi ja voi,vaan ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia otteluita!


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        Oi ja voi,vaan ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia otteluita!

        Tappio tuli mutta se oli jo ennen peliä selvää. Nimittäin kun pelaajat kuulivat että parhaan pelaajan palkinnon tulee pelin päättyessä ojentamaan tää Arhinkäki, niin kukaan ei vaan halunnut olla paras. Eli tappiolle on selkeä syy, ja syy ei vaan saa toistua.


    • Suomen pelit riittää! Hitto kun eilen mahtavan alun jälkeen Suomen peli hyytyi täysin!

    • No niin tässä tänään.
      Suomi voittaa juu es ein! Armoa anneta ei ei ei, suomi voiton vei :))

      Tässä mun kisahuutoni.

    • fifty-sixty-fani

      Taas tulee turpaan toista kertaa peräkkäin.
      Toivottavasti tämä ei ollut nyt tässä.

      • Joo, mä meen nurkkaan häpeemään tota edellistä viestiäni. Ja oon ihan hiljaa tästä etiäpäin :((


      • pyyhkeitä kehään
        tulisilla kirjoitti:

        Joo, mä meen nurkkaan häpeemään tota edellistä viestiäni. Ja oon ihan hiljaa tästä etiäpäin :((

        Mitäs tuota häpeemään, sillä olihan ottelussa kentän ehdottomasti paras pelaaja puolustaja Mäkinen. Hiukan miinusta hänelle siitä, että järjesteli ne maalit omaan päähän :))


      • pyyhkeitä kehään kirjoitti:

        Mitäs tuota häpeemään, sillä olihan ottelussa kentän ehdottomasti paras pelaaja puolustaja Mäkinen. Hiukan miinusta hänelle siitä, että järjesteli ne maalit omaan päähän :))

        No joo, katellaan tänään kuinka Kazakstanin kanssa käy.
        Kyllä toi eilinen häviö leeijonille ottaa enemmän kun mulle. Systerille sanoin eilen että kyllä mä nukun yöni ihan hyvin vaikka jellonat häviskin. Ja tänään taas tsempataan.


      • pyyhkeet pesuun
        tulisilla kirjoitti:

        No joo, katellaan tänään kuinka Kazakstanin kanssa käy.
        Kyllä toi eilinen häviö leeijonille ottaa enemmän kun mulle. Systerille sanoin eilen että kyllä mä nukun yöni ihan hyvin vaikka jellonat häviskin. Ja tänään taas tsempataan.

        Mä nukuin tosi huonosti, mutta ei se tuosta tappiosta sentään johtunut. Eihän toi nyt sentään mailmaa kaada, jos usalta takkiin tulikin. Ois vaan kivempi seurata peliä, jos pärjäisivät paremmin ja meiltähän se usko paremmasta pelistä ei ensimmäisenä lopu. Toki luotamme omiimme ja ollaan mukana illan kamppailussa täysillä.


    • Nonniin, taas ollaan asetuttu töllön ääreen eväiden kera :) Hakkaa päälle Suomen poika!

      • Noloo olis jos nyt ei hakkais :)
        Tässähän taas jännätään, ensimmäistä ylivoimaa.


    • Ensimmäistäkään peliä en oo kattonut..... Jääkiekko ei saa meikäläistä innostumaan, eikä jalkapallo. Mutta kaikki kunnioitukseni heille, jotka jaksavat innolla pelejä seurata kaksi viikkoa, se on varmaan kova henkinen puristus :)

    • Ja tänään taas jännätään kuinka käynee toinen peli USA:ta vastaan.
      Uskon että nyt pojat näyttää niille närhen.....

      • Vannoutuneena neuvostoliittolaisen taitokiekkoilun fanina ei voi kuin olla pirusti mielissään siitä että mitkä joukkueet pelaa välierissä. Niin Kanadalla kuin Ruotsilla oli dreamtiimit kisoissa mutta niiden pelit on förbi och slut. Voivoi sentään ;)


    • Tänään Leijonilla onkin jo päiväpeli, ja illalla selviää kenen kanssa huomenna taistellaan kullasta ;)

      • Joo, kohta pitää alkaa katsomaan ku Leijonat karjuu, siinä sitä heikompaa (veli Venäläistä) varmaan ihan pelottaa :))


      • tulisilla kirjoitti:

        Joo, kohta pitää alkaa katsomaan ku Leijonat karjuu, siinä sitä heikompaa (veli Venäläistä) varmaan ihan pelottaa :))

        Niin katos mainen kunnia.
        Mutta Jellonat on hyviä.
        Ens vuonna taas kultaa haetaan nyt sitten vielä sittä himmeämpää mitalia.


      • fifty-sixty-fani
        tulisilla kirjoitti:

        Niin katos mainen kunnia.
        Mutta Jellonat on hyviä.
        Ens vuonna taas kultaa haetaan nyt sitten vielä sittä himmeämpää mitalia.

        Hieman masentaa, toivotaan että huomenna sentään voittavat vastustajansa.


      • tulisilla kirjoitti:

        Niin katos mainen kunnia.
        Mutta Jellonat on hyviä.
        Ens vuonna taas kultaa haetaan nyt sitten vielä sittä himmeämpää mitalia.

        Joo, kohteliasta on antaa joskus muidenkin voittaa ;) ei kuitenkaan hävitty pienemmälle eikä huonommalle. Huomenna taas kannustus huipussaan!


    • Tuomarit oli *erseestä :((

      Leijonille kippis!

      • tulisilla

        Jeps.
        Alussa ihmettelin kun tuomarit oli jotenkin niin höveleitä (ekoissa peleissä)
        Nyt ne sitten olikin just sellasii kun muistin muilta vuosilta.
        Leijonat on hyviä ja nyt vaan ootellaan seuraavia kisoja.
        Eli vuoden päästä taas.
        Toki harmittaa Leijonien puolesta.

        Huomenna oon menossa ihan eri juttuihin.
        Haminaan katsomaan maailman suurinta suurinta purjealusta.
        Rakastan vanhoja purjelaivoja.
        Kamera mukaan ja sinne vaan.


    • Kisat ohi ja parhaasta tuli mestari niinkuin kuuluukin. Täysin ylivoimainen oli Venäjä joka suhteessa. Ja leijonat päätyi kans ihan oikealle niille kuuluvalle sijoitukselle.
      Katsomon kisapaketti lakkas pelittämästä loppuottelun aikana ja onneks sen näki kuitenkin Avalta loppuun, joskin huonommalla kuvalla.

      Olympialaisten alkuun taitaa olla 68 päivää....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe