Ketipinor, Efexor ja alkoholi?

Panelia

Tulee juotua usein, 3-4 päivää viikossa, 6-8 keppanaa. Lisäksi syön Efexoria ja unettomuuteen Ketipinoria.
Pelottaa että järki lähtee. Moni aamu menee ihan sumussa ja päiväkin, oksettaa mutta mitään ei tule ulos. Olo on paha ja siksi juon.
Olen Ketipinoria ottamatta, kun juon, mutta Efexor on pakko ottaa joka päivä.
Pääsenkö tästä eroon ja kuinka vaarallista tuo yhteiskäyttö voi olla? Mitä pahimmillaan seuraa, ellen saa poikki?

8

1714

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

Mikä Ketiptinorin millimäärä? Kauaa ei riitä toi 6-8.kepua,vaan toleranssi tuplaantuu muutamassa vuodessa.. Korkkia kii,koska unettomuus on seuraus lotraamisesta..

• Nasse

Mä juon 20-30 tölkkiä keppanaa vuorokaudessa ja joskus vielä teräviä päälle. Ketipinoria otan 400mg illalla ja 200mg aamulla, lisäksi menee vielä muutama muu lääke. Noin 5 vuotta mennyt tällä sapluunalla. Toistaiseksi ei ole ollut mitään isompia ongelmia. Maksa-arvot tosin välillä aika reippaasti koholla. Runsasta alkoholinkäyttöä olen harrastanut yli 20 vuotta.

• .

No ei se ketiapiini heti elimistöstäsi katoa, eli sitä on elimistössä sinäkin päivänä kun et sitä ota....
      Päihdelääkärin juttusille menisin tuon juomisen takia

• Anonyymi

Vieläkö olet tällä planeetalla?🌹😒♥️

• Nyt järki mukaan

Olisi ehkä aika hoitaa alkoholiongelmaa, eikä vain lääkitä lisää.

Alkoholi vaikuttaa mielialaan ja unen laatuun. Mielialaan vaikuttamisella en tarkoita iloista hiprakkaa vaan sitä, että serotiniinitasot ym. laskevat, jolloin mielialakin laskee. Niitähän sillä Efexorilla yritetään nostaa, joten teet juomisellasi lääkkeen tehottomaksi.

Juomisen lopettamalla molemmat vaivasi luultavasti ainakin helpottuvat, ehkä poistuvat kokonaan.

• HOAX

Ketipinor on suurin huijaus ikinä! Aiheuttaa riippuvuutta, pahaa oloa, masennusta, liikaväsymystä, psykoottisia ajatuksia jne jne. Lopettaminen ei helppoa vierotusoireisiin tarvii benzoja.

Lääkärit eivät koskaan kerro totuutta tästä sillä Ketipinor ei ole luokiteltu "huumeeksi". Siksi sitä määrätään nyt unettomuuteen 25 mg innolla kaiken maailman benzoderivaattien sijasta. Moni kuulemma sietä kaikki eivät.

Mä neuvoisin että lopetat ketipinorin sillä kaikki ongelmat voivat johtua siitäkin. En usko, että ketipinorin ja alkoholin yhteisvaikutus sinänsä aiheuttaa noita fiilikisä. Mulla jo parin viikon kokeilu 25 mg ketipinor iltaisin ilman mitään alkoholia oli aivan järkyttävä kokemus ja kun lopetin, nii totta eihän se ketiapiini häviä seuraavana päivänä. Ja niin oli kolme- neljä unetonta yötä ja ihan kamalat tuntemukset 24h. masennukseen olen syönyt cipralexia jo vuosia.

Mutta jos kerrot lääkäreillä juomisesta ne syyttävät sitä. Lääkärit syyttävät aina alkoholia ja benzoja näin se vaan on. Ketipinor ei ole kolmilääke mutta ekat kerrat kun otin jouduin olee sairaslomalla koska meen autolla töihin ja en t o d e l l a k a a n ollut missään ajokunnossa muistuttavassa tilassa!!!

Benzoista jos otan illalla niin seuraava päivä on HYVÄ ja ajokunnossa ollaan hyvin nukutun yön ansiosta. Kyllähän jotkut lääkärit tietävät että unettomuus on pahempi riski liikenteessä kun pari keppanaa.

Mä epäilen että serotoniini laskee ketipinorinkin takia koska sellaiset tunteet mulla on ollu näissä kokeiluissa. Ketipinor on tyylin pahinta mitä mulle on tapahtunut. Vittu mitä huijausta

• Panelia

Kiitti vastauksista! Ketipinoria otan sen 25mg illalla - voikohan sen lopettaa laakista kokonaan? Olen käyttänyt Opamoxia 15-30mg unettomuuteen myös ja sillä nukunkin, eikä minustakaan seuraava päivä ole huono.
      Minkä takia bentsoja niin mollataan? Mitä sitten, vaikka söisikin vaikka vuoden, pari unettomuuteen, vaikka 4-5 x viikossa?

• 13-vuotias

minulle määrätiin ketipinooreja vaikka mulla ei ollu skitsofreeniaa.
      sanoi että tulee hyvä olo no ei ne eivät tieneet asiasta niin kuin sika pohjan tähdestä hevon vittuakaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe