hei,olisin kyselly mielipiteitänne.seurustelin vielä ennen vappua poikaystäväni kanssa kunnes hän alkoi yht´äkkiä haukkumaan minua etten hoida meidän lapsia,olen hänen mukaansa välinpitämätön,enkä lue kirjoja heille,en leiki jne...
ollaan seurusteltu n.3v ja poikaystäväni on aikasemminki haukkunu mut sekavassa mielentilassa,olen jo sen verran oppinu että nään hänestä ettei kaikki ole kunnossa.sanoo hän mitä ilkeyksiä tahansa,mun on mielestäni ihan turhaa alkaa väittelemään takasinkaan,koska hän on muka aina oikeessa.
nyt häntä ei ole näkynyt kotosalla ollenkaan :( mulla on niin kauhee ikävä häntä,että sydämmeen sattuu,miksi hän ei tule kotiin?ystäväni yrittävät kääntää pääni etten ottaisi häntä takaisin,kun toistuvasti satuttaa henkisesti,tosin uskon syvästi ettei hän todellisuudessa tarkoita sanomisiaan.hän on kuin toinen ihminen hyvinä hetkinä,auttaa lastenhoidossa,käy kaupassa,sanoo rakastavansa ja me nautitaan toistemme seurasta.mitä ihmettä voin tehdä?luovuttaa?rakastaa?
toivottavasti saatte selvää sekavasta kirjotuksestani,neuvokaa hyvät ihmiset :)
luovutanko vai rakastanko??
3
292
Vastaukset
- kiristyyhän se
Löysässä hirressä on turha rimpuilla,köysi tulee vaan kiristymään.
Hän manipuloi sinua omien tarpeittensa mukaan;on hyvä silloin kun on jotain vailla tai katuu, ja on paha kun haluaa oksentaa roskasankoon,jona hän sinua pitää.
Kannattaa miettiä ja vähän kuunnella niitä ystäviäkin. - jk
luovuta
Jos minä olisin tuossa tilanteessa niin kyllä luovuttaisin ja penteneen äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076211Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3585848Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie615116Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3273825Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42305Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1422258Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1091326- 111095
- 178967
- 56793