hei,olisin kyselly mielipiteitänne.seurustelin vielä ennen vappua poikaystäväni kanssa kunnes hän alkoi yht´äkkiä haukkumaan minua etten hoida meidän lapsia,olen hänen mukaansa välinpitämätön,enkä lue kirjoja heille,en leiki jne...
ollaan seurusteltu n.3v ja poikaystäväni on aikasemminki haukkunu mut sekavassa mielentilassa,olen jo sen verran oppinu että nään hänestä ettei kaikki ole kunnossa.sanoo hän mitä ilkeyksiä tahansa,mun on mielestäni ihan turhaa alkaa väittelemään takasinkaan,koska hän on muka aina oikeessa.
nyt häntä ei ole näkynyt kotosalla ollenkaan :( mulla on niin kauhee ikävä häntä,että sydämmeen sattuu,miksi hän ei tule kotiin?ystäväni yrittävät kääntää pääni etten ottaisi häntä takaisin,kun toistuvasti satuttaa henkisesti,tosin uskon syvästi ettei hän todellisuudessa tarkoita sanomisiaan.hän on kuin toinen ihminen hyvinä hetkinä,auttaa lastenhoidossa,käy kaupassa,sanoo rakastavansa ja me nautitaan toistemme seurasta.mitä ihmettä voin tehdä?luovuttaa?rakastaa?
toivottavasti saatte selvää sekavasta kirjotuksestani,neuvokaa hyvät ihmiset :)
luovutanko vai rakastanko??
3
303
Vastaukset
- kiristyyhän se
Löysässä hirressä on turha rimpuilla,köysi tulee vaan kiristymään.
Hän manipuloi sinua omien tarpeittensa mukaan;on hyvä silloin kun on jotain vailla tai katuu, ja on paha kun haluaa oksentaa roskasankoon,jona hän sinua pitää.
Kannattaa miettiä ja vähän kuunnella niitä ystäviäkin. - jk
luovuta
Jos minä olisin tuossa tilanteessa niin kyllä luovuttaisin ja penteneen äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461